• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 2) - Which is Best? ECU Flash vs. Power Commander скачать в хорошем качестве

2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 2) - Which is Best? ECU Flash vs. Power Commander 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 2) - Which is Best? ECU Flash vs. Power Commander
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 2) - Which is Best? ECU Flash vs. Power Commander в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 2) - Which is Best? ECU Flash vs. Power Commander или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 2) - Which is Best? ECU Flash vs. Power Commander в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 2) - Which is Best? ECU Flash vs. Power Commander

You asked – we delivered. Brock continues Episode 7 with a shootout between the Brock’s Performance Stage 1 ECU flash and Power Commander PCV (tested in E7 P1) vs. that exact PCV map imported directly into Gixzilla’s ECU because the Internet says, “That’s what you do!” Brock goes through his typical painstaking detail to keep the results as nonbiased as possible, while showing his tuning steps along the way. Is the Internet correct? Do we live in a ‘drag/drop/you’re done’ world? Check out Episode 7 (Part 2) - ECU Flashing (ECU vs. PCV Fuel Tuning Shootout) now. The details : Bike: Brock’s Performance 2017 GSX-R1000L7 Standard model (not the ‘R’ version) purchased from Fun For All Motorsports in Elizabethtown, KY Exhaust: Brock’s Performance Alien Head 2™ full stainless exhaust system Traction control: Motion Track Traction Control Standard (TC=OFF during testing) Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS): Power Mode=A (max power selected during testing) Fuel used during test: 89 Octane Shell Rear tire: Stock Bridgestone Battlax RS10 190/55/ZR17 – 35 PSI Nitrogen Motor oil: Alisyn Pro Drive 21 Less than 0W (full synthetic) Additive: Petron Plus 4-Cycle Lube Air filter: Sprint Filter P08 F1-85 (see this link for detailed information: https://goo.gl/zgBcZG ) PAIR: Blocked Power Commander: PCV with Brock’s Performance Track Map 1 or Zero Map, per video requirements ECU: Modified, per video requirements (see this link for detailed information: https://goo.gl/TLKbvk ) FlashTune Quick Shifter / Auto Blipper Retrofit Kit GSX-R1000 (2017) (See this link for detailed information: https://goo.gl/KTcL6x ) 5th gear pulls Dynojet Model 250I dyno using DynoWare RT, Power Core C3 and WinPEP 8 dyno control - displaying the SAE scale (unless noted otherwise in video) 0:08 – Introduction / Where we left off 1:32 – Initial base run (Stage 1 ECU flash and PCV w/pump track map) 1:50 – Listing of current bike mods / Set-up 2:28 – Discuss base run results / Chart (194.14 RWHP SAE scale) 2:48 – Comparison of 650ib’s 2017 BMW S1000RR vs 2017 GSX-R1K (Dyno chart URL below) 3:18 – Link added to 650ib’s S1000RR tuning video 4:10 – Acceleration discussion (*BMW has taller gearing) 5:20 – FTecu map import (PC fuel import) 6:03 – PCV map successfully imported into ECM 6:22 – Removing PCV from equation (install zero map) 7:13 – Dyno run (ECU w/imported PCV Map, no PCV) 7:42 – “Hey Brock… just import you PCV map and everything will be ROSES!” 7:52 – Discussing results from PCV import dyno run (25 HP HOLE!) 8:52 – Every single throttle position vs. RPM must be adjusted to do this right 10:25 – Using the dyno as a data logger 10:50 – Determining throttle position for changes 11:15 – Using analog input to see throttle position 11:45 – Kicking it old school (throttle stop) 12:22 – How do we fix the all of these problems? 12:48 – Using the FTECU unrestricted map (sw1 and sw2 switch selection) 13:43 – Dyno run (ECU w/FTECU unrestricted map, no PCV) 14:25 – Discussing results from dyno run 15:30 – Identifying and correcting lean/rich areas vs. RPM 15:50 – Increment adjustments to the fuel table (adjust number vs. percentage) 17:19 – Adjusting the fuel table at partial throttle 18:18 – Using throttle position sensor and throttle stop 19:16 – Spoiler! We already have the map done 19:52 – Dyno run (Brock FLASH ECU Stage 1-F with fuel tune) 20:27 – Discussing final results 21:18 – Final ECU tune vs. baseline chart (194.14 vs. 193.51 with ‘similar’ drivability) 21:59 – Advantages vs. Disadvantages (why Gixzilla will have stage 1 flash and PCV at the track) 23:15 – Where are we going next? 650Ib’s BMW S10000RR (2017) vs GSX-R1000 (2017) Dyno Chart URL: https://brocksperformance.com/content... Brock FLASH ECU Stage 1-F with fuel tune: https://brocksperformance.com/brock-f... Visit the ALL NEW www.BrocksPerformance.com – for additional information ~-~~-~~~-~~-~ Please watch: "No More Nanny Bike! Brock Frees the Gen 3 Hayabusa with the Super Stock Box"    • No More Nanny Bike! Brock Frees the Gen 3 ...   ~-~~-~~~-~~-~

Comments
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 8 - Dragstrip Prep - Clutch Mod Conversion 7 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 8 - Dragstrip Prep - Clutch Mod Conversion
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Dynojet Power Commander V: добавление устройств (автонастройка, модуль зажигания, вторичный топли... 12 лет назад
    Dynojet Power Commander V: добавление устройств (автонастройка, модуль зажигания, вторичный топли...
    Опубликовано: 12 лет назад
  • MIni JP's Last Ride of the Year | Suzuki GSX-S1000 & Ducati Streetfighter V2S 2 часа назад
    MIni JP's Last Ride of the Year | Suzuki GSX-S1000 & Ducati Streetfighter V2S
    Опубликовано: 2 часа назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 1) - ECU Flashing (Quick Shifter & Ignition Timing vs. Octane) 7 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 1) - ECU Flashing (Quick Shifter & Ignition Timing vs. Octane)
    Опубликовано: 7 лет назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 5 (Part 1) - Dyno Tuning for Maximum Performance 8 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 5 (Part 1) - Dyno Tuning for Maximum Performance
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Перепрошивка ЭБУ и настройка двигателя с помощью Power Commander | Руководство по ремонту 4 года назад
    Перепрошивка ЭБУ и настройка двигателя с помощью Power Commander | Руководство по ремонту
    Опубликовано: 4 года назад
  • 2007 GSXR 1000 vs 2020 GSXR 750 DYNO BATTLE- Also Power Commander VS MOORE MAFIA ECU Flash 4 года назад
    2007 GSXR 1000 vs 2020 GSXR 750 DYNO BATTLE- Also Power Commander VS MOORE MAFIA ECU Flash
    Опубликовано: 4 года назад
  • ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег 3 года назад
    ПОПУЛЯРНЫЕ МОТОЦИКЛЫ, которые не стоят своих денег
    Опубликовано: 3 года назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Эпизод 6 (часть 1) — Дьявол кроется в деталях (фильтр спринта) 8 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Эпизод 6 (часть 1) — Дьявол кроется в деталях (фильтр спринта)
    Опубликовано: 8 лет назад
  • FTECU Tuning Suite - Tuning Basics 11 лет назад
    FTECU Tuning Suite - Tuning Basics
    Опубликовано: 11 лет назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 9 (P2) – Front End Lowering 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 9 (P2) – Front End Lowering
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Битва Kawasaki Ninja 1000SX против Suzuki GSXS 1000 Dyno 3 года назад
    Битва Kawasaki Ninja 1000SX против Suzuki GSXS 1000 Dyno
    Опубликовано: 3 года назад
  • Power Commander vs ECU remap/flash 7 лет назад
    Power Commander vs ECU remap/flash
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Без Шуток, Она Вырубает Жестче Мужиков - Дакота Дитчева 11 месяцев назад
    Без Шуток, Она Вырубает Жестче Мужиков - Дакота Дитчева
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • POWER COMMANDER 5 FOR DUMMIES 11 лет назад
    POWER COMMANDER 5 FOR DUMMIES
    Опубликовано: 11 лет назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Эпизод 1 — Обзор деталей и их описание 8 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Эпизод 1 — Обзор деталей и их описание
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Kawasaki ZX10R vs Suzuki GSXR 1000 Dyno Shootout - Moore Mafia 4 года назад
    Kawasaki ZX10R vs Suzuki GSXR 1000 Dyno Shootout - Moore Mafia
    Опубликовано: 4 года назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P2) – Gixzilla Meets Jeremy Teasley 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P2) – Gixzilla Meets Jeremy Teasley
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Что делать если вас ОБВИНИЛИ в ДТП‼️ 1 день назад
    Что делать если вас ОБВИНИЛИ в ДТП‼️
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5