• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How AI, Consumer Shifts, and Cultural Marketing Are Reshaping the Future of Brands скачать в хорошем качестве

How AI, Consumer Shifts, and Cultural Marketing Are Reshaping the Future of Brands 3 недели назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How AI, Consumer Shifts, and Cultural Marketing Are Reshaping the Future of Brands
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How AI, Consumer Shifts, and Cultural Marketing Are Reshaping the Future of Brands в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How AI, Consumer Shifts, and Cultural Marketing Are Reshaping the Future of Brands или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How AI, Consumer Shifts, and Cultural Marketing Are Reshaping the Future of Brands в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How AI, Consumer Shifts, and Cultural Marketing Are Reshaping the Future of Brands

ABOUT THE EPISODE Marketing Dive Reporter Peter Adams talks about how AI, economic pressure, and cultural shifts are reshaping modern marketing. He explains how shifting income dynamics are requiring brands to link affordability with sustained loyalty, and how changing life milestones are disrupting traditional customer acquisition patterns. He also discusses how AI is influencing both consumer decision-making and agency models, giving large retailers an advantage as shopping assistants and automated tools become more embedded in everyday buying. The episode highlights how cultural relevance now depends on rapid, brand-aligned reactions to social moments, and why companies like Kraft Heinz, PepsiCo, and Walmart are adjusting their creative strategies to stay competitive. ABOUT THE PODCAST Marketing Matters is hosted by Wharton marketing professors Barbara Kahn and Americus Reed. Each week they discuss marketing and advertising trends, consumer behavior, data and analytics, the latest in retail marketing, brand-building, and much more with their expert guests. Episodes are recorded at the Wharton School. Subscribe on Apple Podcasts: https://whr.tn/459Kg5x Subscribe on Spotify: https://whr.tn/3Ug7wse Watch/listen on the Knowledge at Wharton website: https://whr.tn/marketingmatters #MarketingTrends #ConsumerBehavior #AIMarketing #BrandStrategy #Retail #CulturalMarketing ----- The Wharton School of the University of Pennsylvania is committed to sharing its intellectual capital through Knowledge at Wharton, the school’s online business analysis journal. Launched in 1999, Knowledge at Wharton offers free access to: Articles, podcasts, and videos highlighting Wharton faculty research and analysis of current business trends Interviews with book authors from Wharton School Press In-depth series of curated content like Wharton Executive Education’s Nano Tools for Leaders A searchable database of more than 10,000 articles covering all aspects of business A weekly newsletter that delivers Knowledge at Wharton insights directly to your inbox Visit the Knowledge at Wharton homepage: https://whr.tn/3qUpSBE Subscribe to the Knowledge at Wharton YouTube channel: https://whr.tn/3DEAgAU

Comments
  • Легендарный потребительский венчурный капиталист предсказывает будущее продуктов ИИ 5 месяцев назад
    Легендарный потребительский венчурный капиталист предсказывает будущее продуктов ИИ
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • The Key Drivers of Marketing Shifts Amid AI, Inflation, and Cultural Change 3 недели назад
    The Key Drivers of Marketing Shifts Amid AI, Inflation, and Cultural Change
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Kirsten Green’s $500M Bet on Consumer AI 9 месяцев назад
    Kirsten Green’s $500M Bet on Consumer AI
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Understanding NFL Performance Variance Through Predictive Metrics 11 дней назад
    Understanding NFL Performance Variance Through Predictive Metrics
    Опубликовано: 11 дней назад
  • «Экономическая ситуация меняется так, как не предвидели» — Олег Вьюгин 10 дней назад
    «Экономическая ситуация меняется так, как не предвидели» — Олег Вьюгин
    Опубликовано: 10 дней назад
  • Why College Football Playoff Predictions Are More Certain Than They Should Be 3 недели назад
    Why College Football Playoff Predictions Are More Certain Than They Should Be
    Опубликовано: 3 недели назад
  • How AI Could Change the Advertising Business | Quantum Marketing 7 месяцев назад
    How AI Could Change the Advertising Business | Quantum Marketing
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Marketing Legend: The True Future of AI in Marketing 1 год назад
    Marketing Legend: The True Future of AI in Marketing
    Опубликовано: 1 год назад
  • Брендинг и маркетинг в эпоху искусственного интеллекта с Сетом Годином 1 год назад
    Брендинг и маркетинг в эпоху искусственного интеллекта с Сетом Годином
    Опубликовано: 1 год назад
  • How I Run A 0-Employee Marketing Agency With AI Tools 9 месяцев назад
    How I Run A 0-Employee Marketing Agency With AI Tools
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Ethan Mollick: Why AI Responds to Cialdini’s Principles of Persuasion 3 недели назад
    Ethan Mollick: Why AI Responds to Cialdini’s Principles of Persuasion
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Assessing How Large Businesses Influence Local Economies 12 дней назад
    Assessing How Large Businesses Influence Local Economies
    Опубликовано: 12 дней назад
  • The Marketing Expert: Sell Anything with this Trick | April Dunford 1 год назад
    The Marketing Expert: Sell Anything with this Trick | April Dunford
    Опубликовано: 1 год назад
  • Inside the Economics Behind High Credit Card APRs 7 дней назад
    Inside the Economics Behind High Credit Card APRs
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Москва начала чувствовать войну. Лукашенко учится у Путина. Раскол США и Европы | Пастухов, Еловский 3 дня назад
    Москва начала чувствовать войну. Лукашенко учится у Путина. Раскол США и Европы | Пастухов, Еловский
    Опубликовано: 3 дня назад
  • The AI Marketing Canvas – Kellogg School of Management Professor Jim Lecinski 7 месяцев назад
    The AI Marketing Canvas – Kellogg School of Management Professor Jim Lecinski
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • КОЛМАНОВСКИЙ: «У меня для вас жареные факты». Когда и как победят рак, ВИРУСЫ, ИИ, Планета обезьян 8 дней назад
    КОЛМАНОВСКИЙ: «У меня для вас жареные факты». Когда и как победят рак, ВИРУСЫ, ИИ, Планета обезьян
    Опубликовано: 8 дней назад
  • AI’s Rapid Rise Has All the Signs of a Bubble, But That May Not Be a Bad Thing 5 дней назад
    AI’s Rapid Rise Has All the Signs of a Bubble, But That May Not Be a Bad Thing
    Опубликовано: 5 дней назад
  • 8 Steps To Become A Sales Machine 4 месяца назад
    8 Steps To Become A Sales Machine
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • “Global Housing Bubble Is Ready to Explode — Buffett Sounds the Siren” 1 день назад
    “Global Housing Bubble Is Ready to Explode — Buffett Sounds the Siren”
    Опубликовано: 1 день назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5