• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

DSG Driving Tips - DSG Gearbox Mistakes MOST Drivers Make (Don’t Burn Your Dual Clutch Out!) скачать в хорошем качестве

DSG Driving Tips - DSG Gearbox Mistakes MOST Drivers Make (Don’t Burn Your Dual Clutch Out!) 2 месяца назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
DSG Driving Tips - DSG Gearbox Mistakes MOST Drivers Make (Don’t Burn Your Dual Clutch Out!)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: DSG Driving Tips - DSG Gearbox Mistakes MOST Drivers Make (Don’t Burn Your Dual Clutch Out!) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно DSG Driving Tips - DSG Gearbox Mistakes MOST Drivers Make (Don’t Burn Your Dual Clutch Out!) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон DSG Driving Tips - DSG Gearbox Mistakes MOST Drivers Make (Don’t Burn Your Dual Clutch Out!) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



DSG Driving Tips - DSG Gearbox Mistakes MOST Drivers Make (Don’t Burn Your Dual Clutch Out!)

If you're new to DSG automatic transmissions or want to know you're not damaging it or causing DSG Problems then this video explains all you need to know about the DSG & which selection you should make. Are you driving a car with a DSG gearbox but not sure if you’re using it correctly? Many drivers treat a DSG like a normal automatic, and that’s the fastest way to cause damage that could cost thousands to repair. A dual-clutch transmission isn’t like a torque converter auto — it’s a completely different system with two clutches, one for odd gears and one for even gears. In this video, we break down how to drive a DSG properly, the mistakes you must avoid, and how to make it last. So what makes the DSG unique? Unlike a traditional automatic, the DSG has a clutch biting point just like a manual. That means if you hold the car on a hill with the throttle, you’re effectively burning the clutch, just like in a manual. That’s why one of the most important DSG driving tips is never to hold it on the gas on an incline — always use the brake. Repairs on DSG gearboxes are complex and very expensive, so prevention is key. We also dive into the different types of DSG gearboxes in the Volkswagen Group. Generally, six-speed DSG gearboxes use a wet clutch system, while seven-speed units use a dry clutch system. The six-speed DSG (like the DQ250) is more durable, smoother, and longer lasting. The seven-speed (such as the DQ200) is lighter and quicker, offering razor-fast gear shifts and improved performance, but historically suffered reliability issues that manufacturers have since improved. Viewers often ask: Should I use Park, Neutral, or just the brake in traffic? Does the stop-start system damage the DSG? Is it safe to coast in Neutral to save fuel? Which is better, Drive or Sport mode? How often should I change DSG gearbox oil? This video answers all of those questions. You’ll learn that Park should only be used when parking, not while waiting in traffic. Neutral is fine at long stops but never while moving — shifting from Neutral into Drive at speed puts huge strain on the gearbox. The stop-start system actually protects the gearbox, so there’s no need to disable it. And between Drive and Sport, you might be surprised that Sport mode can often return better fuel economy if driven gently, thanks to smarter gear selection. We also cover DSG maintenance. For DQ250 wet clutch gearboxes, changing transmission fluid every 40–50k miles is essential, regardless of the so-called “sealed for life” claim. On the lighter-duty DQ200 dry clutch gearbox, oil changes are less critical, but still beneficial depending on driving style. Ignore fluid changes and you risk jerky gear shifts, noisy operation, or complete gearbox failure. The benefits of a DSG gearbox are clear. Instantaneous gear shifts, smoother performance, and up to 15% better fuel economy than a manual when driven correctly. But drivers must respect the gearbox, let the fluid warm up, avoid overheating it with constant aggressive driving, and listen for early warning signs like jerking or odd noises. Used properly, a DSG transmission is one of the best combinations of efficiency and performance available. Whether you own an Audi, VW, Skoda, or Seat with a DSG gearbox, this video will help you avoid costly mistakes and get the most out of your car. #DSG #Volkswagen #Audi #CarTips #Gearbox #CarMaintenance #DrivingTips https://www.torquecars.com Legal Notice: Unless we have inspected your car we can only provide generic theory. All information is provided without warranty, please check any recommendations made with a mechanic locally to verify it would be legal in your area or region and that it would be suitable for your car and your needs.

Comments
  • Почему эта трансмиссия DSG вышла из строя? 2 года назад
    Почему эта трансмиссия DSG вышла из строя?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как работает АКПП? Всё, что ты боялся спросить про автомат 4 дня назад
    Как работает АКПП? Всё, что ты боялся спросить про автомат
    Опубликовано: 4 дня назад
  • ч.2 - 10 советов по установке 1 день назад
    ч.2 - 10 советов по установке "контрактной" АКПП. Делимся опытом.
    Опубликовано: 1 день назад
  • Разбор трансмиссии DSG: как она работает, преимущества и автомобили, на которых она установлена 4 года назад
    Разбор трансмиссии DSG: как она работает, преимущества и автомобили, на которых она установлена
    Опубликовано: 4 года назад
  • Почему Ты Просыпаешься В 3–4 Ночи? 5 Причин, О Которых Молчат Врачи..... 5 дней назад
    Почему Ты Просыпаешься В 3–4 Ночи? 5 Причин, О Которых Молчат Врачи.....
    Опубликовано: 5 дней назад
  • 😲 3-цилиндровый КИТАЙСКИЙ МОТОР УМЕР дважды – ВСКРЫТИЕ показало… 9 месяцев назад
    😲 3-цилиндровый КИТАЙСКИЙ МОТОР УМЕР дважды – ВСКРЫТИЕ показало…
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • NÜRBURGRING CRASH & FAIL COMPILATION 2025 - Best of CRASHES, FAILS, BAD Driving & Mistakes 2025! 1 месяц назад
    NÜRBURGRING CRASH & FAIL COMPILATION 2025 - Best of CRASHES, FAILS, BAD Driving & Mistakes 2025!
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • 5 Things You Should Never Do In A Dual Clutch Transmission Vehicle 9 лет назад
    5 Things You Should Never Do In A Dual Clutch Transmission Vehicle
    Опубликовано: 9 лет назад
  • DSG GEARBOX SERVICE.... I KINDA ENJOY DOING THESE!!!! 1 год назад
    DSG GEARBOX SERVICE.... I KINDA ENJOY DOING THESE!!!!
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62 2 дня назад
    Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62
    Опубликовано: 2 дня назад
  • DSG gearbox replacement/ Automatic transmission replacement and NEW DMF ( flywheel ) fitted 4 года назад
    DSG gearbox replacement/ Automatic transmission replacement and NEW DMF ( flywheel ) fitted
    Опубликовано: 4 года назад
  • Насколько плоха трансмиссия DSG на самом деле? 10 месяцев назад
    Насколько плоха трансмиссия DSG на самом деле?
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife 5 часов назад
    GREATEST Moments at the NÜRBURGRING 2025 BAD Driving & Strange Moments Touristenfahrten Nordschleife
    Опубликовано: 5 часов назад
  • Эксплуатация гибридной трансмиссии Toyota — 15 лет на YouTube! 2 месяца назад
    Эксплуатация гибридной трансмиссии Toyota — 15 лет на YouTube!
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода 2 недели назад
    Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода
    Опубликовано: 2 недели назад
  • DSG Gearbox Diagnosed explained Fixed 5 лет назад
    DSG Gearbox Diagnosed explained Fixed
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ЧТО НЕЛЬЗЯ ДЕЛАТЬ С КОРОБКОЙ ПЕРЕДАЧ DSG | MK6 GTI 3 года назад
    ЧТО НЕЛЬЗЯ ДЕЛАТЬ С КОРОБКОЙ ПЕРЕДАЧ DSG | MK6 GTI
    Опубликовано: 3 года назад
  • 9 Everyday Driving Habits That Secretly WRECK Dual Clutch Transmissions 5 месяцев назад
    9 Everyday Driving Habits That Secretly WRECK Dual Clutch Transmissions
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • 200 боевых вылетов: как выжил самый избитый самолёт войны | B-26 Мародёр 1 день назад
    200 боевых вылетов: как выжил самый избитый самолёт войны | B-26 Мародёр
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как разогнались до 10.400км/ч? Обманули с рекордом на 500км.ч | Рекорды скорости на авто 2026 23 часа назад
    Как разогнались до 10.400км/ч? Обманули с рекордом на 500км.ч | Рекорды скорости на авто 2026
    Опубликовано: 23 часа назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5