У нас вы можете посмотреть бесплатно The #1 Social Media MISTAKE You're Making with Your Content Timing (Consumer Psychology) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Im assuming if you clicked on this video, you are probably creating content that markets for your own products or business, right? Isn’t the entire goal of your content then to get people to take action? To sign up, download a free lead magnet, book a call, or purchase your product, right? So surely the goal is then to take action? But have you ever thought about it from the viewers' perspective? WHEN are they actually consuming your content? Is it sitting on the toilet, killing time on the couch, or at their computer trying to solve problems? Welcome to the buyer state & why it is so important for your business