У нас вы можете посмотреть бесплатно Every game designer should understand Orthogonal Design или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Patreon: / stevelee_gamedev Discord server: / discord Twitter: / essell2 The definition of Orthogonal Differentiation I use 12 seconds in is from here: http://virt10.itu.chalmers.se/index.p... Tactical Breach Wizards is out now on Steam (with Overwhelmingly Positive reviews)! https://store.steampowered.com/app/10... My video on the work I did on Alba: A Wildlife Adventure: • Mini open world design in Alba: A Wildlife... Harvey Smith's GDC 2003 talk on "Orthogonal Unit Differentiation" is here: https://docs.google.com/presentation/... Matthias Worch at GDC 2014 - Meaningful Choice in Game Level Design: • Meaningful Choice in Game Level Design 0:00 Intro 0:49 Defining orthogonal game design 2:11 Doom's orthogonal enemy design 4:03 Dishonored's orthogonal player ability design 4:59 Informed Simplicity 6:43 Left 4 Dead's orthogonal enemy design 8:02 Tactical Breach Wizards' orthogonal player and enemy design 9:33 Alba's orthogonal player ability design