• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2005 Audi R8 Le Mans Prototype LMP900 скачать в хорошем качестве

2005 Audi R8 Le Mans Prototype LMP900 10 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2005 Audi R8 Le Mans Prototype LMP900
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2005 Audi R8 Le Mans Prototype LMP900 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2005 Audi R8 Le Mans Prototype LMP900 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2005 Audi R8 Le Mans Prototype LMP900 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2005 Audi R8 Le Mans Prototype LMP900

With great pleasure, I propose the video of this extraordinary Audi R8 Le Mans Prototype LMP900, chassis 607, which I saw and filmed during the 2024 edition of the Mugello Classic by Peter Auto. First of all, I must thank the kindness of the JMB Classic staff for the spectacular onboarding of the driver François Perrodo. Without this material, the video would not have been complete. The car has recently found a home and care in the attentive and competent hands of the French team preparing it to take part in the European Endurance Racing Legend championship, where it will be used from 2024. The Audi R8 LMP #607 that you see was assembled in 2009 by Champion Racing under the direction of technical director Brad Kettler and built from scratch by the best specialists using original spare parts of the cars that raced in those years. Once completed, the car was sold to privateer Rogers Motorsports, which entered it in numerous races at the 2010 North American HSR Championship. The #607 R8 LMP won the 2014, 2015 and 2018 Classic HSR 24H at Daytona and has been used in various Audi Sport exhibitions, driven by Tom Kristensen at Sebring in 2016. The 2005 model features a mid-rear mounted 3.6-liter Twin-Turbo V8 with FSI direct fuel injection. At the time, in competitions, the power was drastically reduced by regulation and went from 625 hp in 2001 to about 520 hp in the 2005 model. The chassis is a monocoque in aluminium and carbon fibre, the gearbox is a sequential 6-speed Ricardo, and the independent suspensions are Push-Rod type at the front and rear. The overall weight of the car is just over 950 kg. I must thank my friends and YouTubers‪@19Bozzy92‬ & ‪@NM2255‬ with whom I collaborated to create this video and ‪@jmbclassic‬ for providing me with this awesome Onboard. Enjoy! 😉 Con grande piacere vi propongo il video di questa straordinaria Audi R8 Le Mans Prototype LMP900, telaio 607, che ho avuto l'occasione di vedere e filmare durante l'edizione 2024 del Mugello Classic by Peter Auto. Prima di tutto devo ringraziare la gentilezza dello staff di JMB Classic per lo spettacolare onboard del pilota François Perrodo. Senza questo materiale il video non sarebbe stato così completo. La vettura ha recentemente trovato casa e cura presso le attente e competenti mani della scuderia francese che la prepara per prendere parte al campionato europeo Endurance Racing Legend dove dal 2024 viene schierata. L'Audi R8 LMP #607 che vedete è stata assemblata nel 2009 dalla Champion Racing sotto la direzione del direttore tecnico Brad Kettler. Costruita da zero dai migliori specialisti utilizzando parti di ricambio originali delle vetture che hanno corso in quegli anni. Una volta completata, l'auto è stata venduta al team privato Rogers Motorsports che l'ha portata a numerose gare nel campionato nordamericano HSR del 2010. La R8 LMP #607 è stata la vincitrice della Classic HSR 24H di Daytona nel 2014, 2015 e 2018 ed è stata utilizzata in varie esibizioni Audi Sport, dove è stata guidata da Tom Kristensen a Sebring nel 2016. Il modello 2005 è dotato di un motore V8 Twin-Turbo da 3.6 litri con iniezione diretta di benzina FSI collocato in posizione centrale/posteriore. All'epoca, nelle competizioni, la potenza venne ridotta drasticamente da regolamento e si passò dai 625 hp del 2001 ai circa 520 hp del modello 2005. Il telaio è un monoscocca in alluminio e fibra di carbonio, il cambio è sequenziale a 6 rapporti della Ricardo e le sospensioni indipendenti sono di tipo Push-Rod all'anteriore ed al posteriore. Il peso complessivo dell'auto è di poco superiore ai 950 Kg. Un grande grazie agli amici e YouTubers ‪@19Bozzy92‬ & ‪@NM2255‬ con cui ho collaborato alla realizzazione del video. Un grazie particolare a ‪@jmbclassic‬ per avermi fornito questo fantastico Onboard. Buona visione! 😉 ➪⚠️➪⚠️➪ Check out these playlists you might be interested in: ➪ 530Hp Audi R8 LMP (2005): https://bit.ly/AudiR8LMP1 ➪ Imola, Mugello, SPA, Dix Mille by Peter Auto: https://bit.ly/PeterAutoClassics ➪ The Best Events & Classic Cars in Europe: http://bit.ly/BestClassicsEurope ➪ Group C, Group 6, LMP1, LMP2, LMP3 & More: http://bit.ly/GroupCLegend Video Chapters: 00:00 - 00:25 ➪ Intro 00:26 - 03:19 ➪ Car details & warm-up 03:20 - 14:54 ➪ François Perrodo Onboard + track actions 14:55 - 19:40 ➪ Stéphane Ortelli testing on wet track #AudiR8 #lmp900 #jmbclassic #francoisperrodo #mugelloclassic #peterauto #Audilemans Event / Manifestazione: Mugello Classic When / Quando: April 4-7, 2024 Where / Dove: Mugello Circuit, Italy More info / Maggiori Informazioni: JMB Classic: https://jmbclassic.com Peter Auto: https://peterauto.peter.fr Peter Auto Racing YouTube: @peterautoracing Autodromo del Mugello: https://www.mugellocircuit.com ✔️ Follow me: http://bit.ly/ISCVideo New HD video every 2 Days, subscribe and don't forget to click the Bell 🔔 to get notifications of all my latest updates. Thank you! 😉👍

Comments
  • Nissan R90C/7 (Know as R91CK) Group C by Nova Engineering - 800Hp 3.5-Litre Twin-Turbo V8 engine! 5 лет назад
    Nissan R90C/7 (Know as R91CK) Group C by Nova Engineering - 800Hp 3.5-Litre Twin-Turbo V8 engine!
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ГОНЩИК: Том Кристенсен воссоединился с Audi R8 в Монтерее 8 лет назад
    ГОНЩИК: Том Кристенсен воссоединился с Audi R8 в Монтерее
    Опубликовано: 8 лет назад
  • The Fastest Tin Tops in History: The Story of LMP1 2 года назад
    The Fastest Tin Tops in History: The Story of LMP1
    Опубликовано: 2 года назад
  • Le Mans 2005 LMP1 DLC AUTOMOBILISTA 2 | AMS2 update 1.6.8 13 дней назад
    Le Mans 2005 LMP1 DLC AUTOMOBILISTA 2 | AMS2 update 1.6.8
    Опубликовано: 13 дней назад
  • PURE V12, V10, V8 FERRARI F1 CLIENTI SOUND🏎️🔊 6 дней назад
    PURE V12, V10, V8 FERRARI F1 CLIENTI SOUND🏎️🔊
    Опубликовано: 6 дней назад
  • Comedy Club: Голосовые от друга | Батрутдинов, Карибидис, Шкуро @ComedyClubRussia 1 день назад
    Comedy Club: Голосовые от друга | Батрутдинов, Карибидис, Шкуро @ComedyClubRussia
    Опубликовано: 1 день назад
  • MUGELLO CLASSIC 2024 –  Pure Sound 1 год назад
    MUGELLO CLASSIC 2024 – Pure Sound
    Опубликовано: 1 год назад
  • ДАЛЬНЯЯ БАЗА. ЗАМОРОЗКИ. ПЕРЕПРАВЫ БОЛЬШЕ-НЕТ! ЖИВУ В ПАЛАТКЕ. ОЧЕНЬ ОПАСНЫЙ ЛЁД! 5 ДНЕЙ В ТАЙГЕ. 8 часов назад
    ДАЛЬНЯЯ БАЗА. ЗАМОРОЗКИ. ПЕРЕПРАВЫ БОЛЬШЕ-НЕТ! ЖИВУ В ПАЛАТКЕ. ОЧЕНЬ ОПАСНЫЙ ЛЁД! 5 ДНЕЙ В ТАЙГЕ.
    Опубликовано: 8 часов назад
  • DRIVEN | glorious V10-powered Lola Le Mans Prototype - one of one! 6 месяцев назад
    DRIVEN | glorious V10-powered Lola Le Mans Prototype - one of one!
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • 1970 Porsche 917K: Warm Up, Demonic Downshifts & RAW Flat-12 Sound! 6 лет назад
    1970 Porsche 917K: Warm Up, Demonic Downshifts & RAW Flat-12 Sound!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Time Attack's Honda NSX 2 года назад
    Time Attack's Honda NSX "Rossana" by Simoni Racing, Mugello Circuit - OnBoard + Best Lap (1'58.071)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Когда Кремль отключит Россию от интернета. Разбор Фишмана 5 часов назад
    Когда Кремль отключит Россию от интернета. Разбор Фишмана
    Опубликовано: 5 часов назад
  • 530Hp Audi R8 LMP (2005) - 3.6-Litre Twin-Turbo FSI V8 Engine - Imola & Nürburgring Racetracks 5 лет назад
    530Hp Audi R8 LMP (2005) - 3.6-Litre Twin-Turbo FSI V8 Engine - Imola & Nürburgring Racetracks
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Dentro la 24ore di Le Mans 1983 con Derek Bell 13 лет назад
    Dentro la 24ore di Le Mans 1983 con Derek Bell
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Lola B2K/40S ALMS/LMP2 Prototype (#HU05), AER Nissan 3-Litre V6 Engine, Endurance Racing Legends 5 лет назад
    Lola B2K/40S ALMS/LMP2 Prototype (#HU05), AER Nissan 3-Litre V6 Engine, Endurance Racing Legends
    Опубликовано: 5 лет назад
  • LE MANS CLASSIC 2022 GROUP C OLMAS 001 RACE 3 года назад
    LE MANS CLASSIC 2022 GROUP C OLMAS 001 RACE
    Опубликовано: 3 года назад
  • TWIN TURBO CORVETTE VS AUSTRALIA - World Time Attack Challenge 2024 2 месяца назад
    TWIN TURBO CORVETTE VS AUSTRALIA - World Time Attack Challenge 2024
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Flat-Out In The £3.5m Bugatti Bolide! 1 год назад
    Flat-Out In The £3.5m Bugatti Bolide!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Audi R10 TDI Onboard 15 лет назад
    Audi R10 TDI Onboard
    Опубликовано: 15 лет назад
  • The 2025 WEC season is coming...and two Ladies in Red are getting ready - Ferrari 499P LMH, Fiorano 9 месяцев назад
    The 2025 WEC season is coming...and two Ladies in Red are getting ready - Ferrari 499P LMH, Fiorano
    Опубликовано: 9 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5