У нас вы можете посмотреть бесплатно 4As The Future of Work The Impact of Changing Agency Models on Culture and Creativity или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
The ingenuity and resourcefulness of the advertising industry over the last year has been remarkable. Despite the rapid onset of a global pandemic, agencies were able to pivot their operations, create new collaboration models and find ways to create and produce marketing ideas that helped their agencies and client’s businesses thrive. But, what has been the impact on the culture of agencies and how have these new models impacted our ability to create? This second installment of the Future of Work series will reflect on how agencies have maintained their cultures, developed new approaches to inspire belonging and community and, all the while, creating effective and meaningful marketing ideas.