• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble скачать в хорошем качестве

Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble 4 года назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble

Reading Blue Mountain & Northern Railroad | Port Clinton to Proctor & Gamble In September of 2021 we chased two trains on the Reading & Northern. First train in the video was with the "North Reading Fast Freight" sporting a pair of SD40-2s. We start the chase from Port Clinton to Penobscot. I've heard some of the local fans call this the "America's Train." For the second half of the video we follow Reading & Northern's Mehoopany Job as it switched the P&G Plant with two GP39RN. We started the chase just north of Pittston along the Susquehanna River and follow up to the Mehoopany Proctor & Gamble plant for some switching, then even the chase at the Vosburg Tunnel in Tunkhannock. There was a little disappointment when we saw the train doing a push/pull operation as you will surely hear. Power: RBMN 3057 EMD SD40-2 - ex UP 3066; nee CNW 6901. RBMN 3053 EMD SD40-2 - ex UP 84321; UP 4321; nee MP 3321. RBMN 2535 EMD GP39RN - ex LTEX 2435; ex-BNSF 2435; nee-AT&SF 2735; 3235; 1235. RBMN 2532 EMD GP39RN - ex LTEX 2445; ex BNSF 2445; ex ATSF 2745; ex ATSF 3245; ex ATSF 1245. 00:00 Port Clinton 01:00 North Reading Fast Freight 02:01 New Ringgold 03:02 Barnesville 04:01 Jim Thorpe - Lehigh River 05:12 Penobscot 06:04 Pittston 08:05 Falls 08:52 West Falls 09:25 Proctor & Gamble - Mehoopany 13:30 Vosburg Tunnel - Tunkhannock From Wikipedia: The Reading Blue Mountain and Northern Railroad (reporting mark RBMN), sometimes shortened to Reading and Northern Railroad, is a regional railroad in eastern Pennsylvania. Its headquarters is in Port Clinton. The RBMN provides freight service on 300 miles (480 km) of track. Its mainline consists of the Reading Division between Reading and Packerton and the Lehigh Division between Lehighton and Dupont. Its main freight cargo is anthracite coal. Passenger excursions also run on RBMN tracks. The RBMN itself operates excursion service from Reading and Port Clinton to Jim Thorpe, while the Lehigh Gorge Scenic Railway (LGSR) offers service between Jim Thorpe and Lehigh Gorge State Park. The Blue Mountain and Reading Railroad was founded in 1983 to provide freight service on the former Pennsylvania Railroad Schuylkill Division between Hamburg and Temple. Starting in 1985, the BM&R began operating passenger excursions over the line using two steam locomotives: ex-Gulf, Mobile and Northern Railroad 4-6-2 425 and ex-Reading Company T-1 4-8-4 2102. The BM&R also began operating three more state-owned lines. The railroad also entered into a partnership with the Reading Company Technical and Historical Society, which leased track space in Leesport and in return leased two diesel locomotives and assorted passenger cars for use on the line. More at: https://en.wikipedia.org/wiki/Reading... https://www.rbmnrr.com/ #mnrails​ #rbmn #railfannning    / mnrailsproductions​   https://www.flickr.com/photos/schrist...   / schristie1970  

Comments
  • Winter on the Northshore Mining Railroad - Iron Ore Hauler 3 года назад
    Winter on the Northshore Mining Railroad - Iron Ore Hauler
    Опубликовано: 3 года назад
  • CPKC Holiday Train 2025 Lights Up Minnesota Winter Nights 2 дня назад
    CPKC Holiday Train 2025 Lights Up Minnesota Winter Nights
    Опубликовано: 2 дня назад
  • Railroad CEO Takes His Train to Dinner! Streamlined Diesels on the Reading & Northern 2 года назад
    Railroad CEO Takes His Train to Dinner! Streamlined Diesels on the Reading & Northern
    Опубликовано: 2 года назад
  • Reading and Northern Coal Trains and Rare Train at the Old BM&R Temple Station 2 года назад
    Reading and Northern Coal Trains and Rare Train at the Old BM&R Temple Station
    Опубликовано: 2 года назад
  • Reading and Northern #2023 2 года назад
    Reading and Northern #2023 "Our 40th Anniversary" Unit's First Debut
    Опубликовано: 2 года назад
  • Летающий гроб Люфтваффе — невероятно огромный немецкий бомбардировщик | Хенкель Хе-177 Грайф 4 часа назад
    Летающий гроб Люфтваффе — невероятно огромный немецкий бомбардировщик | Хенкель Хе-177 Грайф
    Опубликовано: 4 часа назад
  • Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности 1 месяц назад
    Чем ОПАСЕН МАХ? Разбор приложения специалистом по кибер безопасности
    Опубликовано: 1 месяц назад
  • Reading & Northern's new train! Part 2 1/2 of 4 - Ashland to Barnesville (rare mileage!) 10 месяцев назад
    Reading & Northern's new train! Part 2 1/2 of 4 - Ashland to Barnesville (rare mileage!)
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Chasing Reading and northern Iron Horse Rambles and the fast freight 6 дней назад
    Chasing Reading and northern Iron Horse Rambles and the fast freight
    Опубликовано: 6 дней назад
  • LIVESTREAM - Lehigh Gorge Scenic Railway
    LIVESTREAM - Lehigh Gorge Scenic Railway
    Опубликовано:
  • Reading & Northern's new train! Part 3 of 4 - Barnesville to Nesquehoning 10 месяцев назад
    Reading & Northern's new train! Part 3 of 4 - Barnesville to Nesquehoning
    Опубликовано: 10 месяцев назад
  • Reading & Northern Railroad Freight & Passenger Trains - Spring & Summer 2023 1 год назад
    Reading & Northern Railroad Freight & Passenger Trains - Spring & Summer 2023
    Опубликовано: 1 год назад
  • USA’s 250th Tribute Locomotive in Sub-Zero Action on the Hugo! MNNR 76 GE B36-7 4 дня назад
    USA’s 250th Tribute Locomotive in Sub-Zero Action on the Hugo! MNNR 76 GE B36-7
    Опубликовано: 4 дня назад
  • Грузовой поезд (1954) 9 лет назад
    Грузовой поезд (1954)
    Опубликовано: 9 лет назад
  • ВИДЕОМАГНИТОФОНЫ в СССР: пиратство, кассеты и первые видики 1 час назад
    ВИДЕОМАГНИТОФОНЫ в СССР: пиратство, кассеты и первые видики
    Опубликовано: 1 час назад
  • Steam Locomotive Milwaukee Road 261 - Harvest BBQ Express 2 месяца назад
    Steam Locomotive Milwaukee Road 261 - Harvest BBQ Express
    Опубликовано: 2 месяца назад
  • [RN][T-6] RETURN TO COAL COUNTRY 8 лет назад
    [RN][T-6] RETURN TO COAL COUNTRY
    Опубликовано: 8 лет назад
  • CPKC New Paint Scheme Catches plus an ACU 5 месяцев назад
    CPKC New Paint Scheme Catches plus an ACU
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Allentown & Auburn First freight car for Kutztown Foundry 5/26/22 3 года назад
    Allentown & Auburn First freight car for Kutztown Foundry 5/26/22
    Опубликовано: 3 года назад
  • Почему железным дорогам не нужны деформационные швы 2 года назад
    Почему железным дорогам не нужны деформационные швы
    Опубликовано: 2 года назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5