• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

2 EMERGENCIES simultaneously. Two American Airlines airplanes declared an emergency at Dallas скачать в хорошем качестве

2 EMERGENCIES simultaneously. Two American Airlines airplanes declared an emergency at Dallas 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
2 EMERGENCIES simultaneously. Two American Airlines airplanes declared an emergency at Dallas
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 2 EMERGENCIES simultaneously. Two American Airlines airplanes declared an emergency at Dallas в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 2 EMERGENCIES simultaneously. Two American Airlines airplanes declared an emergency at Dallas или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 2 EMERGENCIES simultaneously. Two American Airlines airplanes declared an emergency at Dallas в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



2 EMERGENCIES simultaneously. Two American Airlines airplanes declared an emergency at Dallas

THIS VIDEO IS A RECONSTRUCTION OF THE FOLLOWING SITUATION IN FLIGHT: 11-MAY-2022. An American Airlines Boeing 737-800 (B738), registration N959AN, performing flight AAL479 / AA479 from Dallas-Fort Worth International Airport, TX (USA) to Los Cabos International Airport (Mexico) after departure reported hydraulic issue, declared an emergency and requested return back to Dallas-Fort Worth International Airport. When they were on approach frequency the another American Airlines Boeing 737-800 (B738), registration N901NN, performing flight from Colorado Springs Municipal Airport, CO (USA) to Dallas-Fort Worth International Airport, TX (USA), declared medical emergency and requested paramedic to meet them at the gate. Join me on Patreon:   / you_can_see_atc   PART OF TEXT VERSION OF COMMUNICATIONS THAT I'M ABLE TO INCLUDE HERE. Do you want more? Write in comments and I'll give you remaining part of text communications (Read if subtitles in video were fast): AAL479: Departure, American 479, with you out of 2500 for 10000. DEPARTURE: American 479, Regional Departure, radar contact, good morning. AAL479: Good morning. AAL479: Departure, American 479, we're having a minor issue. I’d like to level at 5000 for a moment. DEPARTURE: American 479, roger, maintain 5000. Are you gonna continue on the track outbound? AAL479: Yeah, we’ll continue for now. DEPARTURE: Roger, just let me know what you need and when you need it. AAL479: Will do, thanks. AAL479: Approach, American 479, we’re gonna go ahead and declare an emergency and like to return back to Dallas-Fort Worth, 18R. DEPARTURE: American 479, roger, when able, type of emergency, souls on board and fuel remaining in minutes. And what you need? AAL479: Alright, we just need… land. We’ve got a 168 souls on board. We got 255 minutes of fuel and slight hydraulic problem. DEPARTURE: American 479, if… doesn't work out, does straight into 13R work for you? AAL479: Yeah, that will work as well. DEPARTURE: American 479, roger, you can plan on that. Let me get a final word from the first controller working that side. And for now you’re cleared to DFW via radar vectors, Fly heading 310 and maintain 5000. AAL479: 310, 5000, American 479. DEPARTURE: And American 479, you’re gonna need to burn out some gas or you’re gonna just try for straight in? AAL479: No… 479… straight in. DEPARTURE: Roger. AAL479: … DEPARTURE: American 479, contact Approach on 118.1, they’ll get you in as soon as they can. AAL479: 118.1, American 479. APPROACH: American 479, Approach. AAL479: Go ahead, for American 479, sorry about that. APPROACH: American 479, fly heading 340, maintain 5000, expect ILS for RW 13R. AAL479: Okay, heading 340, 5000 and we’ll expect 13R, ILS, American 479. APPROACH: American 479, how long of a final do you need? AAL479: We just need to get in there as soon as we can. APPROACH: Okay, roger, I’ll wrap you in then. AAL479: Thank you. APPROACH: American 479, fly heading 350. AAL479: Heading 350, American 479. APPROACH: American 479, descend and maintain 4000. AAL479: 4000, American 479. ------ This is maximum I can write here. Do you want more? Write in comments and I'll give you remaining part of text communications ------ THE VALUE OF THIS VIDEO: THE MAIN VALUE IS EDUCATION. This reconstruction will be useful for actual or future air traffic controllers and pilots, people who plan to connect life with aviation, who like aviation. With help of this video reconstruction you’ll learn how to use radiotelephony rules, Aviation English language and general English language (for people whose native language is not English) in situation in flight, which was shown. THE MAIN REASON I DO THIS IS TO HELP PEOPLE TO UNDERSTAND EVERY EMERGENCY SITUATION, EVERY WORD AND EVERY MOVE OF AIRCRAFT. SOURCES OF MATERIAL, LICENSES AND PERMISSIONS: Source of communications – https://www.liveatc.net/ (I have a permission (Letter) for commercial use of radio communications from LiveATC.net). Map, aerial pictures (License (ODbL) ©OpenStreetMap -https://www.openstreetmap.org/copyrig...) Permission for commercial use, royalty-free use. Radar screen (In new versions of videos) – Made by author. Text version of communication – Made by Author. Video editing - Made by author. HOW I DO VIDEOS: 1) I monitor media, airspace, looking for any non-standard, emergency and interesting situation. 2) I find communications of ATC unit for the period of time I need. 3) I take only phrases between air traffic controller and selected flight. 4) I find a flight path of selected aircraft. 5) I make an animation (early couple of videos don’t have animation) of flight path and aircraft, where the aircraft goes on his route. 6) When I edit video I put phrases of communications to specific points in video (in tandem with animation). 7) Together with my comments (voice and text) I edit and make a reconstruction of emergency, non-standard and interesting situation in flight.

Comments
  • “We’ve lost all automation”. Emergency return. American Boeing 737 returns to Dallas. Real ATC 1 год назад
    “We’ve lost all automation”. Emergency return. American Boeing 737 returns to Dallas. Real ATC
    Опубликовано: 1 год назад
  • ENGINE FAILED on Initial Climb. American Airlines Boeing 737-800. REAL ATC 1 год назад
    ENGINE FAILED on Initial Climb. American Airlines Boeing 737-800. REAL ATC
    Опубликовано: 1 год назад
  • ПОЖАР НА БОРТУ! Экипаж начинает аварийное снижение и посадку [аудио диспетчера] 3 года назад
    ПОЖАР НА БОРТУ! Экипаж начинает аварийное снижение и посадку [аудио диспетчера]
    Опубликовано: 3 года назад
  • MAYDAY. Medical emergency. American Boeing 787 land overweight at Dallas to safe passenger. Real ATC 2 года назад
    MAYDAY. Medical emergency. American Boeing 787 land overweight at Dallas to safe passenger. Real ATC
    Опубликовано: 2 года назад
  • Airplane DROPS LARGE ENGINE PARTS ON TAKEOFF | Emergency Return to Bradley 1 год назад
    Airplane DROPS LARGE ENGINE PARTS ON TAKEOFF | Emergency Return to Bradley
    Опубликовано: 1 год назад
  • MAYDAY. Loss of pressurization at 32000 feet. American B738 returns to Miami International. Real ATC 2 года назад
    MAYDAY. Loss of pressurization at 32000 feet. American B738 returns to Miami International. Real ATC
    Опубликовано: 2 года назад
  • PAN-PAN. Trim issue. American Boeing 737 need to return to Dallas-Fort Worth. Real ATC 2 года назад
    PAN-PAN. Trim issue. American Boeing 737 need to return to Dallas-Fort Worth. Real ATC
    Опубликовано: 2 года назад
  • 537 посадок Falcon 9. Как SpaceX уничтожила конкурентов?| РАЗБОР 16 часов назад
    537 посадок Falcon 9. Как SpaceX уничтожила конкурентов?| РАЗБОР
    Опубликовано: 16 часов назад
  • Отказы двигателей один за другим. Андрей Литвинов. 1 день назад
    Отказы двигателей один за другим. Андрей Литвинов.
    Опубликовано: 1 день назад
  • They have no idea where they are. Airplane lost navigation after takeoff. New York Kennedy. Real ATC 2 года назад
    They have no idea where they are. Airplane lost navigation after takeoff. New York Kennedy. Real ATC
    Опубликовано: 2 года назад
  • MAYDAY. Engine failure on final at Phoenix Sky Harbor. American Airbus A319 engine problem. Real ATC 3 года назад
    MAYDAY. Engine failure on final at Phoenix Sky Harbor. American Airbus A319 engine problem. Real ATC
    Опубликовано: 3 года назад
  • Пилоты ВМС сопровождают спасательные самолёты в плохих погодных условиях. REAL ATC 3 года назад
    Пилоты ВМС сопровождают спасательные самолёты в плохих погодных условиях. REAL ATC
    Опубликовано: 3 года назад
  • Почему небольшое изменение зазора привело к такой фатальной потере контроля? 4 дня назад
    Почему небольшое изменение зазора привело к такой фатальной потере контроля?
    Опубликовано: 4 дня назад
  • CAPTAIN INCAPACITATED | Passenger Helps Land the aircraft 2 года назад
    CAPTAIN INCAPACITATED | Passenger Helps Land the aircraft
    Опубликовано: 2 года назад
  • Multiple failures after departure. Emergency return | Delta Air Lines Airbus A320 | Minneapolis, ATC 4 года назад
    Multiple failures after departure. Emergency return | Delta Air Lines Airbus A320 | Minneapolis, ATC
    Опубликовано: 4 года назад
  • «Нам нужно приземлиться НЕМЕДЛЕННО»; Amazon Prime 767 перешёл на один источник электроэнергии! [А... 3 года назад
    «Нам нужно приземлиться НЕМЕДЛЕННО»; Amazon Prime 767 перешёл на один источник электроэнергии! [А...
    Опубликовано: 3 года назад
  • MAYDAY at 32,000 Feet | American Flight 329 Returns to Miami 1 год назад
    MAYDAY at 32,000 Feet | American Flight 329 Returns to Miami
    Опубликовано: 1 год назад
  • RV 10   N783V   My 1st Emergency   HD 720p 4 года назад
    RV 10 N783V My 1st Emergency HD 720p
    Опубликовано: 4 года назад
  • Кошмар каждого пилота. Американский Airbus A320NEO: множественные отказы после взлёта. РЕАЛЬНЫЙ У... 2 года назад
    Кошмар каждого пилота. Американский Airbus A320NEO: множественные отказы после взлёта. РЕАЛЬНЫЙ У...
    Опубликовано: 2 года назад
  • Cockpit View Landing- BOEING 747-400  Chicago O'Hare 1 год назад
    Cockpit View Landing- BOEING 747-400 Chicago O'Hare
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5