У нас вы можете посмотреть бесплатно Character Speed Sculpt Workflow in Houdini and ZBrush или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
This is a time-lapse video tutorial in which I demonstrate the workflow I use to create characters using Houdini and Zbrush. I start off by creating a base mesh in Houdini. Then I bring it into Zbrush to finalize the silhouette of the character. After that, I use ZRemesher and I take the model back into Houdini to clean up the topology. Next, I bring it back to ZBrush to do the final sculpt and texturing. Finally, I export the mesh, texture map, and displacement map into Houdini where I do the final Render. 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 If you would like to support CGI Nerd you can do so through PayPal HERE: https://www.paypal.me/AlejandrosVlog 💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰 Follow Me: www.facebook.com/CGINerd www.twitter.com/CGI_Nerd www.instagram.com/CGINerd #CGINerd