У нас вы можете посмотреть бесплатно 3 CEO Lessons in Scaling Enterprise CX with HubSpot's CEO and first Chief Customer Officer или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The role of Chief Customer Officer only continues to rise and become an integral role for scaling in the Cloud. As HubSpot's CEO and first Chief Customer Officer, Yamini Rangan will share her top lessons for focusing on the Enterprise customer experience and the different approaches required for the Enterprise customer journey. Want to join the SaaStr community? We're the 🌎largest community for B2B software. Subscribe for weekly updates: https://www.saastr.com/subscribeform Twitter: / saastr LinkedIn: / 2724976 Quora Group: https://www.quora.com/q/cloud Facebook: / saastr Instagram: / saastr Our North American Event: https://bit.ly/2OXeAYh Our European Event: https://bit.ly/2OZTad8