• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Spain is Living in 2050? Revolutionary 1 Stroke INNengine Analyzed скачать в хорошем качестве

Spain is Living in 2050? Revolutionary 1 Stroke INNengine Analyzed 2 года назад

innengine

two stroke

four stroke

two stroke vs four stroke

direct injection two stroke

piston stroke

1 stroke engine

3 stroke engine

2 stroke vs 4 stroke

one stroke engine

direct injection

ice

range extender engine

drone engine

light aircraft engine

opposed piston

opposed piston engine

efficient engine

engine efficiency

new engine

variable compression ratio

engine balance

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Spain is Living in 2050? Revolutionary 1 Stroke INNengine Analyzed
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Spain is Living in 2050? Revolutionary 1 Stroke INNengine Analyzed в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Spain is Living in 2050? Revolutionary 1 Stroke INNengine Analyzed или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Spain is Living in 2050? Revolutionary 1 Stroke INNengine Analyzed в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Spain is Living in 2050? Revolutionary 1 Stroke INNengine Analyzed

https://innengine.com Balance:    • Deep Dive: Inline 4 vs. V4 vs. Boxer 4 - W...   Today I’d like to introduce you to a very special engine. It claims to be a 1 stroke engine. It has no crankshaft and no cylinder head and it squeezes out 120hp naturally aspirated from only 500cc of displacement and weighs only 35 kilograms. It’s called INNengine and it comes from the beautiful city of Granada in Spain. The engine has already been manufactured and it was even installed and tested in a Mazda mx-5. Today we will take an in-depth look at this engine, we will explain how it works and we will discuss its potential, its benefits and drawbacks and we will see what makes sense and what doesn’t. First up, let’s see how this thing works and what makes it a 1 stroke engine. To understand that we must learn about the anatomy of this little thing. As you can see we have a total of 8 pistons in an opposed piston arrangement. Instead of a crankshaft we have this complex shaped wavy thing and the pistons ride on rollers along the wavy surface. As the combustion force pushes down the piston the piston pushes down on the wavy thing, as the piston goes down the slope it also forces the wavy thing to rotate. There are two wavy things connected to each other via a common shaft. All 8 pistons act on the wavy things and the forces generated by all 8 pistons are transferred through the shaft resulting in a single torque output at both ends of the shaft. So in theory you could connect a drivetrain at both ends. For example one of these at the center with an axle at both ends could create a simple, well balanced and very lightweight four-wheel drive vehicle. We can connect a drive-train on both ends of this engine because this engine does not have a cylinder head and it doesn’t have camshafts or valves. So it does not need to use one end of the engine to drive the cams via an easily accessible and serviceable cam chain or cam belt. How does it work without cams or valves then? Well instead of valves we have intake and exhaust ports which are opened and closed by the piston, just like in a typical 2 stroke engine. At the middle between the two pistons we have an injector and a spark plug which ignites the air fuel mixture. As the combustion pressure builds it pushes on the piston sending them outward. As the pistons move they uncover the intake and exhaust ports. 4 pistons on one side of the engine deal with intake and 4 pistons on the other side of the engine deal with exhaust. So how do we prevent exhaust gasses from escaping out through the intake and messing everything up? Well, we do that just like we do it in a traditional engine, by relying on scavenging which occurs when both the intake and exhaust valves are open at the same time. The exhaust port of the INNengine likely gets uncovered first which allows the pressurized gasses to start escaping out from the combustion area. Since they are pressurized they escape rapidly and leave a void or vacuum behind them. This vacuum is at a lower pressure than the intake charge outside the chamber which is at atmospheric pressure, which means that the intake charge rushes into the combustion area and fills it with fresh air. The upward sloped part of the wavy thing then pushes the pistons back up and so they close the intake and exhaust ports and now start compressing the air. The injectors add fuel and we now have a compressed air fuel mixture in the combustion area and the process starts once again. The spark plug fires, combustion occurs, pressure builds, the pistons are forced down, they rotate the wavy thing and torque is generated. So what we have here is a very simple engine without cams or valves but with direct injection, but also without all the deposits that accumulate on the intake valves, because we have no valves. So we have the benefits of direct injection without the drawbacks. Bur this is clearly not a 1 stroke engine. Here we have the combustion stroke which overlaps with the exhaust stroke, followed by the intake stroke which then overlaps with the compression stroke. This is a 2 stroke engine, a direct injection two stroke without the emissions problems because the oil is under the piston and never burned, which I personally find more impressive than the 1 stroke gimmick. The other thing is the opposed piston design and this is an advantage because opposed pistons designs are more efficient than a non-opposed design. In a non-opposed design some of the energy of combustion is simply wasted on heating up the combustion chamber above the piston. The combustion chamber doesn’t go anywhere and it just absorbs the energy as heat. But in an opposed design we have a piston instead of a combustion chamber which means that more combustion energy gets to be transferred and converted into useful torque leading to improved efficiency. A special thank you to my patrons: Daniel Pepe Brian Alvarez Peter Della Flora Dave Westwood Joe C Zwoa Meda Beda Toma Marini Cole Philips #d4a #innengine

Comments
  • Это первый в мире вариатор с редуктором, и он вас поразит — трансмиссия с нулевым передаточным чи... 1 год назад
    Это первый в мире вариатор с редуктором, и он вас поразит — трансмиссия с нулевым передаточным чи...
    Опубликовано: 1 год назад
  • Искусство гидроформовки — мастер-класс по изготовлению труб для двухтактных двигателей 2 месяца назад
    Искусство гидроформовки — мастер-класс по изготовлению труб для двухтактных двигателей
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Батарейки служат вечно!!!! Просто воспользуйтесь этим трюком, и старые батарейки можно будет испо... 5 часов назад
    Батарейки служат вечно!!!! Просто воспользуйтесь этим трюком, и старые батарейки можно будет испо...
    Опубликовано: 5 часов назад
  • You May Not Like It But this Is What Peak Combustion Technology Looks Like - Rotary Vane Engine 1 год назад
    You May Not Like It But this Is What Peak Combustion Technology Looks Like - Rotary Vane Engine
    Опубликовано: 1 год назад
  • From the Outside It Looks Like a Single but Inside Four Pistons Mingle! Square Four Engine Explained 7 месяцев назад
    From the Outside It Looks Like a Single but Inside Four Pistons Mingle! Square Four Engine Explained
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Почему двигатели Nitro превосходят все остальные по мощности 2 года назад
    Почему двигатели Nitro превосходят все остальные по мощности
    Опубликовано: 2 года назад
  • Великолепный двигатель V4 от Ducati — затмит суперкары! 4 недели назад
    Великолепный двигатель V4 от Ducati — затмит суперкары!
    Опубликовано: 4 недели назад
  • The Bi-Rotary Engine: The Future of Aviation Power? 1 месяц назад
    The Bi-Rotary Engine: The Future of Aviation Power?
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Это самая прочная трансмиссия из когда-либо созданных — планетарная механическая коробка передач ... 5 дней назад
    Это самая прочная трансмиссия из когда-либо созданных — планетарная механическая коробка передач ...
    Опубликовано: 5 дней назад
  • По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем? 1 год назад
    По сравнению с поворотными клапанами обычные клапаны выглядят нелепо. Почему мы их не используем?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Я построил ЗАКРЫТЫЙ ДВИГАТЕЛЬ (новая роторная конструкция) 11 месяцев назад
    Я построил ЗАКРЫТЫЙ ДВИГАТЕЛЬ (новая роторная конструкция)
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Worlds Smallest Rotary Engine (30,000 RPM) 3 года назад
    Worlds Smallest Rotary Engine (30,000 RPM)
    Опубликовано: 3 года назад
  • The Engine of Our Dreams Exists. It's a Clean, Powerful, Supercharged and Rotary Valved Two Stroke 6 месяцев назад
    The Engine of Our Dreams Exists. It's a Clean, Powerful, Supercharged and Rotary Valved Two Stroke
    Опубликовано: 6 месяцев назад
  • Wrecked Mazda RX-7 Restoration | Full JDM Transformation Project 4 дня назад
    Wrecked Mazda RX-7 Restoration | Full JDM Transformation Project
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Прозрачный реактивный двигатель 3 года назад
    Прозрачный реактивный двигатель
    Опубликовано: 3 года назад
  • Двигатели мотоциклов НАМНОГО ЛУЧШЕ автомобильных двигателей 2 недели назад
    Двигатели мотоциклов НАМНОГО ЛУЧШЕ автомобильных двигателей
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Жидкопоршневой роторный двигатель — еще один двигатель, который меняет все? 2 года назад
    Жидкопоршневой роторный двигатель — еще один двигатель, который меняет все?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Сломанная стиралка превратилась в мощный станок. Как Вам такое? 2 часа назад
    Сломанная стиралка превратилась в мощный станок. Как Вам такое?
    Опубликовано: 2 часа назад
  • Самый интересный двигатель в мире 😍 Citroen 2CV / Как он работает в 3D? 2 года назад
    Самый интересный двигатель в мире 😍 Citroen 2CV / Как он работает в 3D?
    Опубликовано: 2 года назад
  • Самый сложный бульдозер в истории — Euclid TC-12 6 дней назад
    Самый сложный бульдозер в истории — Euclid TC-12
    Опубликовано: 6 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5