• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Illegal Charter, Operational Control, and Protecting Your Certificate – with Attorney Edward Hadley скачать в хорошем качестве

Illegal Charter, Operational Control, and Protecting Your Certificate – with Attorney Edward Hadley 4 недели назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Illegal Charter, Operational Control, and Protecting Your Certificate – with Attorney Edward Hadley
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Illegal Charter, Operational Control, and Protecting Your Certificate – with Attorney Edward Hadley в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Illegal Charter, Operational Control, and Protecting Your Certificate – with Attorney Edward Hadley или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Illegal Charter, Operational Control, and Protecting Your Certificate – with Attorney Edward Hadley в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Illegal Charter, Operational Control, and Protecting Your Certificate – with Attorney Edward Hadley

In this episode of the VSL Aviation Podcast, Seth sits down with aviation attorney and pilot Edward A. Hadley of AeroLegal Advocates to talk about the legal traps commercial pilots face—especially around illegal charter, operational control, and holding out. Edward walks through what actually happens when the FAA starts looking at you or your operation: from that dreaded “call the tower” instruction or ramp check, through the investigation phase, to 709 rides, legal enforcement, ALJ hearings, and NTSB appeals. He explains why you should get an aviation lawyer involved early and why on-the-record statements can come back to haunt you. For commercial pilots flying Part 91 “pilot services,” Seth and Edward dig into: • What operational control really means and why it often overlaps—but isn’t identical to—PIC authority • Dry vs. wet leases, 91.501, and how the NBAA small aircraft exemption fits into all of this • How an owner or manager can unknowingly create an illegal transportation package (plane + pilot) even when “everyone at the airport does it this way” • Why “goodwill” and time-building can still count as compensation, even if no money changes hands • How holding out actually works, and why a business card or “I’m a commercial pilot” post is not the problem—the transportation package is They also cover risk management from the pilot’s side: • Using the AOPA Legal Services Plan as “legal insurance” • How PRIA and your employment history interact with being a whistleblower • Red flags with Part 135 operators (falsified records, paper crews, pressure flights) and when it’s time to walk away • Practical advice on documenting concerns, using internal reporting channels, and knowing which hills are worth dying on If you’re a commercial pilot, aspiring commercial pilot, or flying Part 91 for a business owner, this episode will help you ask better questions, spot bad structures, and protect your certificate and livelihood. Chapters: 00:00 Introduction to Aviation Law and Pilot Regulations 02:48 Understanding FAA Investigations and Pilot Violations 05:22 Legal Resources for Pilots 08:24 Operational Control in Aviation 11:02 The Importance of Operational Control for Commercial Pilots 13:58 Navigating Dry and Wet Leases 16:44 Understanding Holding Out in Aviation 19:38 Compensation and Goodwill in Aviation Operations 22:07 NTSB Cases and Legal Precedents 24:48 Business Aircraft and Goodwill 39:03 Navigating the NBAA Exemption 40:59 Understanding Entry-Level Aircraft and Pilot Experience 43:52 Compliance and the Role of the FSDO 46:22 Whistleblower Protections in Aviation 49:10 The Importance of Legal Consultation for Pilots 51:39 The PRIA and Reporting Obligations for Pilots 54:41 Credibility and Ethical Considerations in Aviation 57:30 Resources for Pilots: AOPA and NBAA Links discussed in this episode: AOPA Legal Services Plan https://pilot-protection-services.aop... NBAA and the small aircraft exemption https://nbaa.org/flight-department-ad... AC 91-37B https://www.faa.gov/documentLibrary/m... AC 61-142 https://www.faa.gov/documentLibrary/m... AC 120-116 https://www.faa.gov/documentlibrary/m... NTSB Blakely V Murray https://www.ntsb.gov/legal/alj/OnODoc... NTSB Babbitt V Wallace https://www.ntsb.gov/legal/alj/OnODoc... AeroLegal Advocates / contact info for Edward Hadley https://www.aerolegaladvocates.com/

Comments
  • Законно или незаконно? Реальные правила выплаты компенсаций пилотам 1 месяц назад
    Законно или незаконно? Реальные правила выплаты компенсаций пилотам
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Illegal Charters, Emergency Procedures, and Checkride Prep – VSL Aviation Podcast 9 месяцев назад
    Illegal Charters, Emergency Procedures, and Checkride Prep – VSL Aviation Podcast
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Wet vs Dry Leases, Second Opinions, and Manifold Pressure Myths 7 месяцев назад
    Wet vs Dry Leases, Second Opinions, and Manifold Pressure Myths
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Используете ли вы контрольные списки неправильно? Давайте поговорим об этом. 3 недели назад
    Используете ли вы контрольные списки неправильно? Давайте поговорим об этом.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Changing the Oil 1 месяц назад
    Changing the Oil
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • How to Become a Lawyer Later in Life | The Effective Lawyer Legal Podcast 3 года назад
    How to Become a Lawyer Later in Life | The Effective Lawyer Legal Podcast
    Опубликовано: 3 года назад
  • CFI Hour Myths, MEI ROI, and Avoiding Illegal Charter: Live Q&A 6 месяцев назад
    CFI Hour Myths, MEI ROI, and Avoiding Illegal Charter: Live Q&A
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Новичок в эшелонах полёта? Важные советы для пилотов, впервые летающих выше FL180 4 недели назад
    Новичок в эшелонах полёта? Важные советы для пилотов, впервые летающих выше FL180
    Опубликовано: 4 недели назад
  • Checkride Insights Ep. 4 — Jeremy Lashbrook on Airworthiness, Checkride Errors, and CFI Rolls 4 месяца назад
    Checkride Insights Ep. 4 — Jeremy Lashbrook on Airworthiness, Checkride Errors, and CFI Rolls
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • High Altitude Ops: Oxygen Systems & Pressurization Explained 4 месяца назад
    High Altitude Ops: Oxygen Systems & Pressurization Explained
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Я потерял работу пилота АВИАКОМПАНИИ. Что меня ждет дальше? 4 недели назад
    Я потерял работу пилота АВИАКОМПАНИИ. Что меня ждет дальше?
    Опубликовано: 4 недели назад
  • 37 609 футов — рекорд высоты полета Carbon Cub с аудиосистемой ATC 3 недели назад
    37 609 футов — рекорд высоты полета Carbon Cub с аудиосистемой ATC
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Rethinking Commercial Pilot Training 9 месяцев назад
    Rethinking Commercial Pilot Training
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Другие пилоты мне не верили, пока не увидели кадры! 2 года назад
    Другие пилоты мне не верили, пока не увидели кадры!
    Опубликовано: 2 года назад
  • Общественный транспорт против частного 6 месяцев назад
    Общественный транспорт против частного
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Don’t Log That! FAA Time-Building Mistakes and How to Avoid Them 8 месяцев назад
    Don’t Log That! FAA Time-Building Mistakes and How to Avoid Them
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Cirrus Vision Jet из Джоплина в частный аэродром! Долгий путь на запад на частном самолете! 3 недели назад
    Cirrus Vision Jet из Джоплина в частный аэродром! Долгий путь на запад на частном самолете!
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Привилегии коммерческих пилотов: общие перевозки, частные перевозки и освобождение от части 119 1 год назад
    Привилегии коммерческих пилотов: общие перевозки, частные перевозки и освобождение от части 119
    Опубликовано: 1 год назад
  • Советы от сертифицированного экзаменатора пилотов, которые помогут вам сдать экзамен Checkride 1 год назад
    Советы от сертифицированного экзаменатора пилотов, которые помогут вам сдать экзамен Checkride
    Опубликовано: 1 год назад
  • More Than Skin Deep: Enhanced Preflight Inspection for GA Pilots | Seth Lake Safety Seminar 4 месяца назад
    More Than Skin Deep: Enhanced Preflight Inspection for GA Pilots | Seth Lake Safety Seminar
    Опубликовано: 4 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5