• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Ford GT Succeeded After 7 Failures to Exploit the GT40 Legend — Jason Cammisa Revelations Ep 22 скачать в хорошем качестве

The Ford GT Succeeded After 7 Failures to Exploit the GT40 Legend — Jason Cammisa Revelations Ep 22 3 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Ford GT Succeeded After 7 Failures to Exploit the GT40 Legend —  Jason Cammisa Revelations Ep 22
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Ford GT Succeeded After 7 Failures to Exploit the GT40 Legend — Jason Cammisa Revelations Ep 22 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Ford GT Succeeded After 7 Failures to Exploit the GT40 Legend — Jason Cammisa Revelations Ep 22 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Ford GT Succeeded After 7 Failures to Exploit the GT40 Legend — Jason Cammisa Revelations Ep 22 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Ford GT Succeeded After 7 Failures to Exploit the GT40 Legend — Jason Cammisa Revelations Ep 22

It took 37 years of cranking for Ford to successfully start the mid-engined followup to the historic GT40 race car. In the process, Ford created — and abandoned — at least seven mid-engined cars meant to recapture the glory from the famous victor of the Ford vs. Ferrari battle at Le Mans. In this episode of Revelations, automotive journalist Jason Cammisa tells the fascinating backstory of the 2005-2006 Ford GT — and how it, like the seven mid-engined attempts before it — was almost killed off before it hand a chance. == Subscribe to our YouTube channel for new videos every day! http://bit.ly/HagertyYouTube Visit our website for daily automotive news, cars stories, reviews, and opinion: https://www.hagerty.com/media Stay up to date by signing up for our email newsletters here: https://www.hagerty.com/media/newslet... Follow us on social media: Facebook |   / hagerty   Instagram |   / hagerty   Twitter |   / hagerty   If you love cars, you belong with us. Hagerty Drivers Club is the world’s largest community for automotive enthusiasts. Members enjoy valuable automotive discounts, exclusive events and experiences, roadside service created specifically for collector vehicles, and a subscription to the bimonthly Hagerty Drivers Club magazine. Join Hagerty Drivers Club here: https://www.hagerty.com/drivers-club Like what you see? Watch our other series including: Redline Rebuilds | Time-lapse engine rebuilds from start to finish http://bit.ly/RedlineRebuild Barn Find Hunter | Tom Cotter searches the country for abandoned cars http://bit.ly/BarnFIndHunter Jason Cammisa on the Icons | The definitive car review https://bit.ly/JasonCammisaICONS Revelations | Untold Stories About Automotive Legends with Jason Cammisa https://bit.ly/JasonCammisaRevelations Contact us: Suggest and feedback - [email protected] Press inquiries - [email protected] Partnership requests - [email protected]

Comments
  • Проект i ознаменовал начало конца для BMW — История i3 и i8 — Откровения с Джейсоном Каммизой 13 часов назад
    Проект i ознаменовал начало конца для BMW — История i3 и i8 — Откровения с Джейсоном Каммизой
    Опубликовано: 13 часов назад
  • The Lamborghini Miura is proof that your boss needs to back off | Jason Cammisa Revelations | Ep. 19 3 года назад
    The Lamborghini Miura is proof that your boss needs to back off | Jason Cammisa Revelations | Ep. 19
    Опубликовано: 3 года назад
  • Ford GT Generations DRAG RACE 1 год назад
    Ford GT Generations DRAG RACE
    Опубликовано: 1 год назад
  • 4000 heures pour CONSTRUIRE LA VOITURE DE MES RÊVES en 17 minutes 3 года назад
    4000 heures pour CONSTRUIRE LA VOITURE DE MES RÊVES en 17 minutes
    Опубликовано: 3 года назад
  • The Mercedes 300SL Gullwing should have been a failure | Revelations with Jason Cammisa | Ep. 18 3 года назад
    The Mercedes 300SL Gullwing should have been a failure | Revelations with Jason Cammisa | Ep. 18
    Опубликовано: 3 года назад
  • Неубиваемый - История Ford EXPLORER (1991 – 2025) 1 месяц назад
    Неубиваемый - История Ford EXPLORER (1991 – 2025)
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Ford GT40 CHALLENGE | Top Gear - Part 1 15 лет назад
    Ford GT40 CHALLENGE | Top Gear - Part 1
    Опубликовано: 15 лет назад
  • New Stratos — Джейсон Каммиса о культовых моделях 6 лет назад
    New Stratos — Джейсон Каммиса о культовых моделях
    Опубликовано: 6 лет назад
  • The BMW M1: a Race Car That Couldn't Go Racing — Jason Cammisa Revelations Ep. 29 2 года назад
    The BMW M1: a Race Car That Couldn't Go Racing — Jason Cammisa Revelations Ep. 29
    Опубликовано: 2 года назад
  • From Failure to Glory: The Making of the Ford GT40 9 месяцев назад
    From Failure to Glory: The Making of the Ford GT40
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Легендарный GT40 MkII-B 1966 года: более пристальный взгляд 1 год назад
    Легендарный GT40 MkII-B 1966 года: более пристальный взгляд
    Опубликовано: 1 год назад
  • DIY GT40 SUPERCAR | #TOYOTIRES | [4K60] 3 года назад
    DIY GT40 SUPERCAR | #TOYOTIRES | [4K60]
    Опубликовано: 3 года назад
  • Why The Second Bugatti Veyron was Even Better — ISSIMI Spotlight feat. Jason Cammisa - Ep. 01 5 лет назад
    Why The Second Bugatti Veyron was Even Better — ISSIMI Spotlight feat. Jason Cammisa - Ep. 01
    Опубликовано: 5 лет назад
  • The XT was Subaru's attempt to be normal | Revelations with Jason Cammisa | Ep. 23 3 года назад
    The XT was Subaru's attempt to be normal | Revelations with Jason Cammisa | Ep. 23
    Опубликовано: 3 года назад
  • Ugliest Car Ever: but The Alfa Romeo SZ has Formula 1 DNA! | Revelations with Jason Cammisa | Ep. 14 4 года назад
    Ugliest Car Ever: but The Alfa Romeo SZ has Formula 1 DNA! | Revelations with Jason Cammisa | Ep. 14
    Опубликовано: 4 года назад
  • Inside Look At Designing The 2005 Ford GT - Jay Leno’s Garage 6 лет назад
    Inside Look At Designing The 2005 Ford GT - Jay Leno’s Garage
    Опубликовано: 6 лет назад
  • THE REAL KEN MILES FORD GT40 3 года назад
    THE REAL KEN MILES FORD GT40
    Опубликовано: 3 года назад
  • Toyota Century: первый и последний V12 из Японии 9 дней назад
    Toyota Century: первый и последний V12 из Японии
    Опубликовано: 9 дней назад
  • The FD RX-7 is everything you want in a sports car, including failure | Cammisa Revelations | Ep. 17 3 года назад
    The FD RX-7 is everything you want in a sports car, including failure | Cammisa Revelations | Ep. 17
    Опубликовано: 3 года назад
  • Lexus LFA не был провалом (хотя он им и был) — откровения с Джейсоном Каммисой 1 год назад
    Lexus LFA не был провалом (хотя он им и был) — откровения с Джейсоном Каммисой
    Опубликовано: 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5