У нас вы можете посмотреть бесплатно Making game levels that don't suck или скачать в максимальном доступном качестве, которое было загружено на ютуб. Для скачивания выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
In this devlog I talk about my process for making levels! ➤ WISHLIST BLOODTHIEF ON STEAM: https://store.steampowered.com/app/25... ➤ JOIN THE DISCORD: / discord This is a devlog for Bloodthief, the indie game I'm working on inspired by Quake, Hotline Miami, Ghostrunner, and ULTRAKILL. In this devlog I make some levels! Leave a comment below if you have any feedback on the game or questions about my process! -------------------------------------------- Chapters 0:00 Intro 1:07 Blank Canvas Syndrome 4:20 Nonlinear Level Design 6:58 The Doom Chapel 10:37 Choke Points 12:33 Teaching the Player vs Letting Them Discover 14:55 Environment Art 16:54 The X Factor 17:51 Recap 18:47 Wrapping Up -------------------------------------------- Links Titanfall Action Blocks: • Designing Unforgettable Titanfall Sin... GMTK What Makes a Game Feel Mysterious?: • What Makes a Game Feel Mysterious? #devlog #gamedev #godot #indiegame #indiedev