• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 скачать в хорошем качестве

4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 Трансляция закончилась 1 месяц назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026

Kick off the fall CXI Navigator series with a quick, practical LinkedIn Live designed to help you end 2025 strong and start 2026 with clarity. We’ll explore the four essential questions every customer experience (CX) leader should be asking right now. Questions that sharpen focus, align priorities, and prepare your team for meaningful progress in the year ahead. Plus, we’ll introduce the Customer Experience Leaders’ Reflection & Planning Questionnaire, a simple yet powerful tool to help you apply these questions to your own organization. You’ll walk away ready to reflect on your CX wins, uncover growth opportunities, and set a confident course for 2026. Bring your questions about customer experience for the live Q&A! We’ll tackle real-world challenges and share insights to help you finish the year strong. Video Highlights: 00:00 Welcome and Topic Introduction 04:00 Announcement and Resources 09:57 Why is reflection and planning important in CX? 14:16 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask 15:09 What was the best business outcome we achieved due to our work in customer experience? 17:39 What business outcomes would be worth celebrating? 19:55 Did we improve or change the customer’s journey for the better? 23:01 What challenges do we need to overcome, both internally and externally, to achieve more for our customers and our organization? 25:47 Look inside your organization for these common challenges 31:55 Recap, Final Thoughts and Resources 37:40 Q&A: Would polling a few colleagues help in developing a list of common challenges? 40:40 Q&A: Do you have a recommendation on percent to focus on CX vs EX when thinking about an operations space? 44:39 Q&A: Do you have a strategy for converting passive respondents to promoters? 48:36 Q&A: How often should this kind of reflection + planning cycle be done? 54:08 Resources and Wrapping Up Resources Mentioned: 👉 Pre-order Experience Is Everything book -- https://experienceinvestigators.com/e... 👉 Sign-up for your 7-Day Free Trial of CXI Membership --https://experienceinvestigators.com/c... 👉 Sign up for our weekly newsletter - https://experienceinvestigators.com/n... 👉 Register for the "From Assessment to Action" webinar -- http://bit.ly/CXAction 👉 Get the CX Leaders’ Reflection & Planning Questionnaire -- https://bit.ly/cxquestions 👉 Download the CX Success Workbook -- https://bit.ly/cx-success-workbook 👉 Tune in to the Experience Action Podcast -- https://www.experienceactionpod.com 👉 Have a question for the podcast? Visit http://askjeannie.vip 👉 Visit our website: https://experienceinvestigators.com/ 👉 Connect with us -- https://experienceinvestigators.com/c... 👉 Jeannie’s LinkedIn Learning Courses -- https://bit.ly/jeannie-lil 👉 Missed a past webinar? Watch them here: https://bit.ly/jeannieyt

Comments
  • How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset Трансляция закончилась 5 лет назад
    How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • Speak CX Like a Leader: The Words That Drive Real Change Трансляция закончилась 4 месяца назад
    Speak CX Like a Leader: The Words That Drive Real Change
    Опубликовано: Трансляция закончилась 4 месяца назад
  • Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 Трансляция закончилась 1 год назад
    Make A Plan For Customer Experience Success in 2024
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • How to Plan For Customer Experience Success in 2023 Трансляция закончилась 2 года назад
    How to Plan For Customer Experience Success in 2023
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • Саймон Синек: Как выдающиеся лидеры вдохновляют действовать 15 лет назад
    Саймон Синек: Как выдающиеся лидеры вдохновляют действовать
    Опубликовано: 15 лет назад
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • Law Firm Marketing Trends for 2026  What You Need to Do Now 9 дней назад
    Law Firm Marketing Trends for 2026 What You Need to Do Now
    Опубликовано: 9 дней назад
  • How To Develop A Customer Experience Employee Education Program (& Why it Matters) Трансляция закончилась 3 года назад
    How To Develop A Customer Experience Employee Education Program (& Why it Matters)
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey 12 дней назад
    The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey
    Опубликовано: 12 дней назад
  • A Plan Is Not a Strategy 3 года назад
    A Plan Is Not a Strategy
    Опубликовано: 3 года назад
  • CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action Трансляция закончилась 1 год назад
    CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 3 недели назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration 3 месяца назад
    How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact Трансляция закончилась 1 год назад
    Aligning Customer Service and Customer Experience for Maximum Impact
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • The One Thing Missing From Your CX Strategy Трансляция закончилась 9 месяцев назад
    The One Thing Missing From Your CX Strategy
    Опубликовано: Трансляция закончилась 9 месяцев назад
  • The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy Трансляция закончилась 8 месяцев назад
    The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy
    Опубликовано: Трансляция закончилась 8 месяцев назад
  • What Is Strategy? It’s a Lot Simpler Than You Think 3 года назад
    What Is Strategy? It’s a Lot Simpler Than You Think
    Опубликовано: 3 года назад
  • Будущее клиентского опыта: внедрение агентского ИИ 7 месяцев назад
    Будущее клиентского опыта: внедрение агентского ИИ
    Опубликовано: 7 месяцев назад
  • Tips for Your Employee Handbook Alameda 11 19 25 9 дней назад
    Tips for Your Employee Handbook Alameda 11 19 25
    Опубликовано: 9 дней назад
  • Приоритизируй это: принятие решений в условиях неопределённости / Сергей Бережной 3 дня назад
    Приоритизируй это: принятие решений в условиях неопределённости / Сергей Бережной
    Опубликовано: 3 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5