• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Watch this before making your first indie game | Steam | Godot | Unity скачать в хорошем качестве

Watch this before making your first indie game | Steam | Godot | Unity 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Watch this before making your first indie game | Steam | Godot | Unity
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Watch this before making your first indie game | Steam | Godot | Unity в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Watch this before making your first indie game | Steam | Godot | Unity или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Watch this before making your first indie game | Steam | Godot | Unity в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Watch this before making your first indie game | Steam | Godot | Unity

Watch this before making your first indie game ➤ Get Space Rock Armageddon on Steam - https://store.steampowered.com/app/26... ➤ The no hit wonder - Jake Birkett -    • How to Survive in Gamedev for Eleven Years...   Making your first indie game is a thrilling yet challenging endeavor that requires a delicate balance of creativity, strategy, and resilience. As an aspiring game developer, the prospect of bringing your unique vision to life can be both exhilarating and daunting. In this pursuit, three essential principles emerge as guideposts for a successful foray into indie game development: keeping your first game small, avoiding the sunk-cost fallacy, and steering clear of crunch time. The decision to keep your first game small is a foundational strategy advocated by experienced developers. In the realm of indie game development, it's easy to be enticed by grandiose ideas and expansive projects. However, starting with a modest scope is a strategic move that can significantly enhance your chances of success. Consider crafting a game with a clear, simple concept – a puzzle game, a platformer, or a straightforward simulation. By doing so, you not only make the development process more manageable but also create a solid foundation for understanding the intricacies of game design and programming. The benefits of keeping it small extend beyond just the practical aspects. A smaller project allows you to grasp the fundamentals of game development without becoming overwhelmed. It facilitates a more focused learning experience, enabling you to delve into each aspect of the process with the attention it deserves. As a beginner, this approach not only boosts your confidence but also lays the groundwork for more ambitious projects in the future. A critical pitfall to avoid in the journey of making your first game is succumbing to the sunk-cost fallacy. As you invest time, effort, and resources into your project, it's natural to become emotionally attached. However, if issues arise or if the game isn't shaping up as expected, it's crucial to assess the situation objectively. The sunk-cost fallacy can trap developers in a cycle of justifying further investment based on past commitments rather than the project's future potential. Overcoming this cognitive bias is a crucial step in maturing as an indie developer. If a project isn't meeting expectations, it may be more beneficial to cut losses and redirect efforts toward a new and more promising endeavor. Recognizing when to pivot is a skill that separates successful developers from those who get stuck in unproductive cycles. It's a valuable lesson that goes beyond the confines of game development, serving as a testament to adaptability and resilience. Equally significant is the emphasis on avoiding crunch time, a prevalent issue in the gaming industry where developers are pressured to work extended hours to meet tight deadlines. For indie developers working with limited resources, the temptation to sacrifice well-being for the sake of completing a project can be strong. However, a sustainable and healthy work-life balance is crucial for creativity and overall project quality. In the context of making your first game, remember that it's a marathon, not a sprint. Set realistic milestones, plan your development schedule meticulously, and prioritize breaks to prevent burnout. By fostering a balanced approach, you not only safeguard your well-being but also contribute to the creation of a better, more polished game. In conclusion, making your first indie game is an exciting journey that demands careful planning and a mindful approach. Keeping the project small sets the stage for a focused learning experience, while avoiding the sunk-cost fallacy ensures resource efficiency. Simultaneously, steering clear of crunch time promotes a sustainable work pace, fostering creativity and overall project quality. These principles serve as a compass, guiding aspiring developers through the intricate and rewarding landscape of indie game development.

Comments
  • Too old to be an indie game developer 1 год назад
    Too old to be an indie game developer
    Опубликовано: 1 год назад
  • Почему 96% инди-игр терпят неудачу 1 год назад
    Почему 96% инди-игр терпят неудачу
    Опубликовано: 1 год назад
  • (PC) Dune - Araknie's Review 7 часов назад
    (PC) Dune - Araknie's Review
    Опубликовано: 7 часов назад
  • Посмотрите это, прежде чем создавать свою первую видеоигру 1 год назад
    Посмотрите это, прежде чем создавать свою первую видеоигру
    Опубликовано: 1 год назад
  • I Switched To Godot And I'm Loving It! 2 года назад
    I Switched To Godot And I'm Loving It!
    Опубликовано: 2 года назад
  • Сколько было продано The Letter в Steam за один день? — Indie Game Money 3 года назад
    Сколько было продано The Letter в Steam за один день? — Indie Game Money
    Опубликовано: 3 года назад
  • Watch This BEFORE making Your First Indie Game! 1 год назад
    Watch This BEFORE making Your First Indie Game!
    Опубликовано: 1 год назад
  • I Used Godot For 100 Hours, Here’s What I Learned 3 года назад
    I Used Godot For 100 Hours, Here’s What I Learned
    Опубликовано: 3 года назад
  • How to Survive in Gamedev for Eleven Years Without a Hit 9 лет назад
    How to Survive in Gamedev for Eleven Years Without a Hit
    Опубликовано: 9 лет назад
  • Почему разработчикам-одиночкам стоит использовать Unreal 1 год назад
    Почему разработчикам-одиночкам стоит использовать Unreal
    Опубликовано: 1 год назад
  • Мы с женой создали инди-игру, и она принесла миллионы! 1 год назад
    Мы с женой создали инди-игру, и она принесла миллионы!
    Опубликовано: 1 год назад
  • How my first indie game performed on Steam 1 год назад
    How my first indie game performed on Steam
    Опубликовано: 1 год назад
  • How I Made $500,000 With My First Indie Game 11 месяцев назад
    How I Made $500,000 With My First Indie Game
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Мой рабочий процесс и инструменты разработки игр 1 год назад
    Мой рабочий процесс и инструменты разработки игр
    Опубликовано: 1 год назад
  • Game Development Caution 2 года назад
    Game Development Caution
    Опубликовано: 2 года назад
  • I Scraped the Entire Steam Catalog, Here’s the Data 1 год назад
    I Scraped the Entire Steam Catalog, Here’s the Data
    Опубликовано: 1 год назад
  • Сумма денег, которую я заработал, издав 3 мобильные игры 4 года назад
    Сумма денег, которую я заработал, издав 3 мобильные игры
    Опубликовано: 4 года назад
  • every step to actually make your dream game (then sell it) 1 год назад
    every step to actually make your dream game (then sell it)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Основы Архитектуры Игр: Тебе нужен C.M.S. 4 дня назад
    Основы Архитектуры Игр: Тебе нужен C.M.S.
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Я создал ООО для своей первой игры. Вот чему я научился. 1 год назад
    Я создал ООО для своей первой игры. Вот чему я научился.
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5