У нас вы можете посмотреть бесплатно How to create a ticket in ServiceTonic - Part 01 или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Improve your ticket management in ServiceTonic! 🚀 Learn how to create standard, quick and template tickets in this step-by-step tutorial. 🎫 Master Service Desk functionalities and optimise your workflow. 🛠️ Subscribe for more tips and leave your questions in the comments! 👇 0:00 - Introduction to the video and overview of Service Desk tickets 0:30 - Creating a standard ticket: explanation of the process and use of the keyboard shortcut 1:20 - Creating a quick ticket: explanation of the process and use of the keyboard shortcut 1:50 - Creating a ticket from a template: explanation of the process and use of pre-configured templates 2:30 - Additional details about creating tickets: adding contact, initial action, ticket type, dependency, and subcategory 3:00 - Conclusion and how to contact the ServiceTonic support team Part 2: • How to Create a ticket in ServiceToni... #ServiceTonic #Tickets #ServiceDesk #Tutorial #TicketManagement #SupportTechnical #Productivity #Software