• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

BOAC-VC 10 скачать в хорошем качестве

BOAC-VC 10 13 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
BOAC-VC 10
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: BOAC-VC 10 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно BOAC-VC 10 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон BOAC-VC 10 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



BOAC-VC 10

The VC10 has its origins in Vickers' ambition to design the world's first truly intercontinental jet airliner. At first this took shape as the V.1000, a project intended for the RAF as a strategic transport but with definite ulterior motives to be marketed as the civil VC7. This aircraft took shape along lines resembling the Vickers Valiant in many ways, with power provided by four Rolls-Royce Conway turbofan engines buried in the wing roots of the low-wing design. With the first flight of the prototype just a few months away, in 1955 the RAF order was rescinded and BOAC showed no interest to keep the project going as it was looking towards the Bristol Brittania and the de Havilland Comet 4. The result of this was that a relatively complete aircraft that showed a lot of promise for all the Vickers employees was scrapped before their eyes. Vickers managing director George Edwards commented: "We have handed to the Americans, without a struggle, the entire world market for big jet airliners." Having ensured that Britain would forever lose whatever advantage it had held in the field of medium-long range jet airliners, and after a year's delay, BOAC then decided that it really should have a higher capacity and longer ranging replacement for the forthcoming de Havilland Comet 4 if it was going to be able to compete successfully on the North Atlantic and other routes. Rejecting de Havilland's proposal and fearing that a new British design would take too long (and ignoring the original reason for this state of affairs) BOAC ordered 707s. According to the official comment from BOAC this was "because no new British aircraft can be made available in time." After this, in 1957, they issued a requirement for a Comet and Brittania replacement with specifications tailored to their Middle-East and African routes, a specification that was far above what could be reached by the 707 or the DC-8. Vickers responded to this by submitting several design studies that they had been working on since the V.1000 cancellation. These designs progressed past a jet powered Vanguard (VanJet) with three rear mounted engines, and several other variations on this, to settle on the now familiar rear engined layout in early 1957.

Comments
  • Советские самолеты от Ан до Як* 100000 подписчиков, 37 бортов, 33 минуты удовольствия! Самолеты СССР 4 года назад
    Советские самолеты от Ан до Як* 100000 подписчиков, 37 бортов, 33 минуты удовольствия! Самолеты СССР
    Опубликовано: 4 года назад
  • Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story 1 год назад
    Britain Surrenders - The Vickers VC7 and V-1000 Story
    Опубликовано: 1 год назад
  • Vickers VC10 Last ever Landing 25-09-13 12 лет назад
    Vickers VC10 Last ever Landing 25-09-13
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Why the Vickers VC10 Still Flies 60 Years Later- the truth 3 месяца назад
    Why the Vickers VC10 Still Flies 60 Years Later- the truth
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • A Misguided Beauty? - Vickers VC10 11 месяцев назад
    A Misguided Beauty? - Vickers VC10
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • BOAC Vickers VC-10 & Boeing 707-436 Travelogue - 1964 11 лет назад
    BOAC Vickers VC-10 & Boeing 707-436 Travelogue - 1964
    Опубликовано: 11 лет назад
  • DOUGLAS DC-8 PASSENGER JET PROMOTIONAL FILM  8 лет назад
    DOUGLAS DC-8 PASSENGER JET PROMOTIONAL FILM "BIRTH OF A JET" 50164
    Опубликовано: 8 лет назад
  • RAF VC10 Biggin Hill 2010 - Incredible takeoff & Display! Unique footage! 15 лет назад
    RAF VC10 Biggin Hill 2010 - Incredible takeoff & Display! Unique footage!
    Опубликовано: 15 лет назад
  • Внутри Царь-бомбы 3 недели назад
    Внутри Царь-бомбы
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Aircraft At Gatwick (1970-1975) 11 лет назад
    Aircraft At Gatwick (1970-1975)
    Опубликовано: 11 лет назад
  • «BOEING 707 ASTROJET» РЕКЛАМНЫЙ ФИЛЬМ УЛУЧШЕННОГО РЕАКТИВНОГО САМОЛЕТА AMERICAN AIRLINES 46134 9 лет назад
    «BOEING 707 ASTROJET» РЕКЛАМНЫЙ ФИЛЬМ УЛУЧШЕННОГО РЕАКТИВНОГО САМОЛЕТА AMERICAN AIRLINES 46134
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Як-42 - жертва невезения 2 года назад
    Як-42 - жертва невезения
    Опубликовано: 2 года назад
  • Aeroflot Ilyushin Il-62M Promo Film - 1973 9 лет назад
    Aeroflot Ilyushin Il-62M Promo Film - 1973
    Опубликовано: 9 лет назад
  • The Vickers VC  10 #vickers #airliners #boac 9 месяцев назад
    The Vickers VC 10 #vickers #airliners #boac
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Тракторы с калоризаторными двигателями 2 недели назад
    Тракторы с калоризаторными двигателями
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 20 худших случаев, когда самолеты чуть не потерпели крушение 8 месяцев назад
    20 худших случаев, когда самолеты чуть не потерпели крушение
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Аэропорт (1948) 16 лет назад
    Аэропорт (1948)
    Опубликовано: 16 лет назад
  • BOAC INAUGURAL JUMBO JET FLIGHT TO AUSTRALIA - IN COLOUR - COLOUR IS VERY GOOD 10 лет назад
    BOAC INAUGURAL JUMBO JET FLIGHT TO AUSTRALIA - IN COLOUR - COLOUR IS VERY GOOD
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62 8 дней назад
    Как СОВЕТСКИЙ реактивный лайнер смог покорить ВЕСЬ МИР? | ИЛ-62
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Building the Super Constellation, Lockheed Burbank film - 1955 12 лет назад
    Building the Super Constellation, Lockheed Burbank film - 1955
    Опубликовано: 12 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5