• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

My 79 Triumph Spitfire 1500 engine pull скачать в хорошем качестве

My 79 Triumph Spitfire 1500 engine pull 10 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
My 79 Triumph Spitfire 1500 engine pull
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: My 79 Triumph Spitfire 1500 engine pull в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно My 79 Triumph Spitfire 1500 engine pull или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон My 79 Triumph Spitfire 1500 engine pull в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



My 79 Triumph Spitfire 1500 engine pull

78,000 miles on this engine (+/_ 100) Why was I surprised it was needing a rebuild? The crankshaft end float was at .010" Connector Rods had 3 times the side clearance allowed (per the Bentley book, 1 book not 2) The timing chain slack said it was time. I found the cam had 2 lobes worn down, lost .042" of lift. The fuel pump's lobe had lost some lift too, and that gorge worn in the pump's lobe was deep (oiling problem here?) No ridges in the cylinders. No trashed journals on the crank. I now have a bare block needing refilled with some new parts. 7.5 compression pistons bumped up to 8.5, camshaft with a touch more than stock numbers, and some machining of the center oil passage. I read from one source the distributer bushing oil hole needs enlarged too, but. What is the actual problem there? Is it the .25" passage or really the .125" hole in the bushing to the .25" passages. Is the center passage not supplied from both ends? If that small hole was enough up to now, why the need for 5/16ths and not just open the .125" to a .25"? I see the rear passage is also feeding the rocker assembly, would it not need enlarged as well? I'm not racing or plan to race. I rarely exceed 4000 rpm and have no desire to sustain that high rpm for long periods of time anyway. A little more power to climb the high pass roads. Pass another vehicle on the open plains, that's enough. I want just to enjoy the car on the road, not burn it up.

Comments
  • ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид 2 недели назад
    ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Triumph Spitfire Head Gasket Replacement Part 1 4 года назад
    Triumph Spitfire Head Gasket Replacement Part 1
    Опубликовано: 4 года назад
  • ⚡️ Операция ФСБ в Киеве || Военные силы РФ в столице 4 часа назад
    ⚡️ Операция ФСБ в Киеве || Военные силы РФ в столице
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Video 16. First part of the engine rebuild of a Triumph Spitfire 1500 for my Gentry kit car. 3 года назад
    Video 16. First part of the engine rebuild of a Triumph Spitfire 1500 for my Gentry kit car.
    Опубликовано: 3 года назад
  • Путин избавился от генерала / Арест и расстрел 4 часа назад
    Путин избавился от генерала / Арест и расстрел
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Triumph Spitfire - Troubleshooting Rough Running #3 | Roundtail Restoration 2 года назад
    Triumph Spitfire - Troubleshooting Rough Running #3 | Roundtail Restoration
    Опубликовано: 2 года назад
  • DIE RUHRPOTTSCHRAUBER ⚒️ | & ein Sportwagen 😁: Gelingt Triumph Spitfire-Mission? 2 года назад
    DIE RUHRPOTTSCHRAUBER ⚒️ | & ein Sportwagen 😁: Gelingt Triumph Spitfire-Mission?
    Опубликовано: 2 года назад
  • PULLING TRANSMISSION ON 1976 SPITFIRE 1500 5 лет назад
    PULLING TRANSMISSION ON 1976 SPITFIRE 1500
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 79 Triumph 1500 Spitfire rocker oil pressure CWs video 9 лет назад
    79 Triumph 1500 Spitfire rocker oil pressure CWs video
    Опубликовано: 9 лет назад
  • How to Rebuild Triumph Spitfire & GT6 Shift Linkage 4 года назад
    How to Rebuild Triumph Spitfire & GT6 Shift Linkage
    Опубликовано: 4 года назад
  • 79 Triumph Spitfire timing chain & stock camshaft removal 7 лет назад
    79 Triumph Spitfire timing chain & stock camshaft removal
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Фрэнк Синатра, Нэт Кинг Коул, Бинг Кросби, Дин Мартин🎄Старые рождественские песни 1960-х–70-х годов 3 недели назад
    Фрэнк Синатра, Нэт Кинг Коул, Бинг Кросби, Дин Мартин🎄Старые рождественские песни 1960-х–70-х годов
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Impossible Repair! Dozer Tyre Pierced by Sharp Rock in Mountains | Shocking Fix 21 час назад
    Impossible Repair! Dozer Tyre Pierced by Sharp Rock in Mountains | Shocking Fix
    Опубликовано: 21 час назад
  • Triumph Spitfire Thrust Washer Fix 1 год назад
    Triumph Spitfire Thrust Washer Fix
    Опубликовано: 1 год назад
  • TRIUMPH SPITFIRE ENGINE PULL! 3 года назад
    TRIUMPH SPITFIRE ENGINE PULL!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Triumph Spitfire Engine Rebuild #1 - Crankshaft Installation 8 лет назад
    Triumph Spitfire Engine Rebuild #1 - Crankshaft Installation
    Опубликовано: 8 лет назад
  • 1977  Triumph Spitfire 1500 Tuneup - Valve Lash and Dynamic Timing 2 года назад
    1977 Triumph Spitfire 1500 Tuneup - Valve Lash and Dynamic Timing
    Опубликовано: 2 года назад
  • 1966 Triumph Spitfire - New Clutch and Test Drive 7 лет назад
    1966 Triumph Spitfire - New Clutch and Test Drive
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Valve Adjustment - Triumph Spitfire - Classic Car 4 года назад
    Valve Adjustment - Triumph Spitfire - Classic Car
    Опубликовано: 4 года назад
  • Triumph Spitfire engine Removal, Steve's Garage 5 лет назад
    Triumph Spitfire engine Removal, Steve's Garage
    Опубликовано: 5 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5