• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

The Three C's of Maintenance скачать в хорошем качестве

The Three C's of Maintenance 11 месяцев назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
The Three C's of Maintenance
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: The Three C's of Maintenance в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно The Three C's of Maintenance или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон The Three C's of Maintenance в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



The Three C's of Maintenance

The Automotive Training Academy by Assurant provides informational video tips to help you and your team deliver better results in an ethical and compliant manner. Our instructors bring decades of real- world automotive experience to this video series, as well as our five-day immersive F&I Professionals course. This LIVE In-person program is offered at our Houston/The Woodlands office. In this video, Josh Krach provides you with a great question to ask your customers to reveal their true buying motives. Hi everyone, are you utilizing the 3 C’s found in maintenance? Now, you might be looking at me a little sideways. Trust me, I realize there is only one C IN the spelling of the word MAINTENANCE, and that yes, it starts with the letter M. What I’m referring to is the three most likely responses to a simple, easy, non-threatening question you can ask your customers during an interview that can not only help you increase your prepaid maintenance attachment rates, but also uncover your customer’s true buying motives for the entire suite of F&I products that you offer: The question is this: Mr/Mrs. Customer, where do you take your current vehicle or the vehicle you are trading in for its routine, scheduled maintenance? The answer will almost certainly fall into one of three categories that I call the Three C’s Cost – A place that is cheap and cost effective. For example, those familiar names that advertise the $39 oil change special. The customer is letting you know that price is their most important factor in the choice of where they take their car and that they are driven by a good bargain. Convenience – A place that is conveniently located or caters to the customer’s perception of time or provides a quick lane or drive thru service like an Instant Oil Change center. This customer is telling you that they value their time and ease of getting in and out more than their money, they have a lot on their plate, and just prefer to get it done where and when they can in the middle of their busy week. Care – A place that the customer can bring the vehicle for a reputable, high level of service and care. A place that the customer knows will warranty or guarantee the work. The most important thing to this customer is that the work is done right, and the experience is smooth and professional. They know that vehicle ownership is expensive, and that upkeep is part of the process. They’re looking for a place and people that they can trust. Regardless of the customer’s answer to the question, you can now pivot to building value in your PPM products in the way the customer sees the most value, and beyond that, you can now position your VSC and other products in a way that will resonate with them much more effectively. For instance, if your customer answers that convenience is paramount to them, we can now highlight not only the cost effectiveness of our PPM programs, but also the hassle-free experience that it provides them when they return to our service drive. We can also then prepare to highlight all the convenience related benefits of our VSC and other products and let them know how much easier these products can make their life when the unavoidable occurs. Whatever the customer’s response to this question is, you now have one of the most powerful YOU TOLD ME’s that you can return to in your menu presentation and in your objection handling techniques. So, F&I Managers, in your customer interview process, start asking your customer where they get their current vehicle serviced and why. If you pause, and listen, your customer will tell you exactly what they see value in and which buttons to push in your menu presentation. I’m Josh Krach with the Automotive Training Academy, thanks for watching. Sign up for the F&I school that has won 7 consecutive Dealers’ Choice Awards. https://www.assurant.com/partner-with... academy/f-i-training Make sure to subscribe to the Automotive Training Academy YouTube channel for weekly F&I Tips and more from our team at the Automotive Training Academy by Assurant. For dealer use only. Not for use by consumers. If consumers request coverage details, they should be referred to approved advertising or fulfillment documents.

Comments
  • Inflation Protection 1 год назад
    Inflation Protection
    Опубликовано: 1 год назад
  • Maximizing Your Interview 3 года назад
    Maximizing Your Interview
    Опубликовано: 3 года назад
  • Итак, вы хотите открыть автомастерскую? 1 год назад
    Итак, вы хотите открыть автомастерскую?
    Опубликовано: 1 год назад
  • Santa Paws 2024 at Mercedes-Benz of Wilsonville | Community Photo Event Recap 2 дня назад
    Santa Paws 2024 at Mercedes-Benz of Wilsonville | Community Photo Event Recap
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Меню F&I: лучший способ презентации в 2024 году 2 года назад
    Меню F&I: лучший способ презентации в 2024 году
    Опубликовано: 2 года назад
  • Customer Comebacks 1 год назад
    Customer Comebacks
    Опубликовано: 1 год назад
  • Episode 58: George Karolis - President, The Presidio Group 3 недели назад
    Episode 58: George Karolis - President, The Presidio Group
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Если Вам Задают Эти 5 Вопросов — Вами Пытаются Манипулировать - Карл Юнг 2 месяца назад
    Если Вам Задают Эти 5 Вопросов — Вами Пытаются Манипулировать - Карл Юнг
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 4 недели назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 4 недели назад
  • How To Talk To Users | Startup School 3 года назад
    How To Talk To Users | Startup School
    Опубликовано: 3 года назад
  • Стоит ли жизнь в США своих денег после 9 лет в эмиграции 7 дней назад
    Стоит ли жизнь в США своих денег после 9 лет в эмиграции
    Опубликовано: 7 дней назад
  • Customer Discovery: What Do You Ask, with Justin Wilcox 8 лет назад
    Customer Discovery: What Do You Ask, with Justin Wilcox
    Опубликовано: 8 лет назад
  • [2025] Feeling Good Mix - English Deep House, Vocal House, Nu Disco | Emotional / Intimate Mood 5 месяцев назад
    [2025] Feeling Good Mix - English Deep House, Vocal House, Nu Disco | Emotional / Intimate Mood
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Бизнесу НЕ ВЫЖИТЬ в России! 5 причин почему вам не нужно открывать свой бизнес / Борис Зарьков 8 дней назад
    Бизнесу НЕ ВЫЖИТЬ в России! 5 причин почему вам не нужно открывать свой бизнес / Борис Зарьков
    Опубликовано: 8 дней назад
  • Врач раскрывает СЕКРЕТ, как не вставать ночью в туалет 3 месяца назад
    Врач раскрывает СЕКРЕТ, как не вставать ночью в туалет
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Papercut 3d Cartoon Sun Background video | Footage | Screensaver 6 лет назад
    Papercut 3d Cartoon Sun Background video | Footage | Screensaver
    Опубликовано: 6 лет назад
  • The Three C's that every Dealership Technician MUST live by! 3 года назад
    The Three C's that every Dealership Technician MUST live by!
    Опубликовано: 3 года назад
  • Jazz & Soulful R&B  smooth Grooves  Relaxing instrumental Playlist /Focus/study 4 месяца назад
    Jazz & Soulful R&B smooth Grooves Relaxing instrumental Playlist /Focus/study
    Опубликовано: 4 месяца назад
  • Golden Christmas Glow | Framed TV Art Hack | Ambient Screensaver for TV 1 месяц назад
    Golden Christmas Glow | Framed TV Art Hack | Ambient Screensaver for TV
    Опубликовано: 1 месяц назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5