• ClipSaver
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (1/2) [C++20] скачать в хорошем качестве

Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (1/2) [C++20] 5 years ago

3d graphics

polygon rendering

texture mapping

computer graphics

software 3d rendering

c++20

scanline rendering

triangle rasterization algorithm

triangle rasterization

rasterization algorithm

raster

pixel by pixel

tutorial

programming tutorial

bisqwit

joel yliluoma

3d programming tutorial

3d rendering tutorial

3d graphics tutorial

graphics programming tutorial

texture blitter

polygon blitter

textured polygon

without gpu

libsdl

sdl graphics

alyx

half-life

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (1/2) [C++20]
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (1/2) [C++20] в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (1/2) [C++20] или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (1/2) [C++20] в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (1/2) [C++20]

Textured polygons are the foundation of nearly all 3D games in existence. Used before even 3D-capable GPUs were a thing, they were rendered using nothing but software. How was that achieved? Let’s explore an easy and intuitive method. We create an extensible 3D polygon rasterizer using nothing but standard C++20 (and libSDL for 2D graphics). Become a member: https://youtube.com/Bisqwit/join My links: Twitter:   / realbisqwit   Liberapay: https://liberapay.com/Bisqwit Steady: https://steadyhq.com/en/bisqwit Patreon:   / bisqwit   (Other options at https://bisqwit.iki.fi/donate.html) Twitch:   / realbisqwit   Homepage: https://iki.fi/bisqwit/ You can contribute subtitles: http://www.youtube.com/timedtext_vide... Downloads: https://bisqwit.iki.fi/jkp/polytut/ Music list (s = SPC-OPL conversion): — Energy Breaker — Golden-colored Wind (s) — Final Fantasy V — World 1+2 (s) — Star Ocean — Past Days (s) — Energy Breaker — Heroes’ Adventure (s) — Final Fantasy Mystic Quest — Focus Tower (s) — Final Fantasy Mystic Quest — Shrine (s)

Comments
  • Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (2/2) [C++20] 5 years ago
    Texture Mapping & Polygon Rasterizing Tutorial (2/2) [C++20]
    Опубликовано: 5 years ago
    51645
  • How Ray Tracing Works - Computerphile 1 year ago
    How Ray Tracing Works - Computerphile
    Опубликовано: 1 year ago
    109666
  • Creating My Own 3D Graphics Engine 8 months ago
    Creating My Own 3D Graphics Engine
    Опубликовано: 8 months ago
    173461
  • How do Graphics Cards Work?  Exploring GPU Architecture 6 months ago
    How do Graphics Cards Work? Exploring GPU Architecture
    Опубликовано: 6 months ago
    4542541
  • Illumination Tutorial for Software 3D Rendering (1/2+) [c++20] 4 years ago
    Illumination Tutorial for Software 3D Rendering (1/2+) [c++20]
    Опубликовано: 4 years ago
    75235
  • An introduction to Shader Art Coding 1 year ago
    An introduction to Shader Art Coding
    Опубликовано: 1 year ago
    1126405
  • Rendering a car with my own ray-tracer 4 years ago
    Rendering a car with my own ray-tracer
    Опубликовано: 4 years ago
    288225
  • Сети для несетевиков // OSI/ISO, IP и MAC, NAT, TCP и UDP, DNS 8 months ago
    Сети для несетевиков // OSI/ISO, IP и MAC, NAT, TCP и UDP, DNS
    Опубликовано: 8 months ago
    134822
  • Why PlayStation 1 Graphics Warped and Wobbled so much | MVG 5 years ago
    Why PlayStation 1 Graphics Warped and Wobbled so much | MVG
    Опубликовано: 5 years ago
    2172201
  • Why is graphics programming SO HARD to learn? My story 6 months ago
    Why is graphics programming SO HARD to learn? My story
    Опубликовано: 6 months ago
    28429

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS