• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy l Juanita Coley скачать в хорошем качестве

Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy l Juanita Coley 9 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy l Juanita Coley
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy l Juanita Coley в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy l Juanita Coley или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy l Juanita Coley в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy l Juanita Coley

Did you know disengaged employees cost businesses $5 billion annually? If your call center agents are unmotivated and disconnected, you’re losing money and don’t even know it. But there’s a fix and you can start today! 📉 The Cost of Disengagement: Poor customer service & low satisfaction More mistakes & less productivity Higher turnover & negative team morale 💡 The Solution: The 3E Framework ✅ Equip – Provide training & tools ✅ Empower – Give agents decision making ✅ Engage – Recognize contributions & create a motivating culture Studies show highly engaged teams are 21% more productive and have 59% lower turnover! Call centers that implement engagement programs see 30% increase in customer satisfaction in 6 months! 📌FREE WFM ASSESSMENT: https://www.wfmgobeyondscore.com/ 📌📖 GET THE BOOK: Transform your workforce management strategy! Grab your copy of "WFM Go Beyond" today! → https://www.wfmgobeyond.com/bookbundle 📌 Get your FREE Copy now! https://src-resources.com 📌 Check out our website for more information about Solid Rock Consulting: https://solidrockco.net/ 📌 Subscribe for More Workforce Management Tips! 👍 Like, Share & Subscribe today! #workforcemanagement #employeeengagement #callcentersuccess #customersatisfaction #callcentertraining #agentperformance #wfm #leadershipdevelopment #businessgrowth #cxstrategy Keywords and topics in this video: Boost Agent Morale & Customer Satisfaction with This Strategy, Boost Agent Morale & Customer Satisfaction, Boost Agent Morale, boost customer satisfaction, agent productivity, HR University, WFM, workforce management, call center, How to boost agent engagement, Workforce management best practices, How to reduce call center turnover, The impact of employee engagement on customer service, Why call center employees quit, ICMI, CCW, verint, CCaas, Youtube, RingCentral, Juanita Coley, NICE

Comments
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • 10 Steps to Achieve HIGH Customer Satisfaction 5 лет назад
    10 Steps to Achieve HIGH Customer Satisfaction
    Опубликовано: 5 лет назад
  • Customer Satisfaction: Metrics That Matter + How to Improve Them 2 года назад
    Customer Satisfaction: Metrics That Matter + How to Improve Them
    Опубликовано: 2 года назад
  • 3 Strategies to Increase Customer Satisfaction | Brian Tracy 3 года назад
    3 Strategies to Increase Customer Satisfaction | Brian Tracy
    Опубликовано: 3 года назад
  • I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU 7 лет назад
    I Was Seduced By Exceptional Customer Service | John Boccuzzi, Jr. | TEDxBryantU
    Опубликовано: 7 лет назад
  • Мастерство обслуживания клиентов: ролевая игра для операторов колл-центра | Работа с грубыми клие... 1 год назад
    Мастерство обслуживания клиентов: ролевая игра для операторов колл-центра | Работа с грубыми клие...
    Опубликовано: 1 год назад
  • Proven Workforce Management Scheduling Hacks Every Call Center Needs l WFM Tipsy Thursday EP 80 9 месяцев назад
    Proven Workforce Management Scheduling Hacks Every Call Center Needs l WFM Tipsy Thursday EP 80
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • How Misunderstanding Headcount And FTE Drives Call Center Attrition l WFM Tipsy Thursday Ep 106 2 месяца назад
    How Misunderstanding Headcount And FTE Drives Call Center Attrition l WFM Tipsy Thursday Ep 106
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Как говорить как элита 1% 7 месяцев назад
    Как говорить как элита 1%
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Что такое обслуживание клиентов? 7 основных принципов превосходного обслуживания клиентов 12 лет назад
    Что такое обслуживание клиентов? 7 основных принципов превосходного обслуживания клиентов
    Опубликовано: 12 лет назад
  • How to Handle Difficult Employees | Turn the Unproductive into the Productive 5 лет назад
    How to Handle Difficult Employees | Turn the Unproductive into the Productive
    Опубликовано: 5 лет назад
  • ПОСЛЕ СМЕРТИ ВАС ВСТРЕТЯТ НЕ РОДСТВЕННИКИ, А.. ЖУТКОЕ ПРИЗНАНИЕ БЕХТЕРЕВОЙ. ПРАВДА КОТОРУЮ СКРЫВАЛИ 1 месяц назад
    ПОСЛЕ СМЕРТИ ВАС ВСТРЕТЯТ НЕ РОДСТВЕННИКИ, А.. ЖУТКОЕ ПРИЗНАНИЕ БЕХТЕРЕВОЙ. ПРАВДА КОТОРУЮ СКРЫВАЛИ
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Старение мозга. Как сохранить ясность ума до самой старости. Татьяна Черниговская 2 года назад
    Старение мозга. Как сохранить ясность ума до самой старости. Татьяна Черниговская
    Опубликовано: 2 года назад
  • The Formula For Great Customer Experience (Light Series part 1) 9 лет назад
    The Formula For Great Customer Experience (Light Series part 1)
    Опубликовано: 9 лет назад
  • HOW TO HANDLE AN IRATE CUSTOMER! (Tips for Dealing with Irate or Angry Customers!) 3 года назад
    HOW TO HANDLE AN IRATE CUSTOMER! (Tips for Dealing with Irate or Angry Customers!)
    Опубликовано: 3 года назад
  • Акунин ошарашил прогнозом! Финал войны уже решён — Кремль скрывает правду 2 недели назад
    Акунин ошарашил прогнозом! Финал войны уже решён — Кремль скрывает правду
    Опубликовано: 2 недели назад
  • 4 Ways to Elevate the Customer's Experience | Mark Sanborn Customer Service Keynote Speaker 12 лет назад
    4 Ways to Elevate the Customer's Experience | Mark Sanborn Customer Service Keynote Speaker
    Опубликовано: 12 лет назад
  • 7 Steps to End Silos Every Call Center Leader Needs to Know l Juanita Coley 9 месяцев назад
    7 Steps to End Silos Every Call Center Leader Needs to Know l Juanita Coley
    Опубликовано: 9 месяцев назад
  • Если у тебя спросили «Как твои дела?» — НЕ ГОВОРИ! Ты теряешь свою силу | Еврейская мудрость 2 недели назад
    Если у тебя спросили «Как твои дела?» — НЕ ГОВОРИ! Ты теряешь свою силу | Еврейская мудрость
    Опубликовано: 2 недели назад
  • How to Prevent Agent Burnout & Keep Your Team Happy l Juanita Coley 9 месяцев назад
    How to Prevent Agent Burnout & Keep Your Team Happy l Juanita Coley
    Опубликовано: 9 месяцев назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5