• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?" скачать в хорошем качестве

Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?" 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock:
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?" в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?" или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?" в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?"

“Hey Brock, love your 2017 GSX-R1000 ‘Gixzilla’ series, but how about doing the same thing to *MY* bike?” If I had a nickel for every time… Of course, all machines are “different” in their own way, and these differences are special to us as owners. However, mechanically, every bike we feature starts with a simple concept from German engineer Nikolaus Otto and his patent of the first internal combustion four-stroke engine. We know it as an Otto Cycle – Google it, and you will find mounds of information on the First Law of Thermodynamics and other associated engineering speak (ewww.) Well, you know how we do it around here; in its purest form we are talking about the 4 cycles of an internal combustion engine: SUCK-SQUEEZE-BANG-BLOW! (intake-compression-power-exhaust,) and if your bike uses gasoline for power (without the need to add oil to the gas,) your engine experiences these 4 cycles, very quickly, the entire time it’s running. THIS MEANS YOU all of you every pump gas fueled four-stroke engine from your lawnmower to your #stupidfast two-wheeled pride and joy. Now that we have established that we are all basically the same (barring particular vehicle idiosyncrasies, of course,) please use our past Brock’s Performance video history to search the fine details. We always include a video timeline in the long description for those who prefer a quicker search. This video is designed to help you understand the basics, as well as the end result which is a much faster bike and a very happy owner. You will only need about a ¼ tub of popcorn for this one – please enjoy: Tech Talk: Suzuki GSX-R1000 Stock to Brock: "Hey Brock...What About MY Bike?" 0:00 – Video Introduction, check engine lights, bike slow, etc… 1:00 – Bypassing the excruciating detail (see our Gixzilla series for more detailed info) 1:15 – What we’re doing to ‘this bike’ applies to all bikes 1:55 – Base run (chart) that got us into this mess (161 hp) 2:30 – Checking 6th gear rear wheel speed on dyno (162 mph) 3:23 – Checking into codes and inspecting the bike 3:40 – Removing airbox to discover filthy OEM air filter 4:05 – Base run (chart) with airbox removed (163hp – larger gain in middle) 4:45 – Identifying code – C28 (Secondary throttle valves) 5:10 – Base run (chart) with code removed (169hp) 5:40 – Inspecting air-fuel ratio of 11.4 to 1 (way too rich) 6:10 – Wynn’s Power Charge fuel system cleanse explanation 6:35 – How did we know what code it was throwing (fancy tools of course…) 7:28 – Mixing the Power Charge with 2 gallons of mystery fuel 8:24 – Endoscope before cleanse w/ Power Charge 8:32 – Why choose Wynn’s over a product from an auto parts store 9:08 – Ride footage working the Power Charge through the system 9:28 – Improved air fuel ratio visible 9:50 – Showing current operation of secondary throttle plates 10:02 – Dyno pull after fuel system cleanse (172hp) 10:45 – 172hp dyno chart review (huge torque gains!) 11:40 – After checking with endoscope we opt for a longer ride for additional cleansing 12:13 – Endoscope after additional cleansing 12:40 – Monitoring throttle plate behavior to confirm changes 12:56 – “I see dust and debris in my airbox, is this normal?” 13:10 – Visible dust shown passed through OEM paper filter 14:17 – Live view of endoscope checking pistons 14:40 – Showing new throttle blade behavior and fuel spray pattern 15:55 - Streamlining the video (skipping to the end) what we changed 16:18 – Mapped using tuning link and ECU fuel map created 16:39 – Where we left of vs. where we ended up chart review 17:30 – Dyno chart using MR12 race fuel (182hp) 17:55 – 182hp nearly comparable to current models 18:19 – “What about MY bike” wrap-up discussion 18:48 – Brock takes a test ride while vlogging the results 20:44 – Customer arrives to pick up his ‘cured’ motorcycle 21:15 – Customer reaction after first ride! Stock to Brock package for the 2012-15 GSX-R1000 with before/after Dyno charts: https://brocksperformance.com/s2b-per... Visit the ALL NEW www.BrocksPerformance.com – for additional information ~-~~-~~~-~~-~ Please watch: "No More Nanny Bike! Brock Frees the Gen 3 Hayabusa with the Super Stock Box"    • No More Nanny Bike! Brock Frees the Gen 3 ...   ~-~~-~~~-~~-~

Comments
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 4 - Exhaust Installation and Theory (Part 1) 8 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 4 - Exhaust Installation and Theory (Part 1)
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Tech Talk: 7 лет назад
    Tech Talk: "The Dyno Game" - Apples to Apples 2017 GSX-R1000 Testing
    Опубликовано: 7 лет назад
  • По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем? 1 год назад
    По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем?
    Опубликовано: 1 год назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: SPECIAL EDITION (Q&A) from Episode 3 8 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: SPECIAL EDITION (Q&A) from Episode 3
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Немного магии и Камаро 87 года снова в строю! Финал оживления! 1 день назад
    Немного магии и Камаро 87 года снова в строю! Финал оживления!
    Опубликовано: 1 день назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • 2017 GSXR 1000 Exhaust Dyno Comparison Brock's Performance  Alien Head vs Akropovic Evolution 5 лет назад
    2017 GSXR 1000 Exhaust Dyno Comparison Brock's Performance Alien Head vs Akropovic Evolution
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Tech Talk: PAIR Valve Systems Explained 8 лет назад
    Tech Talk: PAIR Valve Systems Explained
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Tech Talk: Drivetrain Friction Reduction 7 лет назад
    Tech Talk: Drivetrain Friction Reduction
    Опубликовано: 7 лет назад
  • СЕКРЕТНЫЕ ФУНКЦИИ твоей МАШИНЫ, о которых НИКТО НЕ ХОЧЕТ, ЧТОБЫ ТЫ ЗНАЛ (Ты Будешь В Шоке) 7 дней назад
    СЕКРЕТНЫЕ ФУНКЦИИ твоей МАШИНЫ, о которых НИКТО НЕ ХОЧЕТ, ЧТОБЫ ТЫ ЗНАЛ (Ты Будешь В Шоке)
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Can Brock make a Gen 3 Suzuki Hayabusa #stupidfast ? 2 года назад
    Can Brock make a Gen 3 Suzuki Hayabusa #stupidfast ?
    Опубликовано: 2 года назад
  • КАК  УКРАИНА  ПОБЕДИТ  БЕЗ  ТРАМПА   #веллер 19 12 2025 16 часов назад
    КАК УКРАИНА ПОБЕДИТ БЕЗ ТРАМПА #веллер 19 12 2025
    Опубликовано: 16 часов назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P2) – Gixzilla Meets Jeremy Teasley 6 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Episode 11 (P2) – Gixzilla Meets Jeremy Teasley
    Опубликовано: 6 лет назад
  • How I dyno tuned this 2016 GSXR 1000 in 2023! 3 года назад
    How I dyno tuned this 2016 GSXR 1000 in 2023!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Beyond Clever - How Two Stroke Exhaust Pipes Really Work 1 год назад
    Beyond Clever - How Two Stroke Exhaust Pipes Really Work
    Опубликовано: 1 год назад
  • 2017 GSX-R1000 S2B: Эпизод 4 — Установка выхлопной системы и теория (часть 3): Полные выхлопные с... 8 лет назад
    2017 GSX-R1000 S2B: Эпизод 4 — Установка выхлопной системы и теория (часть 3): Полные выхлопные с...
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Best of Deep House [2025] | Chill Mix & Deep Feelings #13 1 месяц назад
    Best of Deep House [2025] | Chill Mix & Deep Feelings #13
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • 2 Clicks Out: Motorcycle Shock Static Sag 7 лет назад
    2 Clicks Out: Motorcycle Shock Static Sag
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Реактивный мотоцикл 15 серия 5 дней назад
    Реактивный мотоцикл 15 серия
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Full Restoration JAWA Motorcycle 1975s | Restored JAWA Motorcycle | Old Bike Restoration And Repair 6 дней назад
    Full Restoration JAWA Motorcycle 1975s | Restored JAWA Motorcycle | Old Bike Restoration And Repair
    Опубликовано: 6 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5