• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? - Customer Support Coach скачать в хорошем качестве

What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? - Customer Support Coach 5 месяцев назад

Customer Satisfaction

Customer Service

I T Service Management

I T Su

Performance Metrics

S L A

Service Level Agreement

Service Providers

Service Quality

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? - Customer Support Coach
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? - Customer Support Coach в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? - Customer Support Coach или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? - Customer Support Coach в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? - Customer Support Coach

What Is A Service Level Agreement (SLA) In IT Service Management? In this informative video, we’ll discuss the importance of Service Level Agreements (SLAs) in IT service management. SLAs are essential for establishing clear expectations between service providers and customers, ensuring that everyone is on the same page regarding service quality and performance. We will cover the key components of an SLA, including service scope, performance metrics, responsibilities, and penalties. Understanding these elements is vital for both customers and service providers, as they help maintain high levels of satisfaction and trust. We’ll also explore the different types of SLAs, such as customer-level, service-level, and multi-level agreements, and how each serves distinct purposes. Additionally, we will highlight the role of SLAs in customer service and how they contribute to consistent service delivery. By analyzing SLA performance, service providers can identify areas for improvement, ultimately enhancing the customer experience. Join us for this detailed discussion on SLAs, and subscribe to our channel for more helpful information on customer service practices and IT management strategies. ⬇️ Subscribe to our channel for more valuable insights. 🔗Subscribe: https://www.youtube.com/@CustomerSupp... #ServiceLevelAgreement #SLA #ITServiceManagement #CustomerService #PerformanceMetrics #ServiceQuality #ServiceProviders #CustomerSatisfaction #ITSupport #TechnicalSupport #ServiceDelivery #ServiceContracts #BusinessContinuity #CustomerExperience #ServiceExcellence #SupportTickets About Us: Welcome to Customer Support Coach! This channel is dedicated to equipping you with essential customer service tips and strategies that enhance your skills in effective communication, handling customer complaints, and mastering call center best practices. Join us as we cover topics like conflict resolution, email and chat support, and customer retention strategies, all aimed at improving customer experience management and satisfaction metrics.

Comments
  • IT Service Management Tutorial | What Is ITSM? | ITIL Foundation Training | Simplilearn 5 лет назад
    IT Service Management Tutorial | What Is ITSM? | ITIL Foundation Training | Simplilearn
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Entitlement Management | SLA | EP 4 3 года назад
    Entitlement Management | SLA | EP 4
    Опубликовано: 3 года назад
  • Соглашения об уровне обслуживания (SLA) в Jira Service Management | Объяснение за 10 минут 9 месяцев назад
    Соглашения об уровне обслуживания (SLA) в Jira Service Management | Объяснение за 10 минут
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Top 50 ITIL Interview Questions and Answers | ITIL® Foundation Training | Edureka 6 лет назад
    Top 50 ITIL Interview Questions and Answers | ITIL® Foundation Training | Edureka
    Опубликовано: 6 лет назад
  • A Beginner's Guide to Jira Service Management (JSM) | Crash Course Трансляция закончилась 3 года назад
    A Beginner's Guide to Jira Service Management (JSM) | Crash Course
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • Mini-White Belt — Основы совершенствования процессов — Узнайте все основы Lean Six Sigma 1 год назад
    Mini-White Belt — Основы совершенствования процессов — Узнайте все основы Lean Six Sigma
    Опубликовано: 1 год назад
  • Соглашения об уровне обслуживания (SLA) в Jira Service Management (JSM) 2 года назад
    Соглашения об уровне обслуживания (SLA) в Jira Service Management (JSM)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Что такое соглашение об уровне обслуживания (SLA)? 2 года назад
    Что такое соглашение об уровне обслуживания (SLA)?
    Опубликовано: 2 года назад
  • SHAZAM Top 50🏖️Лучшая Музыка 2025🏖️Зарубежные песни Хиты🏖️Популярные Песни Слушать Бесплатно #40 8 месяцев назад
    SHAZAM Top 50🏖️Лучшая Музыка 2025🏖️Зарубежные песни Хиты🏖️Популярные Песни Слушать Бесплатно #40
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Vintage Floral Free Tv Art Wallpaper Screensaver Home Decor Samsung Oil Painting Digital Wildflower 1 год назад
    Vintage Floral Free Tv Art Wallpaper Screensaver Home Decor Samsung Oil Painting Digital Wildflower
    Опубликовано: 1 год назад
  • D365 Customer Service | Ep 7 | Configuring Service level Agreements or SLA 1 год назад
    D365 Customer Service | Ep 7 | Configuring Service level Agreements or SLA
    Опубликовано: 1 год назад
  • 4 часа Шопена для обучения, концентрации и релаксации 5 месяцев назад
    4 часа Шопена для обучения, концентрации и релаксации
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Get Started with IT Service Management 1 год назад
    Get Started with IT Service Management
    Опубликовано: 1 год назад
  • Snowboarding Tropical Deep House ❄️ Best Of Tropical Deep House Music By Deep Paradise 8 дней назад
    Snowboarding Tropical Deep House ❄️ Best Of Tropical Deep House Music By Deep Paradise
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Top 50 Christmas Songs of All Time 🎄 Best Christmas Music Playlist 5 дней назад
    Top 50 Christmas Songs of All Time 🎄 Best Christmas Music Playlist
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Музыка для работы - Deep Focus Mix для программирования, кодирования 1 год назад
    Музыка для работы - Deep Focus Mix для программирования, кодирования
    Опубликовано: 1 год назад
  • Top 100 Christmas Songs of All Time 🎄 2 Hour Christmas Music Playlist 🌟Xmas Songs 2026🎄 3 недели назад
    Top 100 Christmas Songs of All Time 🎄 2 Hour Christmas Music Playlist 🌟Xmas Songs 2026🎄
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Smooth Jazz & Soul | Relaxing Instrumental – Chill Music for Work & Focus 1 месяц назад
    Smooth Jazz & Soul | Relaxing Instrumental – Chill Music for Work & Focus
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Enchanted Christmas Lights: Trees and Ornaments That Tell Magic  | Art for Your TV in 4K  ✨🎄 11 месяцев назад
    Enchanted Christmas Lights: Trees and Ornaments That Tell Magic | Art for Your TV in 4K ✨🎄
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Santa's Cozy Moment | Art Framed Screensaver | Christmas Art for Your TV in 4K ✨🔔 🎅❄️ 1 год назад
    Santa's Cozy Moment | Art Framed Screensaver | Christmas Art for Your TV in 4K ✨🔔 🎅❄️
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5