• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Pilot requests POLICE. Unruly passenger on board. Swiss Airbus A330 returns to Newark. Real ATC скачать в хорошем качестве

Pilot requests POLICE. Unruly passenger on board. Swiss Airbus A330 returns to Newark. Real ATC 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Pilot requests POLICE. Unruly passenger on board. Swiss Airbus A330 returns to Newark. Real ATC
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Pilot requests POLICE. Unruly passenger on board. Swiss Airbus A330 returns to Newark. Real ATC в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Pilot requests POLICE. Unruly passenger on board. Swiss Airbus A330 returns to Newark. Real ATC или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Pilot requests POLICE. Unruly passenger on board. Swiss Airbus A330 returns to Newark. Real ATC в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Pilot requests POLICE. Unruly passenger on board. Swiss Airbus A330 returns to Newark. Real ATC

THIS VIDEO IS A RECONSTRUCTION OF THE FOLLOWING SITUATION IN FLIGHT: 31-MAR-2024. A Swiss International Air Lines Airbus A330-300 (A333), registration HB-JHI, performing flight SWR19 / LX19 from Newark Liberty International Airport, NJ (USA) to Zurich Airport (Switzerland) during climb out of Newark stopped at 21000 feet and decided to return to the airport if departure. The pilot reported that one of the passengers was trying to enter the cockpit. The flight crew declared PAN-PAN, requested the fire brigade to meet them after landing and the police at the gate. The pilots decided to make an overweight landing on runway 22 right. After landing the airplane vacated the runway and continued taxi to the gate. They requested the emergency services to follow them to the ramp. ICAO defines this type of behavior as the highest level of threat: Level 4 — Attempted or actual breach of the flight crew compartment. Join me on Patreon:   / you_can_see_atc   #realatc #aviation #airtrafficcontrol Image from thumbnail was provided by a passenger. _______________ Timestamps: 00:00 Description of situation 00:17 Swiss Airbus A330 stops climb after takeoff at 21000 feet. They start their return 02:08 The pilots declare PAN-PAN. Unruly passenger tries to enter the cockpit 03:55 The flight crew requests the fire brigade and the police after landing 05:37 “We are cannot restrain the passenger” 08:14 The pilots contact Tower controller at Newark Airport 08:38 Landing at Newark Airport. Communications with Tower after landing _______________ THE VALUE OF THIS VIDEO: THE MAIN VALUE IS EDUCATION. This reconstruction will be useful for actual or future air traffic controllers and pilots, people who plan to connect life with aviation, who like aviation. With help of this video reconstruction you’ll learn how to use radiotelephony rules, Aviation English language and general English language (for people whose native language is not English) in situation in flight, which was shown. THE MAIN REASON I DO THIS IS TO HELP PEOPLE TO UNDERSTAND EVERY EMERGENCY SITUATION, EVERY WORD AND EVERY MOVE OF AIRCRAFT. SOURCES OF MATERIAL, LICENSES AND PERMISSIONS: Source of communications – https://www.liveatc.net/ (I have a permission (Letter) for commercial use of radio communications from LiveATC.net). Map, aerial pictures (License (ODbL) ©OpenStreetMap -https://www.openstreetmap.org/copyrig...) Permission for commercial use, royalty-free use. Radar screen (In new versions of videos) – Made by author. Text version of communication – Made by Author. Video editing - Made by author. HOW I DO VIDEOS: 1) I monitor media, airspace, looking for any non-standard, emergency and interesting situation. 2) I find communications of ATC unit for the period of time I need. 3) I take only phrases between air traffic controller and selected flight. 4) I find a flight path of selected aircraft. 5) I make an animation (early couple of videos don’t have animation) of flight path and aircraft, where the aircraft goes on his route. 6) When I edit video I put phrases of communications to specific points in video (in tandem with animation). 7) Together with my comments (voice and text) I edit and make a reconstruction of emergency, non-standard and interesting situation in flight.

Comments
  • Airplane Loses Engine on takeoff. United Boeing 777 declares MAYDAY at Dulles Airport. Real ATC 16 часов назад
    Airplane Loses Engine on takeoff. United Boeing 777 declares MAYDAY at Dulles Airport. Real ATC
    Опубликовано: 16 часов назад
  • Fire in the cockpit. MAYDAY, MAYDAY, MAYDAY. Immediate return to Toronto Airport. Real ATC 1 год назад
    Fire in the cockpit. MAYDAY, MAYDAY, MAYDAY. Immediate return to Toronto Airport. Real ATC
    Опубликовано: 1 год назад
  • FIRE DURING TAKEOFF on Jetblue A321 at Kennedy Airport 1 год назад
    FIRE DURING TAKEOFF on Jetblue A321 at Kennedy Airport
    Опубликовано: 1 год назад
  • Трудности перевода? Иностранный пилот игнорирует Бостонский авиадиспетчерский пункт. Реальный зву... 2 месяца назад
    Трудности перевода? Иностранный пилот игнорирует Бостонский авиадиспетчерский пункт. Реальный зву...
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • 🔴 Bad Weather Dublin Airport Live ATC & Aircraft Tracking | Real-Time Arrivals & Radar Feed Трансляция закончилась 6 дней назад
    🔴 Bad Weather Dublin Airport Live ATC & Aircraft Tracking | Real-Time Arrivals & Radar Feed
    Опубликовано: Трансляция закончилась 6 дней назад
  • «Если хочешь жить…» – Информационный центр Ньюарка | Реакция капитана Стива 2 недели назад
    «Если хочешь жить…» – Информационный центр Ньюарка | Реакция капитана Стива
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Flight control problem after takeoff from LaGuardia. American A319 diverts to Kennedy. Real ATC 11 месяцев назад
    Flight control problem after takeoff from LaGuardia. American A319 diverts to Kennedy. Real ATC
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Still BANNED by QATAR AIRWAYS? Let's fly them and see what HAPPENS! 8 часов назад
    Still BANNED by QATAR AIRWAYS? Let's fly them and see what HAPPENS!
    Опубликовано: 8 часов назад
  • Boeing 747 приземлился в аэропорту EWR — взгляд пилотов 9 месяцев назад
    Boeing 747 приземлился в аэропорту EWR — взгляд пилотов
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • MAYDAY. Loss of pressurization at 32000 feet. American B738 returns to Miami International. Real ATC 2 года назад
    MAYDAY. Loss of pressurization at 32000 feet. American B738 returns to Miami International. Real ATC
    Опубликовано: 2 года назад
  • Pilots Making Errors at Busy Atlanta | Terrible Phraseology + Similar Callsigns! 2 недели назад
    Pilots Making Errors at Busy Atlanta | Terrible Phraseology + Similar Callsigns!
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Instruments failure. “No heading capability”. Endeavor CRJ9 returned to LaGuardia. Real ATC 3 года назад
    Instruments failure. “No heading capability”. Endeavor CRJ9 returned to LaGuardia. Real ATC
    Опубликовано: 3 года назад
  • Boeing 757 FedEX приземляется с убранными шасси после отказа гидравлики. УПРАВЛЕНИЕ ПО ДЕЛУ 2 года назад
    Boeing 757 FedEX приземляется с убранными шасси после отказа гидравлики. УПРАВЛЕНИЕ ПО ДЕЛУ
    Опубликовано: 2 года назад
  • Delta Plane EVACUATED ON RUNWAY | Engine Fail + Fire on Takeoff! 11 месяцев назад
    Delta Plane EVACUATED ON RUNWAY | Engine Fail + Fire on Takeoff!
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • У F-18 опасно низкий уровень топлива в плохую погоду: Smart ATC помогает безопасно посадить 1 год назад
    У F-18 опасно низкий уровень топлива в плохую погоду: Smart ATC помогает безопасно посадить
    Опубликовано: 1 год назад
  • Las Vegas controller IMPAIRED / INCAPACITATED while on duty. 7 лет назад
    Las Vegas controller IMPAIRED / INCAPACITATED while on duty.
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Minimum Fuel. Pilot declares fuel emergency. Unable to land at destination airport. Real ATC 1 месяц назад
    Minimum Fuel. Pilot declares fuel emergency. Unable to land at destination airport. Real ATC
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Пилот YouTube избегает фатальных ошибок! 1 год назад
    Пилот YouTube избегает фатальных ошибок!
    Опубликовано: 1 год назад
  • НАСТОЯЩИЙ УВД | Мейдэй, мейдэй, мейдэй, у нас пожар на борту. FedeEX DC10 3 года назад
    НАСТОЯЩИЙ УВД | Мейдэй, мейдэй, мейдэй, у нас пожар на борту. FedeEX DC10
    Опубликовано: 3 года назад
  • LAST MINUTE Runway Change At LaGuardia Airport 1 год назад
    LAST MINUTE Runway Change At LaGuardia Airport
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5