• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Dental Receptionist Phone Script and Scheduling Strategies - Patient Experience Tips | NPG скачать в хорошем качестве

Dental Receptionist Phone Script and Scheduling Strategies - Patient Experience Tips | NPG 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Dental Receptionist Phone Script and Scheduling Strategies - Patient Experience Tips | NPG
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Dental Receptionist Phone Script and Scheduling Strategies - Patient Experience Tips | NPG в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Dental Receptionist Phone Script and Scheduling Strategies - Patient Experience Tips | NPG или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Dental Receptionist Phone Script and Scheduling Strategies - Patient Experience Tips | NPG в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Dental Receptionist Phone Script and Scheduling Strategies - Patient Experience Tips | NPG

Advanced receptionist course: https://newpatientgroup.com/reception... #receptionist #phonetraining #orthodontics #patientexperience #teamtraining #newpatients The most popular dental receptionist phone training is back with another great team training video to help increase new patients. This short video discusses some valuable scheduling strategies inside the health care (orthodontic and dental) practice environment. The strategies discuss maintaining control while earning deeper levels of partnership through hospitality and customer service. Learn more about New Patient Group by visiting www.newpatientgroup.com. NPG specializes in Orthodontics and Dental coaching and consulting. We bring outside the industry sales and communication skills that help transform your practice. New Patient Group is affectionately known as the "Patient Experience" company creating new ways for the patient consumer to see you uniquely! www.WrightChat.com We answer your new patient phone calls, speak just like own your own employees, remote into your management software and schedule new patients according to your protocols. We can answer all your new patient phone calls or the new patient calls you are missing. We are a fully personalized new patient call answering concierge. All agents are USA based, highly trained and once you experience our service you will never go back. www.NewPatientGroup.com - The Patient Experience Company The Future of Online Marketing and Practice Consulting. There are three essentials to operating a practice and a business at the highest of levels. We include them all under one roof to help you streamline them all. They include: 1) Leadership and Culture. 2) Team Training. 3) Online Marketing. Leadership and culture services all include business coaching, life coaching, career coaching for your team, and much more. Team training focuses on training your team on skill-sets that include sales, hospitality, customer service, verbiage, presentation, consumer psychology and more. We then teach them how to apply those skill-sets to the new patient phone call, new patient experience, digital workflow, treatment coordinator exam, doctor exam, financial case presentation, pending treatment, observation and also every consumer interaction they will have with patients that have bought treatment from you. Online marketing services include a fully personalized approach that customizes everything according to the vision you have and the business you want to be. Services include custom website design, search engine optimization, social media marketing and management, youtube video marketing, logo creation, professional blogging and more! Trusted by the Best: WrightChat and/or New Patient Group customers include: Dr. Stu Frost Dr. Drew Ferris Dr. Alyssa Carter Dr. John Grahm Dr. Regina Blevins Dr. Jep Paschal Dr. David Boschken Dr. Bryn Cooper Dr. Jamie Reynolds Dr. Donna Galante Dr. Bob Skopek Dr. Sean Carlson

Comments
  • How Should A Dental Receptionist Answer the Phone? Трансляция закончилась 3 года назад
    How Should A Dental Receptionist Answer the Phone?
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • Что делать, если они позвонят? Как записаться на приём к новому стоматологу 1 год назад
    Что делать, если они позвонят? Как записаться на приём к новому стоматологу
    Опубликовано: 1 год назад
  • Ночные пробуждения в 3–4 часа: как найти причину и вернуть глубокий сон. 2 недели назад
    Ночные пробуждения в 3–4 часа: как найти причину и вернуть глубокий сон.
    Опубликовано: 2 недели назад
  • The Best Dental Office Telephone Training Tip Ever 5 лет назад
    The Best Dental Office Telephone Training Tip Ever
    Опубликовано: 5 лет назад
  • DENTAL RECEPTIONIST Interview QUESTIONS & Answers! 5 лет назад
    DENTAL RECEPTIONIST Interview QUESTIONS & Answers!
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Разрыв вращательной манжеты плеча: все, что вам нужно знать, чтобы понять и устранить корень проб... 2 года назад
    Разрыв вращательной манжеты плеча: все, что вам нужно знать, чтобы понять и устранить корень проб...
    Опубликовано: 2 года назад
  • Miscellaneous Dentrix Appointment Book Tips by Practice Strategies 5 лет назад
    Miscellaneous Dentrix Appointment Book Tips by Practice Strategies
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Trump announces no tax on Social Security for seniors Трансляция закончилась 4 месяца назад
    Trump announces no tax on Social Security for seniors
    Опубликовано: Трансляция закончилась 4 месяца назад
  • Dental Phone Training - 9 Essential Elements of an Amazing Greeting 6 лет назад
    Dental Phone Training - 9 Essential Elements of an Amazing Greeting
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Основы работы администратора при каждом телефонном звонке 5 лет назад
    Основы работы администратора при каждом телефонном звонке
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Grading Your Receptionist's Phone Skills  |  Dental Practice Management Tip 3 года назад
    Grading Your Receptionist's Phone Skills | Dental Practice Management Tip
    Опубликовано: 3 года назад
  • How a Dental Receptionist Should Answer the Price Question 3 года назад
    How a Dental Receptionist Should Answer the Price Question
    Опубликовано: 3 года назад
  • Английский язык для РЕСЕПШНЕРА в кабинете врача - Практика разговорного английского. 3 года назад
    Английский язык для РЕСЕПШНЕРА в кабинете врача - Практика разговорного английского.
    Опубликовано: 3 года назад
  • A Dental Receptionist: Key Traits and Expectations 2 года назад
    A Dental Receptionist: Key Traits and Expectations
    Опубликовано: 2 года назад
  • Обучите своего администратора стоматологической клиники превращать каждый звонок в нового пациента 2 года назад
    Обучите своего администратора стоматологической клиники превращать каждый звонок в нового пациента
    Опубликовано: 2 года назад
  • Подтвердите запись на прием к стоматологу — целенаправленно! 6 лет назад
    Подтвердите запись на прием к стоматологу — целенаправленно!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • How to Setup Perfect Day Scheduling in Dentrix 3 года назад
    How to Setup Perfect Day Scheduling in Dentrix
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to handle late patients in the dental office 6 лет назад
    How to handle late patients in the dental office
    Опубликовано: 6 лет назад
  • More New Patients: 5 Internal Marketing Ideas. | Dental Practice Management Tip! 6 лет назад
    More New Patients: 5 Internal Marketing Ideas. | Dental Practice Management Tip!
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Обязать пациента платить за стоматологические услуги — обучающие видео для стоматологов 11 лет назад
    Обязать пациента платить за стоматологические услуги — обучающие видео для стоматологов
    Опубликовано: 11 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5