• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 скачать в хорошем качестве

Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 Трансляция закончилась 1 год назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
Make A Plan For Customer Experience Success in 2024
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон Make A Plan For Customer Experience Success in 2024 в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



Make A Plan For Customer Experience Success in 2024

The past few years brought remarkable change to how organizations can — and should — fulfill customer needs. As a customer experience (CX) leader, balancing priorities and knowing where to start in delivering on expectations can feel challenging. Now is the time — CX teams have more resources and opportunities than ever to create truly meaningful experiences to earn customer loyalty. Innovating on the customer experience starts with a plan – including immediate foundational steps to take, evolutionary growth, and longer-term strategies for continued success. In this video, we provide strategies and resources so that you can confidently plan for CX success this year. Video Highlights: 00:00 Welcome and Topic Introduction 05:51 What is Customer Experience Success? 07:04 Setting Your Customer Experience Foundation 07:38 Your 2024 Customer Experience Plan 08:37 A. Define what customer experience success means to your organization. 10:51 B. Set clear goals and know how to measure them. 13:45 C. Clearly align your CX goals with what’s most important to your leaders. 16:09 D. Help other leaders communicate how their team goals are connected to CX success. 19:42 E. Leverage customer journey mapping and invite various leaders to participate. 21:27 F. Create communication strategies to include CX ideas on a regular basis. 22:56 G. Set up a CX Team of cross-functional leaders. 26:18 H. Add a more formal structure to your CX champion program. 27:54 I. Work with HR leaders to include CX priorities and education in employee hiring and onboarding. 29:14 J. Collaborate on an employee recognition program focused on customer experience. 30:39 K. Report your results! 33:50 Recap and Final Thoughts 37:07 Q&A: What is the most customer-centric way to get customer experience feedback? 41:08 Q&A: What are others doing with their "close the loop" feedback process? 45:42 Q&A: What works or doesn't work when CX does not have a designated group in a company? 50:46 Q&A: What is the impact of the consolidation of quality feedback for efficiency's sake? 54:30 Q&A: What's common ground/language that helps CX pros get product or revenue only-minded executives onboard? 57:49 More Resources and Wrapping Up Resources Mentioned: 👉 Article: Your 2024 Customer Experience Plan: Strategies, Videos, & Resources for More Confident Planning – https://bit.ly/2024cxplan 👉 Download the free CX Mission Statement Workbook -- https://bit.ly/cx-mission-workbook 👉 Download the free SMIRC Goals Checklist -- https://bit.ly/smirc-checklist 👉 Download the free CX Success Statement Workbook -- https://bit.ly/cx-success-workbook 👉 Get the Customer Journey Mapping Workbook -- https://bit.ly/cjmworkbook 👉 Get our Interactive Customer Journey Mapping Template -- https://bit.ly/cjm-template 👉 Download the free CX Charter Guidebook -- https://bit.ly/cxcharter 👉 Article: Communicating CX: 15 Tips for Talking About Customer Experience -- https://experienceinvestigators.com/c... 👉 Take the CXI Compass™ assessment -- http://CXICompass.com 👉 Learn more about CXI Flight School™-- https://www.cxiflightschool.com/ 👉 Visit our website: https://experienceinvestigators.com/ 👉 Tune in to the Experience Action Podcast -- https://www.experienceactionpod.com 👉 Have a question for the podcast? Visit http://askjeannie.vip 👉 Jeannie’s LinkedIn Learning Courses -- https://bit.ly/jeannie-lil 👉 Missed a past webinar? Watch them here: https://bit.ly/jeannieyt

Comments
  • How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset Трансляция закончилась 5 лет назад
    How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 Трансляция закончилась 1 месяц назад
    4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 месяц назад
  • Молочные продукты после 40–50 лет, есть или исключить? Что укрепляет кости, а что их разрушает. 3 дня назад
    Молочные продукты после 40–50 лет, есть или исключить? Что укрепляет кости, а что их разрушает.
    Опубликовано: 3 дня назад
  • How to Win Leadership Support to Make 2024 the Year of the Customer Трансляция закончилась 2 года назад
    How to Win Leadership Support to Make 2024 the Year of the Customer
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • Екатерина Шульман про нехватку денег в бюджете, отъём вкладов и конфискацию имущества 2 дня назад
    Екатерина Шульман про нехватку денег в бюджете, отъём вкладов и конфискацию имущества
    Опубликовано: 2 дня назад
  • The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy Трансляция закончилась 8 месяцев назад
    The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy
    Опубликовано: Трансляция закончилась 8 месяцев назад
  • How to Plan For Customer Experience Success in 2023 Трансляция закончилась 2 года назад
    How to Plan For Customer Experience Success in 2023
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • Александр II: За что убили императора? / Романовы / МИНАЕВ 4 дня назад
    Александр II: За что убили императора? / Романовы / МИНАЕВ
    Опубликовано: 4 дня назад
  • CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action Трансляция закончилась 1 год назад
    CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад
  • How To Develop A Customer Experience Employee Education Program (& Why it Matters) Трансляция закончилась 3 года назад
    How To Develop A Customer Experience Employee Education Program (& Why it Matters)
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration 3 месяца назад
    How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • Speak CX Like a Leader: The Words That Drive Real Change Трансляция закончилась 4 месяца назад
    Speak CX Like a Leader: The Words That Drive Real Change
    Опубликовано: Трансляция закончилась 4 месяца назад
  • ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский. 3 недели назад
    ГЛАВНЫЕ правила переговоров. СЕКРЕТ адвоката дьявола — Александр Добровинский.
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Principles of Customer Experience with Scott Belsky, Adobe (CXOTalk) 7 лет назад
    Principles of Customer Experience with Scott Belsky, Adobe (CXOTalk)
    Опубликовано: 7 лет назад
  • The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey 13 дней назад
    The Future of Measuring CX: Beyond Surveys, Scores & Spreadsheets with Rob Markey
    Опубликовано: 13 дней назад
  • Getting Other Leaders On Board with CX 5 месяцев назад
    Getting Other Leaders On Board with CX
    Опубликовано: 5 месяцев назад
  • Want Business Growth? Focus on the Trillion Dollar Deaf Customer Segment 3 недели назад
    Want Business Growth? Focus on the Trillion Dollar Deaf Customer Segment
    Опубликовано: 3 недели назад
  • Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова 2 недели назад
    Как вылечить БЕЗ операций Близорукость,Дальнозоркость,Астигматизм,Косоглазие.Упражнения проф.Жданова
    Опубликовано: 2 недели назад
  • Секретные сделки рушатся: ФБР, Умеров и новая “Ялта”. Украина на грани предательства /№1065/ 1 день назад
    Секретные сделки рушатся: ФБР, Умеров и новая “Ялта”. Украина на грани предательства /№1065/
    Опубликовано: 1 день назад
  • Frustracja społeczeństwa a 4 дня назад
    Frustracja społeczeństwa a "nadprodukcja elit". Ekspert wskazuje przyczyny
    Опубликовано: 4 дня назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5