• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning скачать в хорошем качестве

2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning 6 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning

After a successful [email protected] MPH initial dragstrip outing with Gixzilla, Brock makes a few changes from lessons learned and waits for Ohio’s oppressive summertime heat and humidity to subside a bit. After a few weeks of even more heat combined with rain on test day(s,) Brock decided to invite rider, Mike Davis (200 lbs./ 90.7 kg), to attend a predicted rain-free weekend at the Xtreme Dragbike Association (XDA) Fall Nationals held at Maryland International Raceway (MIR) in Mechanicsville, MD – an 8 hour drive from the Brock’s Performance home base in Dayton, OH. Mike certainly wasn’t finished after his initial performance on Gixzilla, and Brock had a stack of gearing and other performance-enhancing tuning techniques and goodies to help both bike and rider go quicker and faster. The XDA crew is known for their amazing track prep and MIR’s actual elevation is only 80 ft. above sea level compared to Kil-Kare’s 803 ft. elevation. Brock’s intentions are to let Mike ride Gixzilla until he looks him in the eye and says… “That’s a fast as I can go at stock wheelbase on this bike.” Did it all work out? Find out now… We hope you enjoy 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P1) – Gixzilla Advanced Trackside Tuning. ATTENTION: The results shown in this video are NOT typical. While installing our Stock 2 Brock Performance Package and following the tips in this series will allow YOUR BIKE to perform like Gixzilla, we have no idea if YOUR RIDER has the skill required to match our results. If not practice-Practice-PRACTICE!! And remember, you can’t enjoy 100% of our performance combination, if you do not follow our #stupidfast recipe 100%. *WARNING: Chassis adjustments can alter the handling characteristics of any machine, and a lowered vehicle is more likely to experience obstacle and/or cornering clearance contact problems, so please be cautious. Additionally, some of the information and performance techniques listed in this video are advanced. Please use discretion when attempting these or any other high-performance modifications. If in doubt, always choose SAFETY FIRST and configure your bike exactly as your manufacturer suggests.* Please click here for information on video comments: http://blog.brocksperformance.com/bro... Gixzilla Bike and Test Details Page: http://blog.brocksperformance.com/bro... Video Timestamps: 0:00 – Opening montage 1:14 – First pass at MIR (9.26) 1:53 – Video introduction 2:38 – Spare ECU flash changes 3:35 – Jason Miller track prep 5:08 – Modified ECU swap 6:10 – Bike and rider weight check 6:50 – First pass w/ new ECU (9.14) 7:05 – Tuck lessons w/ Brock 9:26 – Second pass w/ new ECU (9.16) 9:50 – Discussing ET and MPH results 12:26 – Additional ECU modifications 14:56 – Passes w/ tweaked ECU mods (9.11 and 9.10) 15:54 – Inspecting 160 MPH time ticket 16:52 – Missed gear on a good pass… why? 18:35 – Fine-tuning ECU changes 19:01 – Testing new ECU changes (9.24 and 9.15) 19:40 – So what did we learn today? 20:31 – Inspecting the clutch plates 23:10 – First passes the following day (9.20 and 9.08) 24:56 – Now it’s time to cheat / what’s next? Brock’s Suzuki GSX-R1000 (2017) Info page: http://blog.brocksperformance.com/suz... Music: 'Dubstep' from https://www.bensound.com/ ~-~~-~~~-~~-~ Please watch: "No More Nanny Bike! Brock Frees the Gen 3 Hayabusa with the Super Stock Box"    • No More Nanny Bike! Brock Frees the Gen 3 ...   ~-~~-~~~-~~-~

Comments
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P2) – Gixzilla Meets Jeremy Teasley 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P2) – Gixzilla Meets Jeremy Teasley
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 10 (P1) – Gixzilla vs. Drag Strip 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 10 (P1) – Gixzilla vs. Drag Strip
    Опубликовано: 6 лет назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 1) - ECU Flashing (Quick Shifter & Ignition Timing vs. Octane) 7 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 7 (Part 1) - ECU Flashing (Quick Shifter & Ignition Timing vs. Octane)
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Tech Talk: PAIR Valve Systems Explained 8 лет назад
    Tech Talk: PAIR Valve Systems Explained
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Настройка динамометра Honda CBR1000RR с установкой гоночных инструментов 1 год назад
    Настройка динамометра Honda CBR1000RR с установкой гоночных инструментов
    Опубликовано: 1 год назад
  • World's Fastest Electric vs. 500cc 2 Stroke Dirt Bike 21 час назад
    World's Fastest Electric vs. 500cc 2 Stroke Dirt Bike
    Опубликовано: 21 час назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: SPECIAL EDITION (Q&A) from Episode 3 8 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: SPECIAL EDITION (Q&A) from Episode 3
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 9 (P1) Dragstrip Prep Overview and Theory 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 9 (P1) Dragstrip Prep Overview and Theory
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Стандартный двигатель GSXR 1000 2022 года развивает мощность в 200 л. с.: какие модификации потре... 3 года назад
    Стандартный двигатель GSXR 1000 2022 года развивает мощность в 200 л. с.: какие модификации потре...
    Опубликовано: 3 года назад
  • FAST GSXR1000 RAW SOUND - YOSHIMURA FULL SYSTEM 11 месяцев назад
    FAST GSXR1000 RAW SOUND - YOSHIMURA FULL SYSTEM
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 9 (P4) – Rear Ceramic Bearings and Gearing 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 9 (P4) – Rear Ceramic Bearings and Gearing
    Опубликовано: 6 лет назад
  • SUZUKI GSX-R 1000 K5 TURBO ONBOARD & POV - 250+ KM/H WHEELIES 5 лет назад
    SUZUKI GSX-R 1000 K5 TURBO ONBOARD & POV - 250+ KM/H WHEELIES
    Опубликовано: 5 лет назад
  • INTRO 2 Clicks Out: Bone Stock vs Superstock GSX-R1000R Suspension 3 года назад
    INTRO 2 Clicks Out: Bone Stock vs Superstock GSX-R1000R Suspension
    Опубликовано: 3 года назад
  • Tearing the transmission out my 2023 Gsxr 1000R to upgrade first gear for drag racing 1 год назад
    Tearing the transmission out my 2023 Gsxr 1000R to upgrade first gear for drag racing
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как настроить приборную панель Suzuki GSX-R1000R 2017 года | Ultimate Motorsport 7 лет назад
    Как настроить приборную панель Suzuki GSX-R1000R 2017 года | Ultimate Motorsport
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Best-Of Car Show Exits 2025! 12 часов назад
    Best-Of Car Show Exits 2025!
    Опубликовано: 12 часов назад
  • Ремонт | Реставрация двигателя Suzuki GSX-R600. 3 года назад
    Ремонт | Реставрация двигателя Suzuki GSX-R600.
    Опубликовано: 3 года назад
  • Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: 7 лет назад
    Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?"
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Узнайте, как наклонить мотоцикл сильнее! Если вы новичок, вам стоит это посмотреть! 11 месяцев назад
    Узнайте, как наклонить мотоцикл сильнее! Если вы новичок, вам стоит это посмотреть!
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • STREET RACING!  SECRETS -  how  to Motorcycle Drag Race and Practice Street Outlaw Style 7 лет назад
    STREET RACING! SECRETS - how to Motorcycle Drag Race and Practice Street Outlaw Style
    Опубликовано: 7 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5