• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Getting Started with Assessment and Feedback in Higher Education скачать в хорошем качестве

Getting Started with Assessment and Feedback in Higher Education 8 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Getting Started with Assessment and Feedback in Higher Education
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Getting Started with Assessment and Feedback in Higher Education в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Getting Started with Assessment and Feedback in Higher Education или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Getting Started with Assessment and Feedback in Higher Education в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Getting Started with Assessment and Feedback in Higher Education

Transforming Assessment Webinar 1 March 2016 Presenter: Sally Brown (Independent consultant and Emerita Professor, Leeds Beckett University, UK). This webinar is aimed at those new to teaching in higher education and will explore how to get started in assessment and feeedback. Starting out with assessment can be terrifying. People often ask themselves questions like: How do I know how good this work is? There are such diverse responses how do I know which ones are the highest quality? How do I know if my marks match up to those of my fellow assessors? How much damage will I do to a student if I get their mark wrong? How much feedback should I give to students? What kinds of tone should I adopt? Is it more important to concentrate on telling the student about the things they have done wrong, or to give them advice on how to improve on the next assignment, or both? How am I going to cope with the workload? How do I set about designing a decent assignment for my module? How will I know if it is too easy or too hard? What kind of assessment methods should I use? Should I just stick to exams and MCQs or maybe try something a bit different? How risky would that be and what will happen to me if I stuff things up? These are the kinds of questions we will address in this webinar, for those new to assessing in higher education, which will concentrate on matters including: Matching marks to criteria; Assuring standards; Ensuring inter-assessor and intra-assessor reliability; Effective Assessment design; Giving effective feedback. The session won't provide cast-iron solutions to all these questions but will provide support and practical advice to those new in role as HE assessors. This session was hosted by Professor Geoff Crisp, RMIT University and Dr Mathew Hillier, Monash University , Australia starting 07:00AM UST/GMT. Duration 58 minutes. Further information and resources for this session: http://www.transformingassessment.com... See more about e-assessment and webinars at Transforming Assessment: http://transformingassessment.com

Comments
  • Assessing Teamwork: practical advice (7 Aug 2024) 1 год назад
    Assessing Teamwork: practical advice (7 Aug 2024)
    Опубликовано: 1 год назад
  • The Shape of Cheating to Come (6 March 2024) 1 год назад
    The Shape of Cheating to Come (6 March 2024)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Gen AI in assessment: authenticity and feedback (4 Sep 2024) 1 год назад
    Gen AI in assessment: authenticity and feedback (4 Sep 2024)
    Опубликовано: 1 год назад
  • 21 April 2020 – Coronavirus Response Трансляция закончилась 5 лет назад
    21 April 2020 – Coronavirus Response
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • Connecting Leeds Transport Strategy – Webinar 1 – The need for change 4 года назад
    Connecting Leeds Transport Strategy – Webinar 1 – The need for change
    Опубликовано: 4 года назад
  • Акунин ошарашил прогнозом! Финал войны уже решён — Кремль скрывает правду 2 недели назад
    Акунин ошарашил прогнозом! Финал войны уже решён — Кремль скрывает правду
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Gen AI in Assessment: Deepfakes and Synthetic Media 1 год назад
    Gen AI in Assessment: Deepfakes and Synthetic Media
    Опубликовано: 1 год назад
  • Gen AI in assessment: institution and program tactics (1 May 2024) 1 год назад
    Gen AI in assessment: institution and program tactics (1 May 2024)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Australasian Symposium on Programmatic Approaches to Assessment: Faculty & School-level cases [1/3] 3 месяца назад
    Australasian Symposium on Programmatic Approaches to Assessment: Faculty & School-level cases [1/3]
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Towards technology-enhanced dialogic feedback in higher education 3 года назад
    Towards technology-enhanced dialogic feedback in higher education
    Опубликовано: 3 года назад
  • Transforming places with Doughnut Economics: webinar 1 Трансляция закончилась 3 года назад
    Transforming places with Doughnut Economics: webinar 1
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • How to ensure robust assessment in the light of Generative AI developments (2 Oct 2024) 1 год назад
    How to ensure robust assessment in the light of Generative AI developments (2 Oct 2024)
    Опубликовано: 1 год назад
  • ЛИПСИЦ СРОЧНО ПРЕДУПРЕДИЛ РОССИЯН! В России ПОЖАР по всем направлениям! Это СТРАШНАЯ ТЕМА! 3 дня назад
    ЛИПСИЦ СРОЧНО ПРЕДУПРЕДИЛ РОССИЯН! В России ПОЖАР по всем направлениям! Это СТРАШНАЯ ТЕМА!
    Опубликовано: 3 дня назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Soulful R&B Vibes 💖 Smooth Love Songs & Emotional Chill Mix for the Heart 2 месяца назад
    Soulful R&B Vibes 💖 Smooth Love Songs & Emotional Chill Mix for the Heart
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Australasian Symposium on Programmatic Approaches to Assessment: Session 1: What we know so far 3 месяца назад
    Australasian Symposium on Programmatic Approaches to Assessment: Session 1: What we know so far
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Teaching Theatre Skills Online Трансляция закончилась 5 лет назад
    Teaching Theatre Skills Online
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • Formative assessment: from theory to practice - Webinar 5 лет назад
    Formative assessment: from theory to practice - Webinar
    Опубликовано: 5 лет назад
  • There Is Something Faster Than Light 21 час назад
    There Is Something Faster Than Light
    Опубликовано: 21 час назад
  • КАК  УКРАИНА  ПОБЕДИТ  БЕЗ  ТРАМПА   #веллер 19 12 2025 14 часов назад
    КАК УКРАИНА ПОБЕДИТ БЕЗ ТРАМПА #веллер 19 12 2025
    Опубликовано: 14 часов назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5