У нас вы можете посмотреть бесплатно Wharton Professor Stefano Puntoni Offers Insights on Generative AI and Customer Experience Use Cases или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Generative AI, a rapidly evolving technology, is poised to revolutionize various aspects of business, particularly customer experience (CX). A GBK Collective study reveals that over 50% of U.S. senior executives have already embraced generative AI, and this trend is expected to accelerate. Professor Stefano Puntoni, a leading marketing and AI expert at Wharton shared his insights on the impact of generative AI on CX during a recent podcast interview. -- Dubbed "The Queen Of Customer Experience" by Meta, Blake Morgan is a keynote speaker, customer experience futurist, and author of “The Customer Of The Future: 10 Guiding Principles For Winning Tomorrow’s Business”, an Amazon, Book Authority, and Porchlight bestseller. She is the host of The Modern Customer Podcast. Visit her website here: https://blakemichellemorgan.com/