• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare скачать в хорошем качестве

A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



A Five-Star Hospitality Mindset for Service Excellence in Healthcare

There are many intangibles that make up an excellent patient experience. Often times it starts with the parking lot – like are there actually enough spaces in the garage to park? It seems simple, but it can go a very long way in healthcare service excellence. This is something we should all be striving to improve in our field. Stepping away from the clinical aspects and the doctor-patient relationship, our guest this week on the Healthcare Experience Matters Podcast is author Peter C. Yesawich, PhD. He shares ideas for improving patient experience outside of the clinic, focusing on customer service excellence. This also includes addressing pain points, such as a lack of transparency regarding the actual costs of patient care, which are crucial steps toward improving service delivery. Peter is the co-author, alongside Stowe Shoemaker, PhD, of the 2023 book "Hospitable Healthcare: Just What the Patient Ordered!" Learn More About This Podcast: https://healthcareexperience.org/five...

Comments
  • Hospitality in healthcare: Delivering exceptional patient experiences 1 год назад
    Hospitality in healthcare: Delivering exceptional patient experiences
    Опубликовано: 1 год назад
  • TEDxMaastricht - Fred Lee - 14 лет назад
    TEDxMaastricht - Fred Lee - "Patient Satisfaction or Patient Experience ?"
    Опубликовано: 14 лет назад
  • Tackling Burnout Rates: Medical Assistants, Patient Care Coordinators 10 месяцев назад
    Tackling Burnout Rates: Medical Assistants, Patient Care Coordinators
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Станьте превосходными. Будьте неразумными. | Уилл Гуидара для Big Think+ 1 год назад
    Станьте превосходными. Будьте неразумными. | Уилл Гуидара для Big Think+
    Опубликовано: 1 год назад
  • Harness the Power of HCAHPS 2.0 with Proven Strategies [Webinar] 9 месяцев назад
    Harness the Power of HCAHPS 2.0 with Proven Strategies [Webinar]
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Why is customer service so BAD in hospitals and doctor's offices? 4 года назад
    Why is customer service so BAD in hospitals and doctor's offices?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Что такое реабилитация? 4 года назад
    Что такое реабилитация?
    Опубликовано: 4 года назад
  • Piedmont Health Care - Customer Care Training Video 6 лет назад
    Piedmont Health Care - Customer Care Training Video
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Hospitality in Healthcare | Dr. Wendy Huang, CEO, Kaiyi Jiaxing Hospital, Columbia China Group 5 лет назад
    Hospitality in Healthcare | Dr. Wendy Huang, CEO, Kaiyi Jiaxing Hospital, Columbia China Group
    Опубликовано: 5 лет назад
  • An Organizational Approach to Reducing Readmissions [Webinar] 8 месяцев назад
    An Organizational Approach to Reducing Readmissions [Webinar]
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • If Restaurants Behaved Like Healthcare 8 лет назад
    If Restaurants Behaved Like Healthcare
    Опубликовано: 8 лет назад
  • HCAHPS Changes: What Leadership Needs to Know 1 год назад
    HCAHPS Changes: What Leadership Needs to Know
    Опубликовано: 1 год назад
  • Be a hospitalian | Bobby Stuckey | TEDxBoulder 11 лет назад
    Be a hospitalian | Bobby Stuckey | TEDxBoulder
    Опубликовано: 11 лет назад
  • CAHO- CXO Roundtable | Service Excellence - A Verb | Bindu Nambisan 3 года назад
    CAHO- CXO Roundtable | Service Excellence - A Verb | Bindu Nambisan
    Опубликовано: 3 года назад
  • Мастер сбора клинического анамнеза (с примером пациента) 13 лет назад
    Мастер сбора клинического анамнеза (с примером пациента)
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Engaging Healthcare Colleagues in Very Difficult Conversations 1 год назад
    Engaging Healthcare Colleagues in Very Difficult Conversations
    Опубликовано: 1 год назад
  • Great Service is Universal: 8 Ways to Improve Service in the Medical Front Office 3 года назад
    Great Service is Universal: 8 Ways to Improve Service in the Medical Front Office
    Опубликовано: 3 года назад
  • Hospital - We Only Need an 'ity' Bit to be Hospitality | Amanda Shilo | TEDxSalemStateUniversity 7 лет назад
    Hospital - We Only Need an 'ity' Bit to be Hospitality | Amanda Shilo | TEDxSalemStateUniversity
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Five Skills to Improve the Patient Experience 12 лет назад
    Five Skills to Improve the Patient Experience
    Опубликовано: 12 лет назад
  • A Hospitality Mindset: Changing the World, One Day at a Time | Barbara Lang | TEDxCornellU 10 лет назад
    A Hospitality Mindset: Changing the World, One Day at a Time | Barbara Lang | TEDxCornellU
    Опубликовано: 10 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5