У нас вы можете посмотреть бесплатно Rust Functions Are Weird (But Be Glad) или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:
Если кнопки скачивания не
загрузились
НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу
страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru
Rust takes a unique approach to function types, for both closures and fn items. In this video we'll talk about a way to fit these strange function types into your existing understanding of what types are. Then we'll look at how another language (okay, it's C++) does function types in a way that causes poor codegen in generic higher-order functions if you aren't careful--and how/why Rust avoids this problem. Compiler Explorer - https://godbolt.org/ Godbolt code samples from the video: C++ - https://godbolt.org/z/xo83Ecfqb Rust - https://rust.godbolt.org/z/E5fvaxWPM Rust Stuff fn pointers vs. fn items - https://doc.rust-lang.org/std/primiti... Fn (the trait) - https://doc.rust-lang.org/std/ops/tra... C++ Stuff Decay - https://en.cppreference.com/w/cpp/typ... Boost.TypeIndex - https://www.boost.org/doc/libs/1_82_0... std::reduce - https://en.cppreference.com/w/cpp/alg... Ranges - https://en.cppreference.com/w/cpp/ranges static - https://en.cppreference.com/w/cpp/lan... I use the amazing Manim library for animating these videos, and I edit them with Blender and Audacity. https://www.manim.community/ https://www.blender.org/ https://www.audacityteam.org/