• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Why Locomotives Don't Have Tires скачать в хорошем качестве

Why Locomotives Don't Have Tires 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Why Locomotives Don't Have Tires
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Why Locomotives Don't Have Tires в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Why Locomotives Don't Have Tires или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Why Locomotives Don't Have Tires в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Why Locomotives Don't Have Tires

Friction is the final frontier of vehicle/rail interaction! Get Nebula using my link for 40% off an annual subscription: https://go.nebula.tv/practical-engine... Watch the latest Practical Construction episode now! https://nebula.tv/videos/practicalcon... A single modern diesel freight locomotive can deliver upwards of 50 tons of forward force (called tractive effort) into the rails, but it’s somehow able to do that through the tiny contact patches between two smooth and rigid surfaces. It’s just slick on slick. Watch this video ad-free on Nebula: https://nebula.tv/videos/practical-en... Signed copies of my book (plus other cool stuff) are available here: https://store.practical.engineering/ Practical Engineering is a YouTube channel about infrastructure and the human-made world around us. It is hosted, written, and produced by Grady Hillhouse. We have new videos posted regularly, so please subscribe for updates. If you enjoyed the video, hit that ‘like’ button, give us a comment, or watch another of our videos! CONNECT WITH ME ____________________________________ Website: http://practical.engineering Twitter:   / hillhousegrady   Instagram:   / practicalengineering   Reddit:   / practicalengineering   Facebook:   / practicalengineergrady​   Patreon:   / practicalengineering   SPONSORSHIP INQUIRIES ____________________________________ Please email my agent at [email protected] DISCLAIMER ____________________________________ This is not engineering advice. Everything here is for informational and entertainment purposes only. Contact an engineer licensed to practice in your area if you need professional advice or services. All non-licensed clips used for fair use commentary, criticism, and educational purposes. SPECIAL THANKS ____________________________________ This video is sponsored by Nebula. Stock video and imagery provided by Getty Images, Shutterstock, Pond5, and Videoblocks. Music by Epidemic Sound: http://epidemicsound.com/creator Tonic and Energy by Elexive is licensed under a Creative Commons Attribution License Source:    • Elexive - Tonic and Energy [Creative Commons]   Video by Grady Hillhouse Edited by Wesley Crump Produced by Ralph Crewe Graphics by Nebula Studios

Comments
  • Что легче тянуть? (Железнодорожные вагоны против дорожных) 2 года назад
    Что легче тянуть? (Железнодорожные вагоны против дорожных)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Why Don’t Railroads Need Expansion Joints? 11 месяцев назад
    Why Don’t Railroads Need Expansion Joints?
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • This Engine Problem SCRAPS Aircraft! 4 дня назад
    This Engine Problem SCRAPS Aircraft!
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Типы локомотивов: объяснение за 30 минут 3 недели назад
    Типы локомотивов: объяснение за 30 минут
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Why Spillway Gates Don't Rust Out 3 года назад
    Why Spillway Gates Don't Rust Out
    Опубликовано: 3 года назад
  • How a Steam Locomotive Works (Union Pacific 2 года назад
    How a Steam Locomotive Works (Union Pacific "Big Boy")
    Опубликовано: 2 года назад
  • Have a Pole? Need a Hole! (LATITY-017) 21 час назад
    Have a Pole? Need a Hole! (LATITY-017)
    Опубликовано: 21 час назад
  • Почему рельсы имеют такую ​​форму? 2 года назад
    Почему рельсы имеют такую ​​форму?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как инженеры-мостики проектируют конструкции, учитывающие столкновения судов 1 год назад
    Как инженеры-мостики проектируют конструкции, учитывающие столкновения судов
    Опубликовано: 1 год назад
  • No 6207 A Study in Steel 1935 13 лет назад
    No 6207 A Study in Steel 1935
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Почему железным дорогам не нужны деформационные швы 2 года назад
    Почему железным дорогам не нужны деформационные швы
    Опубликовано: 2 года назад
  • Как устроены швейные машинки? [Veritasium] 1 год назад
    Как устроены швейные машинки? [Veritasium]
    Опубликовано: 1 год назад
  • Почему опреснение воды так сложно? 2 года назад
    Почему опреснение воды так сложно?
    Опубликовано: 2 года назад
  • How Railroad Crossings Work 1 год назад
    How Railroad Crossings Work
    Опубликовано: 1 год назад
  • Tattoo Removal Is Insane 23 часа назад
    Tattoo Removal Is Insane
    Опубликовано: 23 часа назад
  • How NASA Reinvented The Wheel 2 года назад
    How NASA Reinvented The Wheel
    Опубликовано: 2 года назад
  • Why are Smokestacks So Tall? 6 месяцев назад
    Why are Smokestacks So Tall?
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Причудливые основания антенных вышек 2 месяца назад
    Причудливые основания антенных вышек
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Train Types Explained in 25 Minutes 8 месяцев назад
    Train Types Explained in 25 Minutes
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • The Extreme Process of Starting US Biggest Bomber 1 день назад
    The Extreme Process of Starting US Biggest Bomber
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5