• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Academic & Attendance Outcomes of High School Esports – Zimmerli (ERNC25) скачать в хорошем качестве

Academic & Attendance Outcomes of High School Esports – Zimmerli (ERNC25) 8 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Academic & Attendance Outcomes of High School Esports – Zimmerli (ERNC25)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Academic & Attendance Outcomes of High School Esports – Zimmerli (ERNC25) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Academic & Attendance Outcomes of High School Esports – Zimmerli (ERNC25) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Academic & Attendance Outcomes of High School Esports – Zimmerli (ERNC25) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Academic & Attendance Outcomes of High School Esports – Zimmerli (ERNC25)

This presentation by Jennifer Zimmerli from Rockhurst University examines the relationship between high school esports participation, academic performance, and student attendance using a quantitative, comparative research design. Drawing on district-level data across two semesters in a Midwestern suburban school district, the study compares esports participants’ cumulative GPA and attendance records with both the total district high school population and students participating in activities governed by the Kansas State High School Activities Association. Students self-selected into competitive (Team A) or recreational (Team B) esports formats, allowing analysis of participation intensity. Results show that esports participants maintained GPA levels comparable to the general student population, indicating no academic harm associated with participation. However, GPA was significantly lower compared to KSHSAA participants—likely reflecting the absence of academic eligibility requirements in esports, which may attract students underserved by traditional extracurricular activities. Attendance findings reveal a statistically significant increase in Fall 2024 for esports participants compared to both district-wide and KSHSAA populations, suggesting a delayed engagement effect. No meaningful GPA or attendance differences emerged between competitive and recreational esports players. Zimmerli argues that esports should not be framed as a guaranteed academic booster, but rather as a potential engagement intervention—particularly for students at risk of disengagement or chronic absenteeism. The study calls for longitudinal, multi-site research to better understand how esports program design, participation thresholds, and belonging influence long-term academic outcomes. Keywords: high school esports, GPA, attendance, student engagement, extracurricular activities, evidence-based education About the ERN Conference 2025: The Esports Research Network Conference 2025 took place online from November 12–14, 2025 as a continuous, 72-hour global livestream. Guided by the theme “Future Realities: Esports as a Global Lab,” the event explored how esports serves as a living laboratory for understanding digital transformation across education, media, technology, and society. This innovative digital-first format followed the sun across three regional hubs, Slippery Rock University of Pennsylvania & Michigan State University (Americas), Staffordshire University (EMEA), and UNSW Sydney (Asia-Pacific), creating a nonstop, interconnected academic experience available to participants worldwide. This ambitious production was made possible through the support of Corsair for Business, whose Elgato technology powered high-quality broadcasting and seamless livestreaming across all three hubs. ERNC25 continues the network’s mission to unite scholars, practitioners, and students while fostering open, global collaboration in esports research. Full abstracts for all presentations can be viewed in the official Book of Abstracts at: https://book.esportsresearch.net Website: https://esportsresearch.net

Comments
  • What Are the Benefits of Collegiate Esports? – Jenny and Schary (ERNC25) 8 дней назад
    What Are the Benefits of Collegiate Esports? – Jenny and Schary (ERNC25)
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Health Among Esports Players: A Cross-National Survey Study – Leis (ERNC25) 8 дней назад
    Health Among Esports Players: A Cross-National Survey Study – Leis (ERNC25)
    Опубликовано: 8 дней назад
  • H07: MS Thu Hoài - PART 1 - 16.12.25 49 минут назад
    H07: MS Thu Hoài - PART 1 - 16.12.25
    Опубликовано: 49 минут назад
  • What is Mixed Methods Research? 2 года назад
    What is Mixed Methods Research?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Webinar: The Data Behind Dual Enrollment 12 дней назад
    Webinar: The Data Behind Dual Enrollment
    Опубликовано: 12 дней назад
  • Reimagining Research Translation: UD’s Salesforce-Powered Innovation Ecosystem 2 недели назад
    Reimagining Research Translation: UD’s Salesforce-Powered Innovation Ecosystem
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 3. Этапы разработки исследования с использованием смешанных методов | Джон У. Кресвелл | Мичиганс... 3 года назад
    3. Этапы разработки исследования с использованием смешанных методов | Джон У. Кресвелл | Мичиганс...
    Опубликовано: 3 года назад
  • Реально ли поступить в Оксфорд? Сумасшедшие вечеринки и круглосуточная учеба 4 дня назад
    Реально ли поступить в Оксфорд? Сумасшедшие вечеринки и круглосуточная учеба
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Ночные пробуждения в 3–4 часа: как найти причину и вернуть глубокий сон. 2 недели назад
    Ночные пробуждения в 3–4 часа: как найти причину и вернуть глубокий сон.
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Как научиться понимать беглую английскую речь? Разбираемся вместе! 2 месяца назад
    Как научиться понимать беглую английскую речь? Разбираемся вместе!
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Evolution of the Lex Olympica and Esports Regulation – Shmatenko & Dulska (ERNC25) 8 дней назад
    Evolution of the Lex Olympica and Esports Regulation – Shmatenko & Dulska (ERNC25)
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение 8 лет назад
    Но что такое нейронная сеть? | Глава 1. Глубокое обучение
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Как Евгения Хасис наврала Ксении Собчак. Разбор интервью и сравнение с прослушками 3 дня назад
    Как Евгения Хасис наврала Ксении Собчак. Разбор интервью и сравнение с прослушками
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Managing Players and Performance: Stress & Coping Among Professional Esports Coaches – Leis (ERNC25) 8 дней назад
    Managing Players and Performance: Stress & Coping Among Professional Esports Coaches – Leis (ERNC25)
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Как научиться читать мысли по руке 4 дня назад
    Как научиться читать мысли по руке
    Опубликовано: 4 дня назад
  • 1. What is Mixed Methods Research? | John W. Creswell | Mixed Methods @ University of Michigan 3 года назад
    1. What is Mixed Methods Research? | John W. Creswell | Mixed Methods @ University of Michigan
    Опубликовано: 3 года назад
  • Самый быстрый способ сделать обзор литературы с помощью ИИ 1 год назад
    Самый быстрый способ сделать обзор литературы с помощью ИИ
    Опубликовано: 1 год назад
  • Psychology Practitioners in Esports: Challenges & Opportunities in Applied Practice – Leis (ERNC25) 8 дней назад
    Psychology Practitioners in Esports: Challenges & Opportunities in Applied Practice – Leis (ERNC25)
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Who Plays Collegiate Esports? A Demographic Analysis of VOICE Programs – Jenny and Schary (ERNC25) 8 дней назад
    Who Plays Collegiate Esports? A Demographic Analysis of VOICE Programs – Jenny and Schary (ERNC25)
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Dr. Alan Branhagen, Native Plants of the Midwest 9 лет назад
    Dr. Alan Branhagen, Native Plants of the Midwest
    Опубликовано: 9 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5