У нас вы можете посмотреть бесплатно How "Smart" AI (Basically) Works in Games (Goal Oriented Action Planning) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this video, we look at how simple AI systems work, and how we can create "smarter" AI that create and execute plans. We'll learn how to code a modified form of the GOAP AI in a future programming tutorial. This month's dev challenge theme is artificial intelligence! Head over here for more information: / game_dev_challenge_artificial_intelligence My second channel! / thehappiercat2 Ask questions in the subreddit: / thehappiemakers Find me on Twitter: / thehappiecat Or Facebook: / thehappiecat And sometimes Twitch: twitch.tv/happiecat Resources from this video: Jeff Erickson's Algorithms Notes: http://jeffe.cs.illinois.edu/teaching... Jeff Orkin's GDC Paper on F.E.A.R. and GOAP: http://alumni.media.mit.edu/~jorkin/g... Food example adapted from this repository's implementation of GOAP: https://github.com/sploreg/goap Behavior tree diagram from: http://www.gamasutra.com/blogs/ChrisS... Gameplay clips used from Youtube users: ElectroEthan, Dante XII, NintenU, World of Longplays, SaikyoMog, Seanleeuw I do not own resources used in this video. They are used under fair use. Stay happie :)