• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

TOYOTA SUPRA --- 2JZ MONSTER! скачать в хорошем качестве

TOYOTA SUPRA --- 2JZ MONSTER! 7 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
TOYOTA SUPRA --- 2JZ MONSTER!
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: TOYOTA SUPRA --- 2JZ MONSTER! в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно TOYOTA SUPRA --- 2JZ MONSTER! или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон TOYOTA SUPRA --- 2JZ MONSTER! в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



TOYOTA SUPRA --- 2JZ MONSTER!

The A80 program began in February 1989 under various teams for design, product planning, and engineering. By the middle of 1990, a final A80 design concept from Toyota Technical Centre Aichi was approved and frozen for production in late 1990. The first test mules were hand-built in A70 bodies during late 1990, followed by the first A80 prototypes being hand-assembled in 1991. Again using subframe, suspension, and drivetrain assemblies from the Z30 Soarer (Lexus SC300/400), test model pre-production started in December 1992 with 20 models, and official mass production began in April 1993. This redesign saw Toyota placing great emphasis on a more serious high-performance car. The new Supra was completely redesigned, with rounded body styling and featured two new engines: a naturally aspirated Toyota 2JZ-GE producing 220 hp (164 kW; 223 PS) at 5800 rpm and 210 lb·ft (280 N·m) at 4800 rpm of torque and a twin turbocharged Toyota 2JZ-GTE making 276 hp (206 kW; 280 PS) and 318 lb·ft (431 N·m) of torque for the Japanese version. The styling, while modern, does seem to borrow some elements from Toyota's first grand touring sports car, the Toyota 2000GT. For the export model (America/Europe) Toyota upgraded the Supra turbo's engine (smaller, steel wheeled turbochargers, bigger fuel injectors, etc.). This increased the power output to 320 hp (239 kW; 324 PS) at 5600 rpm and 315 lb·ft (427 N·m) at 4000 rpm. Upon launch in 1993, it was the first Toyota-badged vehicle to include a passenger airbag as standard (US-market only). (326 hp / 325lbft for Europe) The turbocharged variant could achieve 0–60 mph in as low as 4.6 seconds and 1/4-mile (402 m) in 13.1 seconds at 109 mph (175 km/h).[19] The turbo version was tested to reach over 285 km/h (177 mph), but the cars are restricted to just 180 km/h (112 mph) in Japan and 250 km/h (155 mph) elsewhere. European versions of the car also had an air intake or scoop on the hood. Drag coefficient is 0.31 for the naturally aspirated models and 0.32 for the turbo models but unknown with the rear spoiler. The twin turbos operated in sequential mode, not parallel. Initially, all of the exhaust is routed to the first turbine for reduced lag. This resulted in boost and enhanced torque as early as 1800 rpm, where it already produced 300 lb·ft (410 N·m) of torque. At 3500 rpm, some of the exhaust is routed to the second turbine for a "pre-boost" mode, although none of the compressor output is used by the engine at this point. At 4000 rpm, the second turbo's output is used to augment the first turbo's output. Compared to the parallel mode, sequential mode turbos provide quicker low RPM response and increased high RPM boost. This high RPM boost was also aided with technology originally present in the 7M-GE in the form of the Acoustic Control Induction System (ACIS) which is a way of managing the air compression pulses within the intake piping as to increase power. For this generation, the Supra received a new six-speed Getrag/Toyota V160 gearbox on the turbo models while the naturally aspirated models made do with a five-speed manual W58, revised from the previous version. Each model was offered with a four-speed automatic with manual shifting mode. All vehicles were equipped with five-spoke aluminium alloy wheels, the naturally aspirated model had 16-inch wheels and the turbo models were 17-inch The difference in wheel size was to accommodate the larger brakes equipped as standard onto the turbo model, but in Japan were optional extras. Both models had a space saver spare tire on a steel rim to save both space and weight. Like on Facebook:   / hayaidemon   Follow on Instagram:   / hayaidemon   If you have any videos or pictures of your car and want them to be posted, feel free to contact us! #supra #2jz #skyline

Comments
  • Best of Modified Cars 2025 - 900HP Supra, Twin Turbo Huracan, 1100HP Lancer Evo, Superb 2.5 TFSI,... 2 часа назад
    Best of Modified Cars 2025 - 900HP Supra, Twin Turbo Huracan, 1100HP Lancer Evo, Superb 2.5 TFSI,...
    Опубликовано: 2 часа назад
  • TOYOTA SUPRA Best Of 7 лет назад
    TOYOTA SUPRA Best Of
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Как разогнались до 10.400км/ч? Обманули с рекордом на 500км.ч | Рекорды скорости на авто 2026 3 дня назад
    Как разогнались до 10.400км/ч? Обманули с рекордом на 500км.ч | Рекорды скорости на авто 2026
    Опубликовано: 3 дня назад
  • Сборка двигателя Toyota 2JZ — полный цикл работ от начала до конца 6 лет назад
    Сборка двигателя Toyota 2JZ — полный цикл работ от начала до конца
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Без Шуток, Она Вырубает Жестче Мужиков - Дакота Дитчева 11 месяцев назад
    Без Шуток, Она Вырубает Жестче Мужиков - Дакота Дитчева
    Опубликовано: 11 месяцев назад
  • Переделанный PORSCHE в ЗАПОРОЖЕЦ 500 сил! Проект закончен, полный ТЕСТ драйв. 3 года назад
    Переделанный PORSCHE в ЗАПОРОЖЕЦ 500 сил! Проект закончен, полный ТЕСТ драйв.
    Опубликовано: 3 года назад
  • TOYOTA SUPRA --- PURE EVIL (PART 2) 8 лет назад
    TOYOTA SUPRA --- PURE EVIL (PART 2)
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Почему М1 Abrams ПОХОРОНИЛ Советскую ТАНКОВУЮ ДОКТРИНУ? 6 дней назад
    Почему М1 Abrams ПОХОРОНИЛ Советскую ТАНКОВУЮ ДОКТРИНУ?
    Опубликовано: 6 дней назад
  • ЧТО С ГУСЁМ ? ПРОДАЮ МАТИЗ. НАШ НОВЫЙ ВЕЗДЕХОД. ЯГУАР ЕЩЁ ЖИВ. 1 день назад
    ЧТО С ГУСЁМ ? ПРОДАЮ МАТИЗ. НАШ НОВЫЙ ВЕЗДЕХОД. ЯГУАР ЕЩЁ ЖИВ.
    Опубликовано: 1 день назад
  • Ultimate SUPRA 2JZ Turbo Compilation - EXTREME SOUND Launches 6 лет назад
    Ultimate SUPRA 2JZ Turbo Compilation - EXTREME SOUND Launches
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Detailed 2JZ Engine Teardown - See Why This Engine is So Loved 6 лет назад
    Detailed 2JZ Engine Teardown - See Why This Engine is So Loved
    Опубликовано: 6 лет назад
  • Toyota Supras VS The World 8 лет назад
    Toyota Supras VS The World
    Опубликовано: 8 лет назад
  • Фердинанд - бронированный колосс Второй Мировой с роковым изъяном, который решил его судьбу! 2 дня назад
    Фердинанд - бронированный колосс Второй Мировой с роковым изъяном, который решил его судьбу!
    Опубликовано: 2 дня назад
  • 1687WHP MONSTER Supra BRUTAL Dyno Runs 8 лет назад
    1687WHP MONSTER Supra BRUTAL Dyno Runs
    Опубликовано: 8 лет назад
  • EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!! 7 лет назад
    EPIC TOYOTA SUPRA & 2JZ Big Turbo Sounds !!!
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Crazy TURBOS That WILL Blow Your MIND! *5000HP* 7 лет назад
    Crazy TURBOS That WILL Blow Your MIND! *5000HP*
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Asmr Car Restoration! Full Restoration of a Classic 1965–1970 Ford Mustang 8 дней назад
    Asmr Car Restoration! Full Restoration of a Classic 1965–1970 Ford Mustang
    Опубликовано: 8 дней назад
  • 14 скоростей, 50 куб. см и 20 000 об/мин! Он ревел, как разъяренный комар! 3 дня назад
    14 скоростей, 50 куб. см и 20 000 об/мин! Он ревел, как разъяренный комар!
    Опубликовано: 3 дня назад
  • СУПЕР ЗАЕЗД НА GT-R — ФИЛЬМ! 4 месяца назад
    СУПЕР ЗАЕЗД НА GT-R — ФИЛЬМ!
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Кто победит в заезде: Lambo Revuelto или же тюнингованные BMW мощностью 1000 л.с? 6 дней назад
    Кто победит в заезде: Lambo Revuelto или же тюнингованные BMW мощностью 1000 л.с?
    Опубликовано: 6 дней назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5