• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Brand Strategy Fundamentals: Why Strong Brands Win скачать в хорошем качестве

Brand Strategy Fundamentals: Why Strong Brands Win 7 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Brand Strategy Fundamentals: Why Strong Brands Win
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Brand Strategy Fundamentals: Why Strong Brands Win в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Brand Strategy Fundamentals: Why Strong Brands Win или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Brand Strategy Fundamentals: Why Strong Brands Win в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Brand Strategy Fundamentals: Why Strong Brands Win

What do Nike, Apple, and Coca-Cola have in common? It’s not just great products — it’s powerful brand strategy. In this kickoff to the Brand Strategy playlist, Kevin Hartman, Associate Professor at Notre Dame and founder of the Art+Science Analytics Institute, breaks down the foundations of brand strategy — where the concept of a brand comes from, why it matters more than ever, and how it drives real economic value for businesses. From branding cattle to building billion-dollar companies, this video explores the evolution of brands, the importance of perceived value, and the strategic levers that fuel growth, pricing power, and customer loyalty. ____________________________________________ Chapters: 00:00 Introduction 01:56 Why Brands Matter 03:02 The Economics Of Brand Building 05:02 Introducing Brand Equity 06:04 What Consumers What From Brands 06:52 What's Next 07:25 Subscribe, Like, and Share! ____________________________________________ What You'll Learn: • What a brand really is (hint: it’s not just a logo or slogan) • Why brands matter to both consumers and companies • The role of perceived value in pricing and profitability • The components of brand equity (based on David Aaker’s framework) • How functional, emotional, and self-expressive benefits build brand power • Why brand strategy is a business discipline—not just a marketing tactic ____________________________________________ Join the Community: 👉 Subscribe to our channel for weekly videos on data analytics and storytelling. 👉 Sign up for our e-newsletter (https://www.artscience.school/sign-up) for deeper dives into analytics topics. 👉 Follow Kevin on LinkedIn (  / iamkevinhartman  ) for weekday posts and insights. 👉 Follow us on LinkedIn (  / artscience-analytics  ) for updates and news. 👉 Visit our blog (https://artscience.ai/blog) for more resources and updates. ____________________________________________ Connect with Us: Website: https://artscience.ai/ Newsletter: Sign up at https://www.artscience.school/sign-up Blog: https://artscience.ai/blog Become a better data analyst with Art+Science. We're excited to take this journey together and help you become a data storytelling expert! ____________________________________________ Keywords: brand strategy, what is a brand, brand equity explained, david aaker brand equity, perceived value, pricing strategy, brand benefits, emotional branding, self-expressive brands, building strong brands, functional brand benefits, brand identity, kevin hartman, art+science, brand storytelling, brand strategy fundamentals Hashtags: #BrandStrategy #PerceivedValue #BrandEquity #StorytellingWithData #MarketingAnalytics #KevinHartman #ArtScience #BusinessStrategy #CustomerLoyalty #DataDrivenBranding

Comments
  • Brand Architecture: Building Brands to Last 7 месяцев назад
    Brand Architecture: Building Brands to Last
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Brand Elements: Designing With Distinction 6 месяцев назад
    Brand Elements: Designing With Distinction
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • How Apple and Nike have branded your brain | Your Brain on Money | Big Think 4 года назад
    How Apple and Nike have branded your brain | Your Brain on Money | Big Think
    Опубликовано: 4 года назад
  • Тест-драйв электрокара Xiaomi: нам крышка? 10 дней назад
    Тест-драйв электрокара Xiaomi: нам крышка?
    Опубликовано: 10 дней назад
  • Brand Identity: How to Define and Deliver a Powerful Brand 7 месяцев назад
    Brand Identity: How to Define and Deliver a Powerful Brand
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Spreadsheet Fundamentals: Basic Data Visualization 1 год назад
    Spreadsheet Fundamentals: Basic Data Visualization
    Опубликовано: 1 год назад
  • «Экономическая ситуация меняется так, как не предвидели» — Олег Вьюгин 8 дней назад
    «Экономическая ситуация меняется так, как не предвидели» — Олег Вьюгин
    Опубликовано: 8 дней назад
  • How to brand anything | Youri Sawerschel | TEDxEHLLausanne 3 года назад
    How to brand anything | Youri Sawerschel | TEDxEHLLausanne
    Опубликовано: 3 года назад
  • Brand Strategy Masterclass: The Complete Guide in One Video 3 месяца назад
    Brand Strategy Masterclass: The Complete Guide in One Video
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Building Strong Brands with Modern Strategies And Stories (w/ David Aaker) 3 года назад
    Building Strong Brands with Modern Strategies And Stories (w/ David Aaker)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Brand Positioning: Owning Your Market Space 6 месяцев назад
    Brand Positioning: Owning Your Market Space
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Mastering Descriptive Statistics: The Foundation of Data Analysis 1 год назад
    Mastering Descriptive Statistics: The Foundation of Data Analysis
    Опубликовано: 1 год назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Building a Brand – Redesigning a Business Start to Finish 6 месяцев назад
    Building a Brand – Redesigning a Business Start to Finish
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • The Ultimate Introduction To Conjoint Analysis 1 год назад
    The Ultimate Introduction To Conjoint Analysis
    Опубликовано: 1 год назад
  • My Top 3 Essential Skills For Data Analysts 1 год назад
    My Top 3 Essential Skills For Data Analysts
    Опубликовано: 1 год назад
  • Powerful Personal Branding | Ann Bastianelli | TEDxWabashCollege 8 лет назад
    Powerful Personal Branding | Ann Bastianelli | TEDxWabashCollege
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Philip Kotler - Creating a Strong Brand 5 лет назад
    Philip Kotler - Creating a Strong Brand
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Brand Measurement: From Art to Art+Science 4 месяца назад
    Brand Measurement: From Art to Art+Science
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Врач раскрывает СЕКРЕТ, как не вставать ночью в туалет 3 месяца назад
    Врач раскрывает СЕКРЕТ, как не вставать ночью в туалет
    Опубликовано: 3 месяца назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5