• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Altimeter Setting - [Transition Altitude, QNH and QNE] скачать в хорошем качестве

Altimeter Setting - [Transition Altitude, QNH and QNE] 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Altimeter Setting - [Transition Altitude, QNH and QNE]
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Altimeter Setting - [Transition Altitude, QNH and QNE] в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Altimeter Setting - [Transition Altitude, QNH and QNE] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Altimeter Setting - [Transition Altitude, QNH and QNE] в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Altimeter Setting - [Transition Altitude, QNH and QNE]

Below the Transition Altitude, you have to use as an Altimeter reference the Pressure at the Mean Seal Level also called QNH. Two Aircraft departing from 2 different airports will use the QNH, however, this value changes from one place to another depending on the Pressure on that area. So, if you depart from an airport with a specific QNH you must change constantly the altimeter pressure reference in order to keep the Mean Sea Level as a reference. As you can imagine this is not an easy task. The Transition Altitude has been established in order to provide you with a clear and specific Altitude where you have to change from the Sea Level Pressure to the Standard Pressure of 1013 hpa also called QNE. By selecting the QNE you will use the same pressure reference of all the other Aircraft flying above the Transition Altitude. Using the QNE as a reference you will be flying FLIGHT LEVELS and not Altitudes because you are not using the QNH as a reference anymore. Why don't we use the QNE all the time then? Well, you need to use the Mean Sea Level Pressure as a reference until you are clear of terrain. The terrain is expressed in Elevation which, uses the Mean Sea Level as a reference. If you want to separate yourself from the obstacles you need to use the same reference. So, When you take off you must use the QNH until the Transition Altitude then changes to QNE and fly FLIGHT LEVELS. You can find the QNH from the Atis, metar, ATC. The Transition Altitude is indicated on the AIP, ATC, ATIS, and IFR charts. If you want to know more about IFR training watch the video below: IFR introduction:    • IFR TRAINING (Part 1) - Instrument Flight ...   SIDs:    • Standard Instrument Departure (SID) Proced...   STARs:    • Standard Arrival Route (STAR) Explained - ...   Approach Chart:    • Jeppesen Approach Plates - [Bried an Appro...   ============================================================== Disclaimer: THIS VIDEO IS FOR ENTERTAINMENT PURPOSES ONLY. NOT FOR REAL-LIFE OPERATIONS. PLEASE REFER TO THE OFFICIAL MANUAL AND DOCUMENTATION. ==============================================================

Comments
  • QNE Is Not A Pressure Reference -[What exactly it is and why do we use it during flight Operations]. 5 лет назад
    QNE Is Not A Pressure Reference -[What exactly it is and why do we use it during flight Operations].
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Altimeter Cold Temperature Corrections - [Pilot Actions] 2 года назад
    Altimeter Cold Temperature Corrections - [Pilot Actions]
    Опубликовано: 2 года назад
  • How does an ALTIMETER work? Explained by CAPTAIN JOE 1 год назад
    How does an ALTIMETER work? Explained by CAPTAIN JOE
    Опубликовано: 1 год назад
  • QNH and QNE Altimeter Settings - [Simulator illustration of Transition Altitude] 5 лет назад
    QNH and QNE Altimeter Settings - [Simulator illustration of Transition Altitude]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Барометрическая высота - [Что это такое, как рассчитать барометрическую высоту и почему это важно??] 5 лет назад
    Барометрическая высота - [Что это такое, как рассчитать барометрическую высоту и почему это важно??]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • QNH, QFE и QNE — [объяснение высоты, высоты и эшелонов полета] 5 лет назад
    QNH, QFE и QNE — [объяснение высоты, высоты и эшелонов полета]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Difference Between QNH, QFE and QFF 3 года назад
    Difference Between QNH, QFE and QFF
    Опубликовано: 3 года назад
  • Советы ATPL — Высотомер 1; QNH, QFE, QNE и барометрическая высота 5 лет назад
    Советы ATPL — Высотомер 1; QNH, QFE, QNE и барометрическая высота
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Balanced Field Length explained [Accelerated Stop vs Accelerated Go distance, all you need to know] 5 лет назад
    Balanced Field Length explained [Accelerated Stop vs Accelerated Go distance, all you need to know]
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Transition Level: What It Is, Why It Important And How YOU Can Calculate The TL. 4 года назад
    Transition Level: What It Is, Why It Important And How YOU Can Calculate The TL.
    Опубликовано: 4 года назад
  • Процедуры настройки высотомера и альтиметрия 4 года назад
    Процедуры настройки высотомера и альтиметрия
    Опубликовано: 4 года назад
  • Transition Altitude, Transition Layer und Transition Level erklärt! 3 года назад
    Transition Altitude, Transition Layer und Transition Level erklärt!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Every Pilot Should Know THIS About the Altimeter (Private Pilot Ground Lesson 32) 4 года назад
    Every Pilot Should Know THIS About the Altimeter (Private Pilot Ground Lesson 32)
    Опубликовано: 4 года назад
  • METEOROLOGY | Altimetry (QFE, QNH, QNE) 4 года назад
    METEOROLOGY | Altimetry (QFE, QNH, QNE)
    Опубликовано: 4 года назад
  • Высотомер и типы высоты – Центр летной подготовки AeroGuard 5 лет назад
    Высотомер и типы высоты – Центр летной подготовки AeroGuard
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Climb Gradient Explained - [All you need to know about your minimum rate of climb]. 5 лет назад
    Climb Gradient Explained - [All you need to know about your minimum rate of climb].
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Altimetry Explained - QNH QNE QFE QFF QDM QDR ALL EXPLAINED 4 года назад
    Altimetry Explained - QNH QNE QFE QFF QDM QDR ALL EXPLAINED
    Опубликовано: 4 года назад
  • Ян Топлес поддержал войну и получил 260 000 🤡 | Что дальше (English subtitles) @Max_Katz 22 часа назад
    Ян Топлес поддержал войну и получил 260 000 🤡 | Что дальше (English subtitles) @Max_Katz
    Опубликовано: 22 часа назад
  • Как ведётся война России и Украины? 18 часов назад
    Как ведётся война России и Украины?
    Опубликовано: 18 часов назад
  • Навигация VOR ОБЪЯСНЕНА (легко)! от КАПИТАНА ДЖО 6 лет назад
    Навигация VOR ОБЪЯСНЕНА (легко)! от КАПИТАНА ДЖО
    Опубликовано: 6 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5