У нас вы можете посмотреть бесплатно How (and Why) to Design for "Repetition With Variety" или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
🏥 Support on Patreon, get IGC Discord access and more: / indiegameclinic 📃 Other Longform Design Essays: • Game Design Documents - a Minimalist Appro... 🎧 Podcast about GameDev Books: • Derek Yu - Spelunky (Game Developers’ Libr... 🤔 GSSB Episode on "Flow" https://rangedtouch.com/2020/05/29/23... 🎮 Games Shown/Mentioned Slay The Spire Vampire Survivors Epic Wizardry Hammerwatch Balatro Dream Daddy Halo Crusader Kings 3: Epic Hats Edition Trombone Champ WarioWare 00:00 the intro 02:22 generosity with variety 05:42 game loops are nested and fractal 09:55 how a game is like a song 12:25 what makes a "bad" game 14:05 repetition, variety, and flow theory 16:20 applied to two very different genres 19:50 the practical part 24:48 the big takeaways if you wanna make better games 28:40 summary of theory