У нас вы можете посмотреть бесплатно How Isometric Coordinates Work in 2D games или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Isometric games often use hand-drawn 2D sprites to add depth to a game without having to deal with full 3D rendering. In this video, I cover how it works, the math you need to render isometric sprites on the screen, and how to find the isometric tile from a screen coordinate. 0:00 Intro 0:21 Orthographic projection 1:16 Tiling a sprite 1:40 Transforming tile coordinate to screen 2:55 Accounting for sprite size 3:39 Correcting offsets 4:00 Transforming screen coordinate to tile 4:46 Adding depth 4:52 Outro Music: Snake Hips - Lucas Pittman (via epidemicsound.com)