У нас вы можете посмотреть бесплатно Forward and Deferred Rendering - Cambridge Computer Science Talks или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
A talk given to my fellow Cambridge computer science students on the 27th January 2021. Abstract: The visuals of video games and films have deep influences on our culture, from Shrek to Garfield Racing. The modern history of real-time rendering is deeply tied to the architecture of GPUs and what they allow us to do. How have our approaches to rendering changed over time, and what may the future hold? In this talk, I will compare the Forward and Deferred rendering pipelines, from both a technical standpoint as well as explaining the history behind them. I will also briefly explore what future developments may look like in the industry. Website: http://www.benmandrew.com/ LinkedIn: / benmandrew GitHub: https://github.com/benmandrew Thumbnail image by Paul Siedler. https://www.artstation.com/artwork/BR3rl