У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Customers Keep Saying “Let Me Think About It” (Mike Andes Q&A) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
📘Want to grow a $1M business? Read my book on Amazon: https://a.co/d/0hZoFLrB 👉 FREE COURSES: https://www.mikeandes.com/ ⛔️JOIN AUGUSTA LAWN CARE: https://www.AugustaLawnCareServices.c... ✈️ SOFTWARE FOR HOME SERVICE BUSINESS: https://copilotcrm.com WEB DESIGN SERVICES: ❌ LAWN & LANDSCAPING: https://www.LawnCareWebDesign.com ❌ ALL HOME SERVICES: https://www.HomeServiceWebDesign.com/ Timestamps: 00:17 – How Should You Follow Up with 'Thinking About It' Leads? 03:05 – Does Instant Pricing Inflate Your Close Ratio? 04:24 – Should You Fire a GM Who Doesn’t Hit Revenue Goals? 08:02 – When Is the Right Time to Open a Second Location? 10:06 – What Does Instant Pricing Look Like on a Website? 12:24 – Should You Lower Prices for New Customers? 17:44 – Is a 21% Close Ratio a Red Flag for Instant Pricing? 24:03 – How Can You Maximize Spring Rush and Know When to Hire? #HomeServiceBusiness #MikeAndes #lawncarebusiness