• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Algorithms and Advice: Undergraduate Students’ Digital Pathways to Financial Literacy скачать в хорошем качестве

Algorithms and Advice: Undergraduate Students’ Digital Pathways to Financial Literacy 5 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Algorithms and Advice: Undergraduate Students’ Digital Pathways to Financial Literacy
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Algorithms and Advice: Undergraduate Students’ Digital Pathways to Financial Literacy в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Algorithms and Advice: Undergraduate Students’ Digital Pathways to Financial Literacy или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Algorithms and Advice: Undergraduate Students’ Digital Pathways to Financial Literacy в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Algorithms and Advice: Undergraduate Students’ Digital Pathways to Financial Literacy

Presenter: Georgette Nicolosi, Missouri University of Science and Technology Description: Social media platforms increasingly influence how undergraduates find personal finance information. Whether they're looking for budgeting hacks on TikTok, browsing YouTube for investing advice, or viewing Instagram reels about credit cards, students may come across financial guidance long before they turn to traditional resources. While this content can be engaging and relatable, it also raises concerns about accuracy, trust, and the role of informal learning in financial education. This session presents findings from a mixed-methods study examining how students encounter, assess, and utilize financial information found online. Firstly, a survey mapped students’ platform preferences, prevalent financial topics of interest, and overall perceptions of credibility. To enhance these findings, 24 semi-structured interviews offered further insights into how students discuss trust and risk while navigating financial advice in algorithm-driven feeds. Together, these methods emphasize the role that digital platforms play, not just as sources of information, but as environments where students learn through examples, personal narratives, and peer experiences. For business librarians, the study brings forward the importance of considering students’ lived digital experiences when developing instruction and outreach. Rather than perceiving social media as purely problematic, librarians can establish themselves in helping students to critically assess online content and apply it to their financial decision-making. By embedding financial literacy within the context of students’ everyday digital lives, libraries can create more inclusive and adaptive approaches to financial education. This study was supported by the 2024 BRASS Research Grant Award.

Comments
  • From Idea to Impact: Intellectual Property Education & Cross Campus Collaboration 5 дней назад
    From Idea to Impact: Intellectual Property Education & Cross Campus Collaboration
    Опубликовано: 5 дней назад
  • BYO-AI:  Meeting Students at Their Research Process 5 дней назад
    BYO-AI: Meeting Students at Their Research Process
    Опубликовано: 5 дней назад
  • From Classroom to Co-op: Library Support for Professional Readiness in First Year Business Courses 5 дней назад
    From Classroom to Co-op: Library Support for Professional Readiness in First Year Business Courses
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Back to school!: Careers for Veterans in Business 5 дней назад
    Back to school!: Careers for Veterans in Business
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Ночные пробуждения в 3–4 часа: как найти причину и вернуть глубокий сон. 2 недели назад
    Ночные пробуждения в 3–4 часа: как найти причину и вернуть глубокий сон.
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Better Together: Business Core Curriculum, Library Learning Outcomes, and BRASS Competencies 5 дней назад
    Better Together: Business Core Curriculum, Library Learning Outcomes, and BRASS Competencies
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Почему Лукашенко освободил Колесникову? 2 дня назад
    Почему Лукашенко освободил Колесникову?
    Опубликовано: 2 дня назад
  • «Мессенджер Max — это МЕНТ в вашем телефоне» | Как безопасно звонить и обходить блокировки в России 3 месяца назад
    «Мессенджер Max — это МЕНТ в вашем телефоне» | Как безопасно звонить и обходить блокировки в России
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Structuring for Success: Implementation Strategies to Drive Adoption, Engagement, and Outcomes 7 дней назад
    Structuring for Success: Implementation Strategies to Drive Adoption, Engagement, and Outcomes
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Реально ли поступить в Оксфорд? Сумасшедшие вечеринки и круглосуточная учеба 5 дней назад
    Реально ли поступить в Оксфорд? Сумасшедшие вечеринки и круглосуточная учеба
    Опубликовано: 5 дней назад
  • КАК СЛЫШАТЬ И ПОНИМАТЬ АНГЛИЙСКУЮ РЕЧЬ 4 дня назад
    КАК СЛЫШАТЬ И ПОНИМАТЬ АНГЛИЙСКУЮ РЕЧЬ
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова 2 недели назад
    Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Алесь Бяляцкі: Мы не бачым пакуль што святла ў тунэлі, але мусім ісці наперад #беларусь 2 дня назад
    Алесь Бяляцкі: Мы не бачым пакуль што святла ў тунэлі, але мусім ісці наперад #беларусь
    Опубликовано: 2 дня назад
  • FlyWire Town Hall 3 года назад
    FlyWire Town Hall
    Опубликовано: 3 года назад
  • Energizing Talent: Developing a Resilient and Skilled Energy Workforce 7 дней назад
    Energizing Talent: Developing a Resilient and Skilled Energy Workforce
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Почему мозг никогда не спит — и как это разрушает вашу жизнь? 4 дня назад
    Почему мозг никогда не спит — и как это разрушает вашу жизнь?
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Open for international cooperation! UNESCO’s Activities for OER | OERcamp.global 2025 8 дней назад
    Open for international cooperation! UNESCO’s Activities for OER | OERcamp.global 2025
    Опубликовано: 8 дней назад
  • USF Fall 2025 Commencement | Friday 1:30PM Трансляция закончилась 5 дней назад
    USF Fall 2025 Commencement | Friday 1:30PM
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 дней назад
  • The REAL Reason You're Being Lied To About AI 4 дня назад
    The REAL Reason You're Being Lied To About AI
    Опубликовано: 4 дня назад
  • MIRL '25 Session #4: Access 9 дней назад
    MIRL '25 Session #4: Access
    Опубликовано: 9 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5