• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

John Romero: How to Actually Learn Game Development (Full Interview) скачать в хорошем качестве

John Romero: How to Actually Learn Game Development (Full Interview) 5 дней назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
John Romero: How to Actually Learn Game Development (Full Interview)
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: John Romero: How to Actually Learn Game Development (Full Interview) в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно John Romero: How to Actually Learn Game Development (Full Interview) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон John Romero: How to Actually Learn Game Development (Full Interview) в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



John Romero: How to Actually Learn Game Development (Full Interview)

Join the Club, Get Early Access to Interviews: https://www.skool.com/tenth-legion-ga... John Romero, co-creator of DOOM, Quake, and one of the most influential designers in FPS history, sat down with me for a deep conversation on game design, learning game development, indie dev mistakes, Unreal vs Unity, core loops, fun vs emotion, scoping projects, level design philosophy, and more. If you're learning game dev, or already building, this interview is packed with hard-earned wisdom from one of the most important designers in gaming history. Follow John Romero: X : https://x.com/romero X : https://x.com/romerogamesltd Instagram :   / theromero   Instagram :   / theromerogames   0:00 – Intro 0:31 – What are the top 3 things beginners should do in game dev? 5:38 – Are indies losing focus on “fun”? Should beginners avoid story-heavy games? 7:00 – Why you should never start with a big RPG or open world 12:01 – How to design better core loops 17:11 – Do you design for yourself or the player? 23:15 – Secrets, difficulty, and how Romero builds levels 26:46 – Is “less is more” a good approach for beginners? 31:01 – Unique mechanics, creativity, and experimenting 34:02 – Avoiding feature creep & staying true to your core design 36:00 – Realism vs fun in game mechanics 38:44 – Has game development gotten easier or harder? 44:28 – Unreal vs Unity (and why Romero recommends Unreal) 47:10 – Iteration speed & reducing debugging pain 51:12 – The flood story from Doom Guy (book discussion) 53:26 – Community Questions begin 53:31 – How Romero designs Doom & Quake levels 57:55 – Hard-earned career lessons (picking co-founders) 58:02 – Favorite game he didn’t make 1:00:23 – Where to follow Romero / closing

Comments
  • Почему разработчикам-одиночкам стоит использовать Unreal 1 год назад
    Почему разработчикам-одиночкам стоит использовать Unreal
    Опубликовано: 1 год назад
  • NFL Week #13 & College Football Week #14 Review | Explicitly Unbiased | #28 13 дней назад
    NFL Week #13 & College Football Week #14 Review | Explicitly Unbiased | #28
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Почему Джон Ромеро рекомендует Unreal Engine разработчикам новых игр 10 дней назад
    Почему Джон Ромеро рекомендует Unreal Engine разработчикам новых игр
    Опубликовано: 10 дней назад
  • Joe from Indie Game Clinic: Elegant Game Design for Indie Devs | Scope Creepers a Game Dev Podcast 7 месяцев назад
    Joe from Indie Game Clinic: Elegant Game Design for Indie Devs | Scope Creepers a Game Dev Podcast
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Как Джон Ромеро проектирует уровни 8 дней назад
    Как Джон Ромеро проектирует уровни
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Game Engines And Feature Creep 4 дня назад
    Game Engines And Feature Creep
    Опубликовано: 4 дня назад
  • How Aarimous Solved Steam: Dev Dream Pod E11 13 дней назад
    How Aarimous Solved Steam: Dev Dream Pod E11
    Опубликовано: 13 дней назад
  • What Happened to Blackthornprod? 23 часа назад
    What Happened to Blackthornprod?
    Опубликовано: 23 часа назад
  • Спустя 3 года я меняю жанр своей инди-игры! 2 дня назад
    Спустя 3 года я меняю жанр своей инди-игры!
    Опубликовано: 2 дня назад
  • How Larian Studios Did The IMPOSSIBLE 5 дней назад
    How Larian Studios Did The IMPOSSIBLE
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Writing Clean Code for Games (Industry Veteran) 10 дней назад
    Writing Clean Code for Games (Industry Veteran)
    Опубликовано: 10 дней назад
  • Want To Make Games? Here's 1 Hour Of Brutal Honesty From A Game Dev Legend (American McGee) 2 недели назад
    Want To Make Games? Here's 1 Hour Of Brutal Honesty From A Game Dev Legend (American McGee)
    Опубликовано: 2 недели назад
  • The Making of Disco Elysium - Part Two: Building Elysium 2 дня назад
    The Making of Disco Elysium - Part Two: Building Elysium
    Опубликовано: 2 дня назад
  • The Hard Truth About Launching Your First Game - with @samyam 13 дней назад
    The Hard Truth About Launching Your First Game - with @samyam
    Опубликовано: 13 дней назад
  • ЗАЧЕМ ОНИ ЭТО ДЕЛАЮТ?! 7 СТРАННЫХ привычек американцев, которые ТЕБЯ ШОКИРУЮТ! 2 дня назад
    ЗАЧЕМ ОНИ ЭТО ДЕЛАЮТ?! 7 СТРАННЫХ привычек американцев, которые ТЕБЯ ШОКИРУЮТ!
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Совет разработчикам игр, на поиски которого ушло 10 лет 3 недели назад
    Совет разработчикам игр, на поиски которого ушло 10 лет
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Интервью: Джефф Кили о невозможном балансе между управлением The Game Awards 5 дней назад
    Интервью: Джефф Кили о невозможном балансе между управлением The Game Awards
    Опубликовано: 5 дней назад
  • Indie Games Are Winning. 3 недели назад
    Indie Games Are Winning.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Is the Path of Exile 2 Druid good? - a rushed critique 11 часов назад
    Is the Path of Exile 2 Druid good? - a rushed critique
    Опубликовано: 11 часов назад
  • The Business Side Of Game Development 1 год назад
    The Business Side Of Game Development
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5