• ClipSaver
  • dtub.ru
ClipSaver
Русские видео
  • Смешные видео
  • Приколы
  • Обзоры
  • Новости
  • Тесты
  • Спорт
  • Любовь
  • Музыка
  • Разное
Сейчас в тренде
  • Фейгин лайф
  • Три кота
  • Самвел адамян
  • А4 ютуб
  • скачать бит
  • гитара с нуля
Иностранные видео
  • Funny Babies
  • Funny Sports
  • Funny Animals
  • Funny Pranks
  • Funny Magic
  • Funny Vines
  • Funny Virals
  • Funny K-Pop

How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset скачать в хорошем качестве

How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset Трансляция закончилась 5 лет назад

скачать видео

скачать mp3

скачать mp4

поделиться

телефон с камерой

телефон с видео

бесплатно

загрузить,

Не удается загрузить Youtube-плеер. Проверьте блокировку Youtube в вашей сети.
Повторяем попытку...
How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset
  • Поделиться ВК
  • Поделиться в ОК
  •  
  •  


Скачать видео с ютуб по ссылке или смотреть без блокировок на сайте: How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset в качестве 4k

У нас вы можете посмотреть бесплатно How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset или скачать в максимальном доступном качестве, видео которое было загружено на ютуб. Для загрузки выберите вариант из формы ниже:

  • Информация по загрузке:

Скачать mp3 с ютуба отдельным файлом. Бесплатный рингтон How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset в формате MP3:


Если кнопки скачивания не загрузились НАЖМИТЕ ЗДЕСЬ или обновите страницу
Если возникают проблемы со скачиванием видео, пожалуйста напишите в поддержку по адресу внизу страницы.
Спасибо за использование сервиса ClipSaver.ru



How to Build a Customer Experience Strategy by Starting With a CX Mindset

It's not enough to ask our teams to "create a better customer experience." We need to begin by asking questions to get everybody in the organization thinking about CX in the right way: What does "a better customer experience" mean in the context of our customers and our organization? What does success look like? For us and for our customers? What do we need to get there? A customer-centric mindset often flies in the face of traditional business education and legacies. But that's what can make it such a powerful differentiator. As always, she'll be taking your questions afterwards in a live Q&A session. Come join the community! ---------- Each Friday, Jeannie is back with a new webinar right here on YouTube and on Linkedin Live. SUBSCRIBE for updates and more videos like this one: https://www.youtube.com/channel/UClVt... And find more resources at https://ExperienceInvestigators.com. Highlights: 0:00 Welcome 3:36 Being customer-centric vs. traditional business education 6:14 Dedicating yourself to a customer-centric mindset 7:03 How a CX mindset can help build a CX strategy 7:24 1. Start with your company's goals 8:41 2. Ask the Qs you'll need to design the right customer experience 12:13 3. Turn those answers into plans 13:26 4. Don't forget to plan for measuring success 15:47 5. Develop how improvements will be addressed 17:37 Recap / Key Takeaways 18:49 Vision, Strategy & Discipline can reduce overwhelm 21:40 Q&A: How to emphasize valid customer feedback to the organization? 25:58 Q&A: Defining what an excellent customer experience means? 27:38 Q&A: How can you get broad support for CX across an organization? 30:46 Q&A: How to gain a deeper understanding of CX projects in other teams? 33:17 Q&A: Why do you think CX is a trend now? 36:29 Q&A: What to do when decision-makers say they can't do anything? 39:28 Q&A: How to deal with leadership who values risk management over CX? 43:48 Wrapping Up

Comments
  • Customer Experience Strategy 101: How To Achieve Scalable CX Success Трансляция закончилась 10 месяцев назад
    Customer Experience Strategy 101: How To Achieve Scalable CX Success
    Опубликовано: Трансляция закончилась 10 месяцев назад
  • How to Protect Customer Data Without Sacrificing Customer Experience Трансляция закончилась 5 лет назад
    How to Protect Customer Data Without Sacrificing Customer Experience
    Опубликовано: Трансляция закончилась 5 лет назад
  • December Jazz ~ Positive Coffee Jazz Music & Exquisite Bossa Nova Instrumental for Good Mood
    December Jazz ~ Positive Coffee Jazz Music & Exquisite Bossa Nova Instrumental for Good Mood
    Опубликовано:
  • 4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation 4 года назад
    4 Hours Chopin for Studying, Concentration & Relaxation
    Опубликовано: 4 года назад
  • How To Develop A Customer Experience Employee Education Program (& Why it Matters) Трансляция закончилась 3 года назад
    How To Develop A Customer Experience Employee Education Program (& Why it Matters)
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • How to Spot a Billion-Dollar Idea | Inc. 7 лет назад
    How to Spot a Billion-Dollar Idea | Inc.
    Опубликовано: 7 лет назад
  • How to Plan For Customer Experience Success in 2023 Трансляция закончилась 2 года назад
    How to Plan For Customer Experience Success in 2023
    Опубликовано: Трансляция закончилась 2 года назад
  • 4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026 Трансляция закончилась 1 месяц назад
    4 Questions Every Customer Experience Leader Should Ask Before 2026
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 месяц назад
  • Happy December Jazz ☕ Morning Jazz Cafe Music & Exquisite Bossa Nova Instrumental for Good Mood
    Happy December Jazz ☕ Morning Jazz Cafe Music & Exquisite Bossa Nova Instrumental for Good Mood
    Опубликовано:
  • BEST PRACTICES for Developing a Customer Experience Strategy | PeopleMetrics LIVE! 4 года назад
    BEST PRACTICES for Developing a Customer Experience Strategy | PeopleMetrics LIVE!
    Опубликовано: 4 года назад
  • Best Christmas Music Playlist 2026 🎁 Top Christmas Songs of All Time 🎄 Merry Christmas Songs 2026
    Best Christmas Music Playlist 2026 🎁 Top Christmas Songs of All Time 🎄 Merry Christmas Songs 2026
    Опубликовано:
  • ☕Warm Relaxing Jazz Music with Cozy Coffee Shop for Working, Studying, Sleeping
    ☕Warm Relaxing Jazz Music with Cozy Coffee Shop for Working, Studying, Sleeping
    Опубликовано:
  • EB-2 NIW 2026: Понимание проблем RFE и важности стратегического юридического представительства 5 дней назад
    EB-2 NIW 2026: Понимание проблем RFE и важности стратегического юридического представительства
    Опубликовано: 5 дней назад
  • The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy Трансляция закончилась 8 месяцев назад
    The Real ROI of CX: Why Customer Experience Is Your Profit Strategy
    Опубликовано: Трансляция закончилась 8 месяцев назад
  • How to Help Your CEO Understand Customer Experience Трансляция закончилась 3 года назад
    How to Help Your CEO Understand Customer Experience
    Опубликовано: Трансляция закончилась 3 года назад
  • How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration 3 месяца назад
    How to Drive Strategic Growth with Customer Journey Orchestration
    Опубликовано: 3 месяца назад
  • How Oracle reimagined marketing for an always on customer experience 4 года назад
    How Oracle reimagined marketing for an always on customer experience
    Опубликовано: 4 года назад
  • 43. The Why of Value Engineering w/Kiana McCormick 4 года назад
    43. The Why of Value Engineering w/Kiana McCormick
    Опубликовано: 4 года назад
  • How to Prepare for a Strategic Planning Meeting 7 лет назад
    How to Prepare for a Strategic Planning Meeting
    Опубликовано: 7 лет назад
  • CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action Трансляция закончилась 1 год назад
    CX Strategy Boost: Examples of Customer Journey Mapping In Action
    Опубликовано: Трансляция закончилась 1 год назад

Контактный email для правообладателей: [email protected] © 2017 - 2025

Отказ от ответственности - Disclaimer Правообладателям - DMCA Условия использования сайта - TOS



Карта сайта 1 Карта сайта 2 Карта сайта 3 Карта сайта 4 Карта сайта 5