• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

So how are voxel games rendered, anyways? скачать в хорошем качестве

So how are voxel games rendered, anyways? 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
So how are voxel games rendered, anyways?
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: So how are voxel games rendered, anyways? в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно So how are voxel games rendered, anyways? или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон So how are voxel games rendered, anyways? в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



So how are voxel games rendered, anyways?

How do Voxel Games like Minecraft render all those blocks, anyways? In this three part video series, we'll be covering Voxel Game Meshing! We'll travel from the basic theory all the way to advanced rendering tricks in Vulkan, which let you get the most out of your GPU. This time, we'll go over how Voxel Environments are chunked into distinct regions, and the many optimizations that can be applied to them. Specifically, we'll go over the distinction between meshes, quads, polygons, and vertices, backface culling, greedy meshing, and chunk level-of-detail. I'm really passionate about the topic of meshing in Voxel Games. I've been working on my own Voxel Game Engine for over 5 years, and I've spent a lot of time (a lot more time than I should) micro-optimizing my mesh generation and rendering. This video serves as an introduction to the topics at play, and I'll be releasing two follow-ups that go much deeper into the specifics of high performance dynamic mesh rendering in Vulkan. Be sure to stay tuned if you're interested in that sort of thing. Since 2018, I've been singularly focused on making this project (the game, not this one video lol). I've been mostly focusing on the engine side of things so far as I've been building out functionality before gameplay, but I'm hoping to soon be able to begin discussing the game's design. Admittedly, it's difficult to get people invested in a project that they know nothing about, but I hope you'll stick around to see what I create. More info on that soon(ish) 💖 My Socials: Come chat with me and other cool game-dev types on Discord! We don't bite, I promise :) Discord: https://aurail.us/discord Patreon:   / aurailus   Twitch:   / aurailus   Tumblr: https://tumblr.com/zephagame Video Chapters 00:00 - Introduction 00:53 - Voxel Meshing Fundamentals 03:14 - Backface Culling 04:57 - Greedy Meshing 06:28 - Level of Detail 09:04 - Speaking ̸t̷h̸e̵ ̷G̵P̶U̸'̵s̸ ̵ ̵̤̝͌L̵͉̙̝͋͋a̴̯͕̝͛͒ń̷̦̚ḡ̵̖͚͝u̷̡̕͜ͅa̶͙̗̪͆͋g̴̥̜̉̏e̸̳̓͗ 09:17 - Hey, I disappeared for 8 months 11:02 - Let's Chat + Credits Music Used Special World 8 (Crown) - Super Mario 3D Land Title Screen - Super Mario Maker Summer in Kagome Arrangement of Lacunosa Town Theme - Pokémon Black & White Ending Theme - Pokémon Trading Card Game Videos and Resources    • When Optimisations Work, But for the Wrong...      • Greedy Meshing Voxels Fast - Optimism in D...   https://0fps.net/2012/06/30/meshing-i... https://vkguide.dev/ #voxel #gamedev #coding

Comments
  • Speaking your GPU's Language! | Indirect Rendering 5 месяцев назад
    Speaking your GPU's Language! | Indirect Rendering
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • I Made a Game Engine That Simulates Real Light 1 месяц назад
    I Made a Game Engine That Simulates Real Light
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • UE Tutorial   Item pickup 53 минуты назад
    UE Tutorial Item pickup
    Опубликовано: 53 минуты назад
  • How do Games Load SO MANY Textures? | Sparse Bindless Texture Arrays 2 года назад
    How do Games Load SO MANY Textures? | Sparse Bindless Texture Arrays
    Опубликовано: 2 года назад
  • This Tiny Algorithm Can Render BILLIONS of Voxels in Real Time 2 месяца назад
    This Tiny Algorithm Can Render BILLIONS of Voxels in Real Time
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Developing a Multiplayer Heavily Minecraft-Inspired Voxel Game. 4 дня назад
    Developing a Multiplayer Heavily Minecraft-Inspired Voxel Game.
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Don't do this optimizations! 8 месяцев назад
    Don't do this optimizations!
    Опубликовано: 8 месяцев назад
  • Reinventing Minecraft world generation by Henrik Kniberg 3 года назад
    Reinventing Minecraft world generation by Henrik Kniberg
    Опубликовано: 3 года назад
  • Как я утроил дальность рендеринга в своём игровом движке [Voxel Devlog #16] 1 год назад
    Как я утроил дальность рендеринга в своём игровом движке [Voxel Devlog #16]
    Опубликовано: 1 год назад
  • Incredible voxel mesh optimisations! (Daydream pt. 7) 1 год назад
    Incredible voxel mesh optimisations! (Daydream pt. 7)
    Опубликовано: 1 год назад
  • Как появилась и 1 месяц назад
    Как появилась и "умерла " ФИЗИКА В ИГРАХ | как делают физику в играх! - Подробный разбор
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Удвоение скорости графики моей игры [Voxel Devlog #18] 1 год назад
    Удвоение скорости графики моей игры [Voxel Devlog #18]
    Опубликовано: 1 год назад
  • КОНЕЦ музыкальных машин в Minecraft 1 месяц назад
    КОНЕЦ музыкальных машин в Minecraft
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Make Systems Not Games 4 месяца назад
    Make Systems Not Games
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • I Optimised My Game Engine Up To 12000 FPS 1 год назад
    I Optimised My Game Engine Up To 12000 FPS
    Опубликовано: 1 год назад
  • Adding DATA STRUCTURES to my Voxel Raytracing Engine | Devlog 1 1 год назад
    Adding DATA STRUCTURES to my Voxel Raytracing Engine | Devlog 1
    Опубликовано: 1 год назад
  • Why Minecraft is a Technical Feat | Explaining the Engineering Behind an Indie Icon 5 лет назад
    Why Minecraft is a Technical Feat | Explaining the Engineering Behind an Indie Icon
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Я создал воксельный движок 2 года назад
    Я создал воксельный движок
    Опубликовано: 2 года назад
  • Я сделал игру на C++ ПОЛНОСТЬЮ на СТЕКЕ 11 дней назад
    Я сделал игру на C++ ПОЛНОСТЬЮ на СТЕКЕ
    Опубликовано: 11 дней назад
  • The Next Minecraft 6 месяцев назад
    The Next Minecraft
    Опубликовано: 6 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5