• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Top Of Descend Part 2 - [Which Factors Affect Your Descent]. скачать в хорошем качестве

Top Of Descend Part 2 - [Which Factors Affect Your Descent]. 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Top Of Descend Part 2 - [Which Factors Affect Your Descent].
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Top Of Descend Part 2 - [Which Factors Affect Your Descent]. в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Top Of Descend Part 2 - [Which Factors Affect Your Descent]. или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Top Of Descend Part 2 - [Which Factors Affect Your Descent]. в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Top Of Descend Part 2 - [Which Factors Affect Your Descent].

Today's video is part 2 of the Top of descend series where we will discuss which factors affect your descent. If you haven’t watched part 1 I strongly recommend doing so before watching this video. Top of descend part 1:    • Top Of Descend: When Do You Start Your Des...   It is important to know which factors affect your descend because you need to have a good situational awareness regarding your vertical profile. If you are correct or low on the profile is not a big deal, however, you want to avoid being above the profile and end up in a high energy situation. The Jet planes, compared to the propeller Aircraft have wings that produce less drug, so this type of wings are very efficient during the cruise, however, it is difficult to slow a jet plane down due to its aerodynamic efficiency. From the Top Of descend video made yesterday we analyse an ideal scenario where there was only one aircraft in the sky, as you can imagine in real life there might be many factors that make your Top of descend position to change. One factor is the pilot error, if you don’t plan properly you will find yourself in a situation where you will have fewer track miles than expected. Air Traffic Controllers, might ask you to start your descend earlier or later than your top of descend depending on the traffic. WInd, the tailwind will make your top of descend to move further away from your airport. Aircraft weight, the heavier your aircraft the shallower will be your descent. These are the most common factors that can affect your descent, thus making your top of descend earlier or later than the one you calculated. If you want to know how the aircraft calculates the descend watch the following Video:    • VNAV: What is it and why is it important? ...   If you want to know the difference between Altitude and Flight Level watch the following:    • QNH, QFE and QNE -  [Altitude, Height and ...   If you want to subscribe to the channel:    / @pilotclimb   If you feel like donating to the PILOTCLIMB channel you can send a PayPal or a crypto transaction to the addresses below: PayPal address: https://www.paypal.me/PilotClimb Bitcoin address: 3DMaWztGYufX9WH33hSVNouwVpMEBA6m1t Etherium address: 0x486fcA0234e2950D2068d1171379F5Efb36B911A #PILOTCLIMB ============================================================== Disclaimer: THIS VIDEO IS FOR ENTERTAINMENT PURPOSES ONLY. NOT FOR REAL-LIFE OPERATIONS. PLEASE REFER TO THE OFFICIAL MANUAL AND DOCUMENTATION. ==============================================================

Comments
  • Rate Of Descent - [What it is and how to quickly know what's your correct rate of descent] 5 лет назад
    Rate Of Descent - [What it is and how to quickly know what's your correct rate of descent]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • VNAV Top Of Descent - [Что произойдет, если не начать снижение, когда того требует VNAV]. 4 года назад
    VNAV Top Of Descent - [Что произойдет, если не начать снижение, когда того требует VNAV].
    Опубликовано: 4 года назад
  • The SECRET to a perfect descent 1 год назад
    The SECRET to a perfect descent
    Опубликовано: 1 год назад
  • Descent Planning without VNAV: Calculations, Monitoring and Corrections | Real 737 Pilot 2 года назад
    Descent Planning without VNAV: Calculations, Monitoring and Corrections | Real 737 Pilot
    Опубликовано: 2 года назад
  • English4ICAO 7 лет назад
    English4ICAO "Пробный тест" - ТЕСТ ICAO, ЧАСТЬ 2 - Взаимодействие в качестве пилота
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Top Of Descend: When Do You Start Your Descent? - [Calculations and Tips from an Airline Captain] 5 лет назад
    Top Of Descend: When Do You Start Your Descent? - [Calculations and Tips from an Airline Captain]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Переучивание на коммерческого пилота, как стать авиатехником, программа SmartSky FlightTV выпуск 190 8 дней назад
    Переучивание на коммерческого пилота, как стать авиатехником, программа SmartSky FlightTV выпуск 190
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Aircraft Rate Of Climb Explained 6 лет назад
    Aircraft Rate Of Climb Explained
    Опубликовано: 6 лет назад
  • You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37) 3 года назад
    You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Aircraft Descent And Approach Management - [Real Boeing Captain]. 4 года назад
    Aircraft Descent And Approach Management - [Real Boeing Captain].
    Опубликовано: 4 года назад
  • Дельталёт Аэрос у меня на даче 7 дней назад
    Дельталёт Аэрос у меня на даче
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Путин заявил о развале России / Операция НАТО на границе 3 часа назад
    Путин заявил о развале России / Операция НАТО на границе
    Опубликовано: 3 часа назад
  • Расчет верхней точки снижения | Практические правила планирования снижения 3 года назад
    Расчет верхней точки снижения | Практические правила планирования снижения
    Опубликовано: 3 года назад
  • Вихри на законцовках крыльев | Учебное пособие для пилотов 5 лет назад
    Вихри на законцовках крыльев | Учебное пособие для пилотов
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Converted Meteorological Visibility - [CMV Aviation]. 2 года назад
    Converted Meteorological Visibility - [CMV Aviation].
    Опубликовано: 2 года назад
  • ✅ Mental Math For Pilots | Easy Math Hacks Every Pilot Must Know 4 года назад
    ✅ Mental Math For Pilots | Easy Math Hacks Every Pilot Must Know
    Опубликовано: 4 года назад
  • Маркер начала снижения A32nx | Когда снижаться в A32nx 4 года назад
    Маркер начала снижения A32nx | Когда снижаться в A32nx
    Опубликовано: 4 года назад
  • Learn The Significant Weather Chart (SIGWX). 4 года назад
    Learn The Significant Weather Chart (SIGWX).
    Опубликовано: 4 года назад
  • 11 Секретов Авиаперелетов, Которые Вам Никогда Не Расскажут… 8 месяцев назад
    11 Секретов Авиаперелетов, Которые Вам Никогда Не Расскажут…
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Как американцы случайно подарили русским сверхзвуковой дрон за 400 миллионов | Lockheed D-21 5 дней назад
    Как американцы случайно подарили русским сверхзвуковой дрон за 400 миллионов | Lockheed D-21
    Опубликовано: 5 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5