• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Approach Plate Margin Data скачать в хорошем качестве

Approach Plate Margin Data 13 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Approach Plate Margin Data
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Approach Plate Margin Data в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Approach Plate Margin Data или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Approach Plate Margin Data в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Approach Plate Margin Data

** Visit www.klaviation.com for even more great content! ** Now that you've seen an overview of approach plate basics, it's time to dive in to the individual components of an approach plate. This lesson starts with the margin data. Many pilots dismiss the margin data on FAA approach plates as simply being the airport name and the name of the approach they are going to fly. While those two important items are on every plate, there is a lot of useful data to be found in the margins. The most important items in the margin data are the approach name and airport name. The approach name tells you not only the name of the approach but what equipment is required to fly that approach. Here are some examples: ILS or LOC RWY 09 This approach requires a full ILS receiver or a localizer receiver, and is aligned within 30 degrees of RWY 09 ILS/DME RWY 09 This approach requires both a full ILS receiver and a DME receiver. It is aligned within 30 degrees of RWY 09 VOR RWY 09 This approach requires a VOR receiver only, and is aligned within 30 degrees of RWY 09 VOR or GPS RWY 09 This approach requires either a VOR receiver or an IFR certified GPS, and is aligned within 30 degrees of RWY 09 NDB - A This approach requires an ADF receiver and has circling minimums only, not aligned with a runway GPS - C This approach requires an IFR certified GPS and is not aligned with a runway, circling minimums only In addition to not being aligned with a runway, an approach procedure may have a letter designator if the descent rate inbound from the final approach fix is greater than 400ft per nautical mile. The airport name indicates the actual name of the airport of landing. While most airports have a name that coincides with the city they are located in, some airports have a specific name which is what you will be expected to use for communication. The amendment date in the upper right is the Julian date of the last amendment. In our example it is 11097. This is the 2011 - the 97th day of year. This corresponds to April 7, 2011. Next, the city and state of the airport are located in the upper left as a reference. The last piece of information at the top of the cart is the FAA computer identifier for the approach. This number will almost always be preceded by the letters AL for approaches within the United States. This designator is for FAA and technical use only, and doesn't affect any chart data. Moving to the bottom of the chart, the amendment number and date are more clearly displayed. The FAA is moving toward using calendar date for amendments, so you will see a mix of calendar and Julian dates depending on the last revision to the chart. It is important to pay attention to amendment dates if you are flying with 2 pilots or 2 sets of approach plates. Ensure that both plates are the same amendment number. Yes, I've had a situation where I had a final approach course of 323 and the other pilot had 321 (he was 2 amendments off). In the center of the bottom margin is the latitude and longitude of the airport. This information can be helpful for programming your navigational system, if you need to re-calibrate it on the ground. Finally in the bottom right is the procedure name and airport name listed in the same way as at the top of the chart. Now we've gone beyond the approach plate basics and it's time to cover the pilot brief section of the chart.

Comments
  • Approach Plate Pilot Briefing 13 лет назад
    Approach Plate Pilot Briefing
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Approach Plate Minima (Minimums) Section 12 лет назад
    Approach Plate Minima (Minimums) Section
    Опубликовано: 12 лет назад
  • Navigation Using a VOR 14 лет назад
    Navigation Using a VOR
    Опубликовано: 14 лет назад
  • Approach Plate Profile View 13 лет назад
    Approach Plate Profile View
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Ep. 203: Instrument Approach Plate Explained | ILS LOC RWY14 8 лет назад
    Ep. 203: Instrument Approach Plate Explained | ILS LOC RWY14
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Запомните навсегда записи в шаблоне удержания 6 лет назад
    Запомните навсегда записи в шаблоне удержания
    Опубликовано: 6 лет назад
  • English4ICAO 7 лет назад
    English4ICAO "Пробный тест" - ТЕСТ ICAO, ЧАСТЬ 2 - Взаимодействие в качестве пилота
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Полёт на Ан-2 глазами пилота (в 4K) - великолепный звук 1000-сильного двигателя АШ-62ИР! 11 месяцев назад
    Полёт на Ан-2 глазами пилота (в 4K) - великолепный звук 1000-сильного двигателя АШ-62ИР!
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Approach Briefing 11 лет назад
    Approach Briefing
    Опубликовано: 11 лет назад
  • физтех отжигает на псевдонаучке ФизФака МГУ Full HD 13 лет назад
    физтех отжигает на псевдонаучке ФизФака МГУ Full HD
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода 13 дней назад
    Audi Quattro vs BMW xDrive vs Mercedes 4MATIC – Подробное сравнение систем полного привода
    Опубликовано: 13 дней назад
  • B737 MAX вылетел из Торонто в условиях турбулентности (ПОЛНОЕ УПРАВЛЕНИЕ!) 2 года назад
    B737 MAX вылетел из Торонто в условиях турбулентности (ПОЛНОЕ УПРАВЛЕНИЕ!)
    Опубликовано: 2 года назад
  • Charted IFR Altitudes 10 лет назад
    Charted IFR Altitudes
    Опубликовано: 10 лет назад
  • Easily Read Instrument Approach Plates 6 лет назад
    Easily Read Instrument Approach Plates
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Departing an Airport Without a SID 11 лет назад
    Departing an Airport Without a SID
    Опубликовано: 11 лет назад
  • ЭКСКЛЮЗИВ: Секрет ядерного чемодана Путина. Секретные офицеры апокалипсиса | Расследование «Досье» 2 дня назад
    ЭКСКЛЮЗИВ: Секрет ядерного чемодана Путина. Секретные офицеры апокалипсиса | Расследование «Досье»
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Как перехватывать и летать по дугам DME 12 лет назад
    Как перехватывать и летать по дугам DME
    Опубликовано: 12 лет назад
  • You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37) 3 года назад
    You WILL Understand VORs after Watching This! (PPL Lesson 37)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Вход в холдинг по принципу «слезинки» 13 лет назад
    Вход в холдинг по принципу «слезинки»
    Опубликовано: 13 лет назад
  • Approach Plate Basics 13 лет назад
    Approach Plate Basics
    Опубликовано: 13 лет назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5