• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Realistic Character props in Maya Zbrush & Substance 3D Painter | Asset Creation for Film and Games скачать в хорошем качестве

Realistic Character props in Maya Zbrush & Substance 3D Painter | Asset Creation for Film and Games 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Realistic Character props in Maya Zbrush & Substance 3D Painter | Asset Creation for Film and Games
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Realistic Character props in Maya Zbrush & Substance 3D Painter | Asset Creation for Film and Games в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Realistic Character props in Maya Zbrush & Substance 3D Painter | Asset Creation for Film and Games или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Realistic Character props in Maya Zbrush & Substance 3D Painter | Asset Creation for Film and Games в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Realistic Character props in Maya Zbrush & Substance 3D Painter | Asset Creation for Film and Games

LINK TO THE COURSE: https://www.cgcircuit.com/tutorial/re... In this online course, the viewer will learn how to create realistic props and assets ready for production using Maya, Zbrush and Substance Painter. We will go through some basics of modeling for a production environment while working on the assets. Using as an example our character from the previous courses we will create all the props and assets, we will model with proper topology, sculpt on them and texture them to get them ready to be animated and to add them in a production pipeline. This course has been designed for beginner and intermediate students with a passion for realism and 3D characters in general. This is the 5th of a series of tutorials where we will create a full 3D character ready for production. For this course, you will need to have a basic previous knowledge of Maya, Zbrush and Substance 3D Painter as in this course, we don't teach the software itself but the fundamentals of the creation of characters and assets and the full workflow to make it ready for production. Key takeaways: Understanding of the key elements of Hardsurface and organic modeling in Maya and Zbrush. Ability to block out assets and props for faster interaction. Ability to create an animatable topology ready for production. Ability to create good sets of UVs. Understanding of a texturing process using procedural and more artistic approaches in Substance 3D Painter, but with techniques that can be applied also in Mari or other texturing software. Understanding of the entire workflow of asset creating, not limited to the software used in the course. After viewing this course, people can expect to be able to create any kind of props and 3D assets using the same workflow used for film, TV production, games and the metaverse. This is a key element in the process of getting a job as a Character Artist, modeler or texturing artist in the industry or just to make successful 3D character art pieces. I am a designer, 3D Character and asset artist from Argentina working as a Character Artist in Dneg Vancouver. I love to work on realistic characters and I try to push my limits in each piece. Two of my main personal projects were the “Bedouin Elf '' and ‘’Alejandro - Gaucho Argentino’’. With the Bedouin Elf, I was lucky enough to get it selected on the Zbrush Summit 2020 Highlights and that gave me a lot of exposure. Thanks to this project I was invited to collaborate with Adobe Substance 3D Painter to create ‘’Alejandro’’ for the Substance 3D Magazine. I am excited about sharing my workflow with you and helping you to get the first steps in this amazing world of character creation. The original concept art for this character was done by the amazing concept artist Yulia Misjul

Comments
  • Timelapse 3D Character Texturing in Substance 3D Painter | Argentinian Gaucho | Alejandro 3 года назад
    Timelapse 3D Character Texturing in Substance 3D Painter | Argentinian Gaucho | Alejandro
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to Sculpt and Texture a Realistic Human Head with Zbrush and Mari | VFX and Games 3 года назад
    How to Sculpt and Texture a Realistic Human Head with Zbrush and Mari | VFX and Games
    Опубликовано: 3 года назад
  • Ala con alerón en ANSYS Parte 3 y Final 8 минут назад
    Ala con alerón en ANSYS Parte 3 y Final
    Опубликовано: 8 минут назад
  • How to sculpt chestplate armor in Zbrush - Tutorial 1 год назад
    How to sculpt chestplate armor in Zbrush - Tutorial
    Опубликовано: 1 год назад
  • Full 3D GAME ASSET workflow ( Maya / ZBrush / Substance Painter ) 7 лет назад
    Full 3D GAME ASSET workflow ( Maya / ZBrush / Substance Painter )
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Real-Time Character Optimization Course | From Film to Games | Promo Video 2 года назад
    Real-Time Character Optimization Course | From Film to Games | Promo Video
    Опубликовано: 2 года назад
  • Substance Painter Tutorial: Texturing (Another) Ornamented Medieval Helmet 5 лет назад
    Substance Painter Tutorial: Texturing (Another) Ornamented Medieval Helmet
    Опубликовано: 5 лет назад
  • СКОЛЬКО НУЖНО ПЕРЕДЕЛЫВАТЬ 3D ЗА ИИ? 1 месяц назад
    СКОЛЬКО НУЖНО ПЕРЕДЕЛЫВАТЬ 3D ЗА ИИ?
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • JANE | Character modeling with Zbrush, Maya, Marvelous... 5 лет назад
    JANE | Character modeling with Zbrush, Maya, Marvelous...
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид 3 недели назад
    ВЕЛИКИЙ ОБМАН ЕГИПТА — Нам врали о строительстве пирамид
    Опубликовано: 3 недели назад
  • A very cool trick to pose characters in & outside ZBrush 4 года назад
    A very cool trick to pose characters in & outside ZBrush
    Опубликовано: 4 года назад
  • Phân biệt kỹ thuật Modeling Nhân Vật cho Film và Game 3 года назад
    Phân biệt kỹ thuật Modeling Nhân Vật cho Film và Game
    Опубликовано: 3 года назад
  • Realistic Dreadlocks using Xgen in Maya | Character Grooming Course Trailer | Rastas 2 года назад
    Realistic Dreadlocks using Xgen in Maya | Character Grooming Course Trailer | Rastas
    Опубликовано: 2 года назад
  • Создание реалистичной джинсовой текстуры в Substance Painter 5 лет назад
    Создание реалистичной джинсовой текстуры в Substance Painter
    Опубликовано: 5 лет назад
  • 100 Измен Королевы. Авторская Песня 1 день назад
    100 Измен Королевы. Авторская Песня
    Опубликовано: 1 день назад
  • Как создать полноценного персонажа в 3D — объяснение рабочего процесса 3 года назад
    Как создать полноценного персонажа в 3D — объяснение рабочего процесса
    Опубликовано: 3 года назад
  • REALISTIC GAME PROP -- Laura Kampf's Dystopian Tattoo Gun! - Process Tutorial -Maya-Zbrush-[Fallout] 4 года назад
    REALISTIC GAME PROP -- Laura Kampf's Dystopian Tattoo Gun! - Process Tutorial -Maya-Zbrush-[Fallout]
    Опубликовано: 4 года назад
  • Создание игрового 3D-актива (полный процесс) — стилизованный топор 1 год назад
    Создание игрового 3D-актива (полный процесс) — стилизованный топор
    Опубликовано: 1 год назад
  • Zbrush Hard Surface Sculpting Tutorial II Beginner to Advanced II 2 года назад
    Zbrush Hard Surface Sculpting Tutorial II Beginner to Advanced II
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5